Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Met de 750 ers veel geprobeerd op het gebied van de voor remmen,ook achter wel.
1liter racer heeft nu ook zo,n rood doosje van me overgekocht,ben benieuwd hoe dat gaat.
Voordat ik een Brembo rcs pomp had gebruikte ik een Brembo pr 19,voor mijn gevoel remde dat harder dan de Rcs pomp maar was altijd nog beter dan ori,waar dat vage gevoel van komt?bij de laatste 750 de klauwen schoon gemaakt en de ringen in gevet met Ate,das vet,geen maat van me,dat hielp enorm,ook de Brembo skijfen hielpen maar na een jaar hier mee rijden liet ik mn kunst gebit maar thuis.
 
Jawel GSXR600/750-1000 K1-K4 300-310-320 maar je vroeg expliciet om de velgen die zo op je K4 - 5 voorvork zouden passen.

En op al deze velgen K1-K4 passen ook elkaars remschijven.Voor jou K4-5 voorpoten met die remklauwen heb je de 300 remschijf nodig.En anders pak je spacers 5mm en 10mm dan kan je remschijven van respectievelijk 310 of 320 monteren.Wel heb je dan een 1 cm langere remklauw bouten nodig voor de 320mm schijven.Je kan dan de langere remklauw bouten nemen van de GSX1000 K3-8
Dankjewel. Dan kan ik altijd nog busjes draaien om diameter verschil aan te passen.
 
Het probleem is dat iedereen een RCS19 wil hebben terwijl hun OEM remklauwen die vaak enkel geschikt zijn voor een 16-18mm rempomp.
Dus in jou geval had je eigenlijk niks aan een RCS19.

Dat dikgedrukte bedoelde ik dus



https://www.brembo.com/en/bike/sporting-use/master-cylinders
Changing between the two settings is extremely quick: simply adjust the master cylinder pivot distance by turning the adjuster on the front of the guide lever with cam mechanism by 180° using a screwdriver (red indicates 18 mm, black indicates 20 mm). This changes braking power distribution without modifying the pure power of the system itself.

Zo'n pennetje in je remhendel is dus niets meer als wat je op Pazzo's of Titax hendels vind
....en die hebben meer standen :+
 
Nee, dat is het RCS systeem. die zit op de kopse kant van de hendel. Daarmee stel je de afstand van de hendel tot het stuur af. de 18/20 optie is om de "hefboom"van de hendel ten opzichte van de cilinder te veranderen.
 
Heeft er iemand ervaring met db killers een laser pro demper?
Het laatste uiteinde van mijn demper is heel kort en lijkt heel lastig om daar een db killer in te maken.
En er steekt een deel van de binnen demper uit in het optische uitlaat pijpje.
zijn er db killers die in de de binnen diameter van een demper geklemd kunnen worden ?
 

Bijlagen

  • IMG_0707.JPG
    IMG_0707.JPG
    90,5 KB · Weergaven: 9
  • IMG_0708.JPG
    IMG_0708.JPG
    100,9 KB · Weergaven: 9
  • IMG_0709.JPG
    IMG_0709.JPG
    112,7 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met db killers een laser pro demper?
Het laatste uiteinde van mijn demper is heel kort en lijkt heel lastig om daar een db killer in te maken.
zijn er db killers die in de de binnen diameter van een damper geklemd kunnen worden ?
Zat ruimte. Komt amper kracht op dus m4 is al veel.
 
Heeft er iemand ervaring met db killers een laser pro demper?
Het laatste uiteinde van mijn demper is heel kort en lijkt heel lastig om daar een db killer in te maken.
En er steekt een deel van de binnen demper uit in het optische uitlaat pijpje.
zijn er db killers die in de de binnen diameter van een demper geklemd kunnen worden ?

Is die niet reeds E-keur?
 
Nee er staat ook op : For racing use only
maar dat staat ook op knipperlichten van aliexpress dus ja ;)
Agent: meneer, waarom reed u sneller dan de toegestane snelheidslimiet?
Jij: mijn knipperlichten zijn or racing use only.
Agent: Ow, die mag u niet op de openbare weg gebruiken, vanaf heden mag u niet meer verder met dit voertuig.
Jij: lopend naar huis.

_O-
 
Nee er staat ook op : For racing use only
maar dat staat ook op knipperlichten van aliexpress dus ja ;)
For racing use only
Dat betekent dat deze uitlaat geen E-keur heeft en daardoor helaas ook niet voor straat gebruik is ;) Vaak is dit Engelse of Amerikaanse voorraad!
 
Heeft er iemand ervaring met db killers een laser pro demper?
Het laatste uiteinde van mijn demper is heel kort en lijkt heel lastig om daar een db killer in te maken.
En er steekt een deel van de binnen demper uit in het optische uitlaat pijpje.
zijn er db killers die in de de binnen diameter van een demper geklemd kunnen worden ?
Pjanic maakt die dingen lees ik altijd op dit forum en anders elke metaalbewerker wel denk ik.

Een vriend van mij had ooit voor een carbon Leo een db killer gemaakt zodat ik met die uitlaat mijn eerst circuitdagen kon doen.
 
Even een korte update .
Heb voor een forum lid een circuitmotor opgebouwd met leuke optie zoals een PC3+ QS met rearsets en 320mm remschijven. Veel werk geweest, het resultaat mocht er wezen.:t

1612290967065.png


1612291091544.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan