A
Anoniempje619
Guest
Goed spul hé die Soesjes?
Met 5 stuks kan ik geen nee zeggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed spul hé die Soesjes?
Tja, ik weet het ook niet goed waarom men bij carburateurs half werk verricht ? Vaak is geld toch de reden omdat dit type motoren nu vaak gereden worden door jongeren met een laag budget. Of men heeft geen flauw idee en lezen alle geschreven technische flauwekul op forums
Setje nieuwe banden is 20%, onderdelen worden niet goedkoper als een motor ouder word. Als het nodig is dan is dat maar zo?Nee ik begrijp het ook niet. Zal het zijn omdat er geen normale prijzen zijn te vinden voor afdichtsetjes en je dan direct naar een revisie kit moet van 100,-?
All Balls Carburateur Revisieset | Tenkateshop.com
www.tenkateshop.com
Voor de meeste niet lopende of lekkende srads is dat al gauw 10% van de marktwaarde
Je hebt gelijk. Nog even beter zitten kijken, maar bij de K1 loopt de steun veel meer naar achter, terwijl die bij de SRAD beide pootjes naar de voetsteun vrijwel dezelfde lengte hebben. Jammer!Ik schat de kans zeer klein in.
Je hebt gelijk. Nog even beter zitten kijken, maar bij de K1 loopt de steun veel meer naar achter, terwijl die bij de SRAD beide pootjes naar de voetsteun vrijwel dezelfde lengte hebben. Jammer!
Net de 750 voor men broer gaan halen,mooi machien en met amper 13.000 kilometer een mooie aanwinst Zal hier nog wel eens wat tips/raad komen vragen en hem aanmoedigen om zijn oude MF account onder het stof vandaan te halen en zich hier voor te stellen
Bekijk bijlage 1566083
Dit inderdaad ook wel gevonden, maar er staat bij dat het voor modellen van na 2000 is. Past dit ook op de SRAD?Heb je een OEM uitlaat of een aftermarket erop zitten ? In beide gevallen zo'n type ophang beugel aanschaffen.
Bekijk bijlage 1566316
Dit inderdaad ook wel gevonden, maar er staat bij dat het voor modellen van na 2000 is. Past dit ook op de SRAD?
Dat had ik graag ook gedaan ja, maar de apparatuur en kunde heb ik daar (nog) niet voor.Die uitlaat steun maak je zelf toch?
Maak ze nu van alu buis met bussen eraan gelast
Eerst boog ik ook alu plaat maar dan zit je te klooien met het ophang rubber.
Al de 750 ers die ik heb gehad waren daarin allemaal anders.
Daar was ik ook al een beetje bang voor. Een vrij rare vorm blijft er over aan de steun.Volgens mij niet. Ik heb uiteindelijk gewoon het stepje afgezaagd. Uiteraard kun je ook zelf een beugel maken. Misschien wel wat netter want een deel van het stepje ding blijft zichtbaar
Ja dat heb ik wel tot m'n beschikking, maar geen lasapparaat. Als het moet, kan ik die ali beugel wel bewerkenApperaturen? Bankschroef,ijzerzaag,vijl en boormachine en natuurlijk een Hamer!
Srad?,heb alleen de foto,s nog,de rest is weg alleen van de laatste 750 heb ik nog wat spullen