Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Die STVA is kei simpel... Als je kan solderen en een schroevendraaier vast kan houden kom je er wel uit met die handleiding...

Fijne tailtidy trouwens, ik heb een cheapo beugel er ook afgegooid voor deze, ook omdat er dan wel kentekenverlichting op zat. Enige wat ik heb aangepast zijn een paar draadeindes/verhogers voor de pootjes zodat hij boven de kentekenhouder uit kwam.
 
Ik en solderen..._O-

Ja nahja normaliter is het afzagen en met wat beugeltjes wat gaan buigen en schroefgaten er in boren maar zag dat de taartschep geschroefd zit bij een K4 dus denk zoek eens een net alternatief.
 
Heb trouwens al een smoke ruit op mijn K4 maar hier zit een barst in dus zodoende deze donkere Double Bubble MRA ruit gekocht.

Deze non Double Bubble ruit zit er nu nog op...
20191017_171554.jpg
 
Ik en solderen..._O-

Ja nahja normaliter is het afzagen en met wat beugeltjes wat gaan buigen en schroefgaten er in boren maar zag dat de taartschep geschroefd zit bij een K4 dus denk zoek eens een net alternatief.

Nogmaals, neem even contact op met Mr Bean die maakt het voor je.
 
Staat/Stond te koop hoor :X
Ach kon er onlangs erg leuk aankomen (had een paar dagen ervoor een 600 K1 gekocht) dus zodoende maar opgehaald en de K1 weer te koop gezet.

Vind de kleurstelling wel leuk, exclusiever/weer eens wat anders dan blauw/wit al vind ik blauw wit wel mooi en beetje bij een Gixxer horen. Zwart/oranje kom je ze ook wel tegen de K4/5jes. De rode en gele zie je naar mijn idee het minst maar zijn wel erg fraai.:Y
 
:W


Ik heb een SRAD 750 1996 in onderdelen te koop, veel is er niet meer van over. Bijna alles is wel weg. Maar heb o.a. De carburateur nog liggen.
De fiets is van een vriend van me, tijdens aanschaf is hem verteld dat er een dynokit op de carbs zou zitten..

nu heb ik die carbs even open gemaakt. Maar naar mijn idee is het allemaal origineel OEM spul ?
Iemand die mij wat meer hierover kan vertellen?

Op de gasnaalden is een vierkant logo zichtbaar, met daarin een kleiner vierkantje. Er staat 6E38-54. Is verstelbaar op 5 posities. Volgens mij is dat gewoon een OEM onderdelen nummer. Zilverkleurige gasnaald. Hoofdsproeier is voorzien van een soort ster-logo, maat 124. Stationair sproeier ook zelfde vierkantje verhaal en heeft maat 12.5.

alvast dank.

plaatjes;

86D6818F-47D9-41FF-84E4-877789874140.jpeg


777EE512-3540-4FA6-A303-DA70E9E19B07.jpeg


D70ED586-2650-4DF6-98C6-8A1B9FCBAFEF.jpeg


472FA11F-2725-4107-9869-2256BD3A2502.jpeg
 
:W


Ik heb een SRAD 750 1996 in onderdelen te koop, veel is er niet meer van over. Bijna alles is wel weg. Maar heb o.a. De carburateur nog liggen.
De fiets is van een vriend van me, tijdens aanschaf is hem verteld dat er een dynokit op de carbs zou zitten..

nu heb ik die carbs even open gemaakt. Maar naar mijn idee is het allemaal origineel OEM spul ?
Iemand die mij wat meer hierover kan vertellen?

Op de gasnaalden is een vierkant logo zichtbaar, met daarin een kleiner vierkantje. Er staat 6E38-54. Is verstelbaar op 5 posities. Volgens mij is dat gewoon een OEM onderdelen nummer. Zilverkleurige gasnaald. Hoofdsproeier is voorzien van een soort ster-logo, maat 124. Stationair sproeier ook zelfde vierkantje verhaal en heeft maat 12.5.

alvast dank.

plaatjes;

Bekijk bijlage 1442528

Bekijk bijlage 1442529

Bekijk bijlage 1442530

Bekijk bijlage 1442531

Dit zijn inderdaad de originele spoeiers.
 
Is er hier toevallig iemand die e-schema/wire diagram heeft van een gsxr 600 k4? kan op internet ook niet echt iets vinden. t/m 2003 is prima te vinden, maar die van 2004/2005 vind ik niet. Ik ga mn contactslot verwijderen, dus moet even weten welke draden ik met elkaar moet schakelen/verbinden.
 
Is er hier toevallig iemand die e-schema/wire diagram heeft van een gsxr 600 k4? kan op internet ook niet echt iets vinden. t/m 2003 is prima te vinden, maar die van 2004/2005 vind ik niet. Ik ga mn contactslot verwijderen, dus moet even weten welke draden ik met elkaar moet schakelen/verbinden.

Ik kan je daar wel mee helpen. Stuur je wel een appje.
 
Gaaf filmpje 👍 Tip voor volgend jaar: geen sleutelhanger gebruiken. Vliegt die ook niet door het beeld. En meer gas geven natuurlijk 💪💪
 
Terug
Bovenaan Onderaan