Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Had zaterdag wat raars met de gsx-r 750 k6, had een dagje bij MCT gepland in Lelystad. Maar toen ik weg wou rijden wou hij niet stationair draaien. Toch weg gereden, bij het eerste beste T-splitsing viel hij weer uit. Toen 3 km gereden naar een maatje van me. Hij liep nog wat onrustig maar na opnieuw starten liep hij weer normaal.

Verder de hele dag nergens meer last van gehad, iemand hier ervaring mee? Of had hij m'n gixxer gewoon even een ochtend humeurtje. Zal vanavond weer even starten. Kijken wat hij doet. Ter info tank altijd 98 kleppen zijn net gesteld olie beurtje mag over 2.000 km staat ongeveer 27.000 op de klok. Geen foutmelding in de dash.

leukopdefoto_1494277-thumb.jpg
leukopdefoto_1494307-thumb.jpg
leukopdefoto_1494113-thumb.jpg
 
Had zaterdag wat raars met de gsx-r 750 k6, had een dagje bij MCT gepland in Lelystad. Maar toen ik weg wou rijden wou hij niet stationair draaien. Toch weg gereden, bij het eerste beste T-splitsing viel hij weer uit. Toen 3 km gereden naar een maatje van me. Hij liep nog wat onrustig maar na opnieuw starten liep hij weer normaal.

Verder de hele dag nergens meer last van gehad, iemand hier ervaring mee? Of had hij m'n gixxer gewoon even een ochtend humeurtje. Zal vanavond weer even starten. Kijken wat hij doet. Ter info tank altijd 98 kleppen zijn net gesteld olie beurtje mag over 2.000 km staat ongeveer 27.000 op de klok. Geen foutmelding in de dash.

Bekijk bijlage 1751740Bekijk bijlage 1751741Bekijk bijlage 1751742
Vuil/water in de brandstof misschien?
Lastig zo’n ding wat niet regelmatig is.
 
Had zaterdag wat raars met de gsx-r 750 k6, had een dagje bij MCT gepland in Lelystad. Maar toen ik weg wou rijden wou hij niet stationair draaien. Toch weg gereden, bij het eerste beste T-splitsing viel hij weer uit. Toen 3 km gereden naar een maatje van me. Hij liep nog wat onrustig maar na opnieuw starten liep hij weer normaal.

Verder de hele dag nergens meer last van gehad, iemand hier ervaring mee? Of had hij m'n gixxer gewoon even een ochtend humeurtje. Zal vanavond weer even starten. Kijken wat hij doet. Ter info tank altijd 98 kleppen zijn net gesteld olie beurtje mag over 2.000 km staat ongeveer 27.000 op de klok. Geen foutmelding in de dash.

Bekijk bijlage 1751740Bekijk bijlage 1751741Bekijk bijlage 1751742

Gooi je er eens in de zoveel tijd een dopje injectie reiniger in?

Zonee? Zou het doen bij elke volle tank na een beurt
 
Heeft iemand een goede foto van bobbins die op de kettingspanner zit?
Mijn bus op de achterbrug is afgebroken,
en wil deze zelf maken
 
Heeft iemand een goede foto van bobbins die op de kettingspanner zit?
Mijn bus op de achterbrug is afgebroken,
en wil deze zelf maken
Ik weet niet welke bus op de achterbrug je bedoeld maar mijn bobbin was ook eens afgebroken en dat is door aluminium lassen weer gerepareerd
 
Gelukkig niet zeg. Heb nu al te weinig tijd.

Wel afgelopen weekend spoed spuitklusje afgerond.
Motor is nu bij Motorwrap.
Bekijk bijlage 1752250Bekijk bijlage 1752249Bekijk bijlage 1752251
Tip van Flip voor de volgende keer. Spuit de volgende keer een 2k lak van bijvoorbeeld CROP erop. En primer hem met een goeie primer, dus geen motip troep!!. Ik hoop voor de wrapper dat hij niet tevaak de wrap even los moet trekken, want dan is de lak er geheid af en kan de wrap in de container. M’n collega had een CRC set die bij een schade hersteller was gespoten, ook zonder primer en die trok met wrappen ook zo de lak eraf, moet je nagaan wat die motip rommel doet.
Nogmaals, tip van Flip, doe ermee wat je wilt 😜🤣
 
Wat attent dankjewel! 🤗
Gaat goed! Ik kan weer mee in het normale ritme, de tijd zal nu uitwijzen of overgebleven klachten nog wegtrekken of restverschijnselen zijn.

Volgende maand de aftrap op Assen*O*
Goed te horen dat het beter gaat :t
En succes op Assen, zal wel ff spannend zijn.....
 
Tip van Flip voor de volgende keer. Spuit de volgende keer een 2k lak van bijvoorbeeld CROP erop. En primer hem met een goeie primer, dus geen motip troep!!. Ik hoop voor de wrapper dat hij niet tevaak de wrap even los moet trekken, want dan is de lak er geheid af en kan de wrap in de container. M’n collega had een CRC set die bij een schade hersteller was gespoten, ook zonder primer en die trok met wrappen ook zo de lak eraf, moet je nagaan wat die motip rommel doet.
Nogmaals, tip van Flip, doe ermee wat je wilt 😜🤣
Meerdere wegen leiden naar Rome, maar goed ieder zijn voorkeur. Het zit erop, het is redelijkerwijze strak en mét primer. Zonder primer is sowieso beun oplossing.
 
Meerdere wegen leiden naar Rome, maar goed ieder zijn voorkeur. Het zit erop, het is redelijkerwijze strak en mét primer. Zonder primer is sowieso beun oplossing.
Uiteraard waar en iedereen heeft ook z’n eigen beeld bij het gewenste eind resultaat. Soms wordt er niet geprimerd omdat kuipen leveranciers zeggen dat de kuipen geprimerd geleverd worden 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan