- Onderwerp starter
- #8.176
Wel ff kort de KTM door de straat geragd en de bandjes op spanning gezet. Moet achterlicht ff fixen maar eens kijken of volgend weekend ook rijweer word.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik was vrijwel elke zondag de Auto’s. Ik ben vandaag 5x heen gereden en 5x was de kutzooi bezet en stonden er mensen te wachten. Zelfs net na 20:30 ook nog heb ik gvd het spul nog niet schoonFototje blijf ik verschuldigd.
Om 1 of andere vage reden had de halve stad besloten zowel vandaag als gisteren hun auto, brommers en zelfs fietsen te gaan wassen.
Morgen nog maar eens een poging wagen wanneer iedereen hoort te werken.
Het seizoen is overduidelijk begonnen gisteren. Veel brommers gezien op de weg.
Ik zie 'm inderdaad staan op de hoofdpagina toevallig. Jammer dat de verzendkosten weer 3x de waarde van de connector zelf is Even kijken of ik nog wat ander spul nodig heb van 'm...Rick Donkers Auto Electrics koop ik meestal stekkers en kabels voor mijn motoren.
Wellicht hebben zij het.
Waarom zou je het niet gebruiken?
Ik heb gister ook een foto gemaakt van mijn voorvork. Ik heb wat te doen
Komt wel goed hoor. Niet zo verdrietig jongens.
De olie en keerringen zijn vervangen in september oid en sindsdien pas 5 keer gereden ofzo waarvan 2 deze week.
Zal wel daarmee te maken hebben is mijn vermoeden. Even checken en anders eens een OEM setje er in doen. Als het daarna blijft lekken word ik pas verdrietig
Interessanter vind ik het waarom GSXR1000RACER die vork misschien niet wilt gebruiken.
Ben in de veronderstelling dat die stugger is maar dat is een aanname.
Nu moet ik meermaals naar MF komen omdat ik nieuwsgierig ben naar zijn antwoord
1200 mag ook in beginsel maar de laatste draaibeweging schuren doe ik altijd met 600 waterproof en WD40.Krijg je een soort van hoon sporen op het chroom dan dichten de seals beter af.Ik kan me vergissen maar ik zie alleen opliggend vuil dus volgens mij is schuren niet nodig? En 600 lijkt me nog vrij grof.
Maar poot moet idd wel perfect glad zijn.
is dat anders bij een 600 K4 dan? Mijn 600 K4 heeft namelijk wel gewoon 43mm binnenpoten.Of ik ze gebruik hangt een beetje af of dat de voorpoten van de K7 1000 cc nog goed zijn? Die moet ik de volgende week nog even opmeten.
Zijn die goed dan gaan die waarschijnlijk onder de 600.Wil namelijk stevigere ( dikkere) voorpoten onder de 600 hebben. De duizend heeft 43mm en de 600 hebben 41mm.
Had jij interesse in de GSXR600 K7 voorpoten dan ?? Past alles dan heb ik deze set over .
Klopt, die hebben een 43mm!is dat anders bij een 600 K4 dan? Mijn 600 K4 heeft namelijk wel gewoon 43mm binnenpoten.
1200 mag ook in beginsel maar de laatste draaibeweging schuren doe ik altijd met 600 waterproof en WD40.Krijg je een soort van hoon sporen op het chroom dan dichten de seals beter af.
Het schuren; Probleem hiermee is, dat ik geen controle heb hoe iemand gaat schuren Dit is eigenlijk zeer specialistisch werk waarbij je weten moet wat en hoever je gaan kan.
En ......................................................................................... , waardoor hij nog soepeler veert.
Ssssst , moet geheim blijven dit zijn moto-GP geheimen .......
*pakt korrel 40 uit de la...
*pakt korrel 40 uit de la...
Duidelijk!Of ik ze gebruik hangt een beetje af of dat de voorpoten van de K7 1000 cc nog goed zijn? Die moet ik de volgende week nog even opmeten.
Zijn die goed dan gaan die waarschijnlijk onder de 600.Wil namelijk stevigere ( dikkere) voorpoten onder de 600 hebben. De duizend heeft 43mm en de 600 hebben 41mm.
Had jij interesse in de GSXR600 K7 voorpoten dan ?? Past alles dan heb ik deze set over .
Sticker tjoening!De wielen zijn terug van de coater
Stickers geplakt en de remschijven gemonteerd.