Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Ik heb een setje op een srad zitten die ik heb gekocht, maar die ga ik terug zetten naar origineel en wat onderdelen verkopen.
Mocht iemand interesse hebben, komen van Bandit 1200, zijn gereviseerd en hebben bijna nieuwe EBC sinter blokken er in.
 

Bijlagen

  • IMG_20220804_145345.jpg
    IMG_20220804_145345.jpg
    150,6 KB · Weergaven: 19
Heb je al een set Tokico's? Anders kun je ze wel van mij overnemen. Ze zijn in het verleden ook al eens gereviseerd en Ik heb ook nog twee sets nieuwe gesinterde brembo blokken liggen.
 
Ik heb een setje op een srad zitten die ik heb gekocht, maar die ga ik terug zetten naar origineel en wat onderdelen verkopen.
Mocht iemand interesse hebben, komen van Bandit 1200, zijn gereviseerd en hebben bijna nieuwe EBC sinter blokken er in.
Wat mag dit kosten, en is het plug & play?
 
Ja past 1 op 1 op de 750 SRAD.
Mooi van die grote merken dat alles op elkaar past hé ;)

Edit- toch 1 ding gevonden die niet overeen komt, de spoed van de banjobouten. De juiste krijg je er bij.
Blijkbaar zijn tokico's grovere spoed.
 

Bijlagen

  • IMG_20220804_195515.jpg
    IMG_20220804_195515.jpg
    156,2 KB · Weergaven: 19
  • IMG_20220804_195449.jpg
    IMG_20220804_195449.jpg
    274,8 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Gister maar eens de nieuwe bandjes gemonteerd, en vanavond de nieuw remschijven en achtertandwiel.

Ziet er toch altijd mooi uit, zo'n setje verse schijven.


Iemand nog interesse in een gebruikt setje Bridgestone Battlax BT012R voor een SRAD?

Profiel is nog prima. DOT code van 2002 🙃
 
Laatst bewerkt:
Gister maar eens de nieuwe bandjes gemonteerd, en vanavond de nieuw remschijven en achtertandwiel.

Ziet er toch altijd mooi uit, zo'n setje verse schijven.


Iemand nog interesse in een gebruikt setje Bridgestone Battlax BT012R voor een SRAD?

Profiel is nog prima. DOT code van 2002 🙃
Hmm ik heb in 2017 een x met mijn srad op Mettet gereden met Michelin pilot power' dot 1810 en 2110.... O-) kon niet zeggen dat het een top dag was. Maar jij maakt het wel heel erg bont. :+
 
Jongens, wat een negativiteit over die bandjes...

Ze waren zo goed, dat ze na 15 jaar stilstand nog prima op druk waren!

Ik kon de motor zo de trailer op duwen...

20190629_122511.jpg
 
Heeft iemand hier nog een achter remklauw van een Gsxr750w liggen die hierop past ,is van bouwjaar 95
 

Bijlagen

  • E8B9CCBA-75D0-4A7B-A6AF-01B2AB4EC383.jpeg
    E8B9CCBA-75D0-4A7B-A6AF-01B2AB4EC383.jpeg
    166,5 KB · Weergaven: 10
Knappe foto! En fijn dat je er zo van geniet.
Ik ben bezig om een cordona PQ8 quickshifter op mijn SRAD600 te bouwen, lijkt soepel te gaan!
De Signal wire voor de toerenteller krijg ik alleen niet gevonden.
Als in; ik zie alle kabels naar binnen gaan bij het dashboard, maar op het electrisch schema en op het internet zie ik niet met zekerheid terug welke het is.
Weet 1 van jullie met enige zekerheid welke het is?
Ik "moet" hier van af tappen om de QS in lagere en hogere regionen andere killtimes te laten gebruiken.

1660246745321.png
 
Moet je die bij het dashboard inprikken? Moet je niet gewoon de sensor die bij het voortandwiel zit aftappen?

'Speed Sensor' Oranje-rood/roze/zwart-wit, volgens dat schema.
 
Bedankt, maar nee. Ik heb toerental nodig, niet snelheid.
En inderdaad wel achterin het dashboard prikken. Ik kan alleen niet de juiste pen bezetting/ kleur codering vinden.
 
Als.je niet de speed sensor moet.hebben is de enige die het kan zijn de gele kabel uit het dashboard. Die gaat na de stekker als zwart-rood naar je ECU. Zou kunnen dat de ECU het rpm signaal weer haalt van de Pulse Generator Coil.

Maar dat is maar een denkwijze, geen parate kennis ;)
 
Dan moet je de 'pulse generator coil' hebben. Maar is dan waarschijnlijk makkelijker aftappen vóór de ECU, niet bij het dashboard. Zit een connector tussen, als ik het schema zo zie (en kan ik me van mijn SRAD ook herinneren).
 
Joehoe!
Ja was inderdaad het gele draadje!
Nog even flink zitten zoeken, wil natuurlijk niet de unit stuk maken.
Na het aansluiten deed hij het nog niet... Alles weer af gekoppeld en weg gestopt, maar toen bleek dat ik de unit op een andere input programma moest zetten.
Weer aangesloten, en de toerenteller werkte op de QS!

Nu vanavond even testen op een industrieterrein en donderdag naar Assen
 
  • Leuk
Waarderingen: Pilz
Ik ben aan het hopen op een ritje Berlijn…
Heb een strakke en ook normaal geprijsde GSX-R 750 uit 2001 gezien…
Maar anders denk ik dat ik zaterdag even op en neer ga rijden 😂
6138127A-F845-4498-A342-A84F8127575E.jpeg

Paar dingen terug naar OEM en klaar!
Knippers, uitlaat, stickers eraf, kentekenplaat houder, stuurgewichten en hendels en dan ben ik er al wel denk ik.

Edit: kettingspatscherm, achterlicht, kuipruit
 
Terug
Bovenaan Onderaan