Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Heb wel wat filmpjes, zal morgen even kijken welke beetje "goed" is.

Aangezien je geeft dezelfde te hebben; klopt het dat deze demper e-keur heeft zonder db-killer? Alsook geen mogelijkheid om überhaupt een db-killer te plaatsen?

Hij ploft bij mij overigens behoorlijk, i like it.. maar zit te denken om omgekeerde weg te bewandelen = katalysator terug plaatsen voor de e-keur.. Hoe klinkt ie bij jou met katalysator cq plofjes aanwezig? 😇
Met de kat er tussen kun je net zo goed de originele demper plaatsen. Maak geen verschil namelijk.

En bij pajic in genderingen kunnen ze vast wel een db killer maken.
 
@mattrazz Wat heb je trouwens met de Yoshi R55 gedaan 😲 Heb lang gezocht naar een Yoshi 😅



 
Laatst bewerkt:
Als je die onderste foto bekijkt hè, het lijkt wel of je remleiding op de klauw er 180graden gedraaid op zit.
Zit onderspannend lijkt het wel.

Scherp, idd die had andersom gemoeten.

Klopt, daar heb ik ook wat van gezegd. Hij gaf aan dat ie dit bewust had gedaan, omdat het andersom iets blokkeerde oid.. Kan mij nu zo 1,2,3 niet herinneren wat ie exact aangaf. Volgens hem zat er iig niet "spanning" op cq was er nog voldoende speling in de kabel..
 
Klopt, daar heb ik ook wat van gezegd. Hij gaf aan dat ie dit bewust had gedaan, omdat het andersom iets blokkeerde oid.. Kan mij nu zo 1,2,3 niet herinneren wat ie exact aangaf. Volgens hem zat er iig niet "spanning" op cq was er nog voldoende speling in de kabel..

Bewust? Hij heeft denk ik eerder de verkeerde leiding gekregen/gemaakt

Zo zat het toendertijd op de mijne
Let wel: de mijne liep iets meer omhoog omdat m'n vortex rearsets zo'n 15mm verder naar achter stonden

1647290910982.png
 
Bewust? Hij heeft denk ik eerder de verkeerde leiding gekregen/gemaakt

Zo zat het toendertijd op de mijne
Let wel: de mijne liep iets meer omhoog omdat m'n vortex rearsets zo'n 15mm verder naar achter stonden

Bekijk bijlage 1737807

Alhoel ik daar ook aan dacht geen idee 🤷‍♂️ Zie aan de voorzijde ook niet iets geks in de zin van das wel een lange kabel. Heb hem iig een nieuw setje, in dichte verpakking, gegeven van Goodridge:
2704AB20-F925-468C-8B92-643FDD390E5B.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt die is wel verkeerd gemonteerd. Idd een te lange leiding.

Het gaat wel eens vaker fout ook bij andere leveranciers bij mij hadden ze paar jaar geleden ook een setje verstuurd waarbij de aansluitingen voor de voorkant niet overeenkomen.

Ik stoor me er niet aan en heb het gewoon gemonteerd moest 1 aansluiting een beetje draaien verder heb je er geen last van en zie je het eigenlijk niet eens maar het hoort niet zo.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220314_223412_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20220314_223412_com.android.gallery3d.jpg
    132,6 KB · Weergaven: 29
Ja klopt die is wel verkeerd gemonteerd. Idd een te lange leiding.

Het gaat wel eens vaker fout ook bij andere leveranciers bij mij hadden ze paar jaar geleden ook een setje verstuurd waarbij de aansluitingen voor de voorkant niet overeenkomen.

Ik stoor me er niet aan en heb het gewoon gemonteerd moest 1 aansluiting een beetje draaien verder heb je er geen last van en zie je het eigenlijk niet eens maar het hoort niet zo.

Naar aanleiding van je bericht nog een keer over de achterleiding gehad en uiteindelijk langs BikeDesign gereden waar ik het setje vandaan had. Die hebben het bekeken en een nieuwe kabel (iets langere) met een andere type banjo gemaakt. :t
 
Als ik het goed heb begrepen, blokkeert het de ontluchtingsnippel wanneer deze 180gr gedraaid wordt.
Oke helder. Dan had ik het zelf anders opgelost door de banjobout niet tegen het steuntje te laten leunen. Dus iets meer richting wiel.

Maar als je wat koopt mag/moet het ook gewoon passen dus nu netjes opgelost.
 
Nieuwste type carbs voor de 600 op een oud type blok, dus ik heb de stekkers niet om deze extra leidingen aan te sturen.

Als ik deze solenoids van mijn carb afhaal, met alle slangen. Moet ik dan carb voor carb afstoppen, of moet ik 1 aan 4 en 2 aan 3 verbinden zoals het in het systeem zit?
 

Bijlagen

  • IMG-20220316-WA0017.jpeg
    IMG-20220316-WA0017.jpeg
    150 KB · Weergaven: 14
  • IMG-20220316-WA0015.jpeg
    IMG-20220316-WA0015.jpeg
    168,3 KB · Weergaven: 14
Uiteindelijk na veel gedoe gaat de handdoek in de ring voor mijn SRAD, het blok geeft teveel issues en geen zin plus tijd om daar achteraan te gaan. Dus verkoop hem in onderdelen en hou zelf wat items, want plan wordt nu om een gsxr k1 t/m k3 te gaan bouwen. Onderstaande spullen en nog meer klein spul gaan dan ook de verkoop in en wellicht interessant voor mensen hier;

benzinetank
brandstofpomp
PP tankdop
rvs remleidingen Accossato voor en achter
sebimoto kuipwerk met aangepast subframe
airintakes
carbonspatbord
remklauwen met nieuwe blokken dc
remblokken sinter
remklauwbouten titanium voor en achter
blokdeksels met carbon bescherming
voor en achterasprotectie
Leo Vince uitlaatsysteem
Translogic quickshifter
topkuipsteun
voorvork met K tech veren en cartridge
achterschokbreker wp met K tech veer
snelgas Domino
carberateurs met dynokitje
1x velgen,schijven,ventielen
1x velgen,schijven,ventielen
1x velgen,ventielen
 
Terug
Bovenaan Onderaan