suzuki gsx-r 600/750 l 2011> goodies

Status
Niet open voor verdere reacties.

bombatsracing

Die hard MF'er
22 sep 2007
720
75
Afam 520 ketting set 520 nieuw in de doos,is voor een Suzuki gsx-r 600/750 l1 enz.Kan met 45t of 46t evt met speedohealer,kan het evt.voor je monteren.E 210,00
Nrc dynamo deksel voor k6 tot l enz ,met orig.pakking en startmotor dekseltje als nieuw ,monteren kan ook E 190.00.
Er zijn nog meer dingen zoals een WP stuurdemper en volledig instelbare WP schokbreker,uitlaatsteun,originele kuipdelen ,schadevrij maar verprutst door motoklieder Assen.
Voor de liefhebber nog een set Marchesini ,5spaaks wielen voor bovengenoemde motor,zijn met Brembo voorschijven,achter galfer met nieuw 46t 520 Renthal tandwiel,liggen nieuwe Dunlop roadsmart banden om,laat maar weten alleen ophalen in bombats.
 

Bijlagen

  • afam klein.jpg
    afam klein.jpg
    31,7 KB · Weergaven: 15
  • DSCN3642 ncr klein.jpg
    DSCN3642 ncr klein.jpg
    24,6 KB · Weergaven: 11
Hoi,
Heb even wat plaatjes bekeken en ik denk dat dat wel gaat passen,een en ander kun je iets aan passen en ie is verstelbaar,kost 75 euro en is goed,lekt niet maar je moet,m wel ophalen is naast Drachten wil,m ook wel voor je monteren eventueel.
 
Hoi,
Heb even wat plaatjes bekeken en ik denk dat dat wel gaat passen,een en ander kun je iets aan passen en ie is verstelbaar,kost 75 euro en is goed,lekt niet maar je moet,m wel ophalen is naast Drachten wil,m ook wel voor je monteren eventueel.
Op welke fiets had jij ‘m? En van welk jaar is die stuurdemper?
 
Die stuur demper had ik al op mijn k6 en later op mijn beide l1 en 2 750,stond altijd goed dus ,ben er wel eens mee naar SO products geweest maar die zegt als ie goed is nix aandoen.
Wat kosten de wielen? Met tandwieldrager?
Wat kosten de wielen? Met tandwieldrager?
Die wielen ben ik niet helemaal vrij mee,als je ze wilt zien ga je naar Front row components,daar staan ze compleet met de hele rataplan.
Wat dat moet op brengen?stuur maar een prive bericht
 
Die stuur demper had ik al op mijn k6 en later op mijn beide l1 en 2 750,stond altijd goed dus ,ben er wel eens mee naar SO products geweest maar die zegt als ie goed is nix aandoen.
Op de plaatjes lijkt het er inderdaad op dat het wel zou kunnen passen. Kan ik 'm zien heb je een foto of wil je liever via een privébericht?

Oja en had jij 'm trouwens op of onder de kroonplaat?
 
Op de plaatjes lijkt het er inderdaad op dat het wel zou kunnen passen. Kan ik 'm zien heb je een foto of wil je liever via een privébericht?

Oja en had jij 'm trouwens op of onder de kroonplaat?
Die stuurdemper zat op de plaats van de originele,de k6 en i2 dan, op de k4 had ik geen stuurdemper vond ik niet nodig al moet ik zeggen dat die me er soms wel af wilde gooien als het goed hard ging op slechte wegen.
Toen ik de k6 net had reed ik ook zonder maar daar kwam ik gauw op terug en heb toe die WP demper gekocht,de schokbreker iets hoger,shim van 1,2 mm en toen was ie aardig goed,de schokbreker is ook nog omgebouwd door SO products,sportkit,en later heb ik die WP demper gekocht,daar zit ook een veerversteller op en dat is handig als je bagage meeneemt,
Remleidingen heb ik ook wel liggen,Goodridge met alu koppelingen,kost niet veel juh.
 
Die stuurdemper zat op de plaats van de originele,de k6 en i2 dan, op de k4 had ik geen stuurdemper vond ik niet nodig al moet ik zeggen dat die me er soms wel af wilde gooien als het goed hard ging op slechte wegen.
Toen ik de k6 net had reed ik ook zonder maar daar kwam ik gauw op terug en heb toe die WP demper gekocht,de schokbreker iets hoger,shim van 1,2 mm en toen was ie aardig goed,de schokbreker is ook nog omgebouwd door SO products,sportkit,en later heb ik die WP demper gekocht,daar zit ook een veerversteller op en dat is handig als je bagage meeneemt,
Remleidingen heb ik ook wel liggen,Goodridge met alu koppelingen,kost niet veel juh.
Is goed Marten ik neem ‘m! Ga jij soms 14 juli ook naar Assen als wij daar met z'n allen op het circuit gaan rijden??
Kom je je nieuwe bike showen en neem ik gevulde koeken van de bakker mee!!
 
zal je naar toe moeten gaan want ik heb ze daar gebracht omdat John er iemand voor had misschien,weet niet hoe dat nu is gelopen,even bellen?
 
Is goed Marten ik neem ‘m! Ga jij soms 14 juli ook naar Assen als wij daar met z'n allen op het circuit gaan rijden??
Kom je je nieuwe bike showen en neem ik gevulde koeken van de bakker mee!!
Dat is goed,bewaar ,m wel voor je,kans is erg groot dat ik niet naar Assen kom op 14 july,moet daar trouwens nu elke werkdag naar toe,naja moeten wel centjes komen.
Gevulde koeken mag Marten nie meer hebbe nie vanwege de verkeerde suikers,volgens strenge wit gejaste mevrouwen in het ziekenhuis,moeten we even anders regelen dan.
Morgen eerst naar de dealert voor de duizend beurt,ben al bezig met een duozit deksel voor het rekje,Marten gaat wel op reis met dat ding he.
Ga naar zuid-Zweden,door Denemarken om daar een toren te bekijken bij Haslev,ken de omgeving daar goed.
Als het mooi weer is wil ik een stukje door Noorwegen,Oceanroad,en dan met de boot weer naar Kiel,alst k.. weer is ga ik gauw weer naar Bombats.
 
Dat is goed,bewaar ,m wel voor je,kans is erg groot dat ik niet naar Assen kom op 14 july,moet daar trouwens nu elke werkdag naar toe,naja moeten wel centjes komen.
Gevulde koeken mag Marten nie meer hebbe nie vanwege de verkeerde suikers,volgens strenge wit gejaste mevrouwen in het ziekenhuis,moeten we even anders regelen dan.
Morgen eerst naar de dealert voor de duizend beurt,ben al bezig met een duozit deksel voor het rekje,Marten gaat wel op reis met dat ding he.
Ga naar zuid-Zweden,door Denemarken om daar een toren te bekijken bij Haslev,ken de omgeving daar goed.
Als het mooi weer is wil ik een stukje door Noorwegen,Oceanroad,en dan met de boot weer naar Kiel,alst k.. weer is ga ik gauw weer naar Bombats.
Top bedankt!
Ok maar even kijken hoe we dat gaan regelen. Heel veel plezier met je reis en veel veilige kilometers toegewenst :]
 
Ga nu nog niet weg,als ik het zo lees dan zou je dat denken maar ik heb pas wk 31 vakantie,dus zeg het maar.
 
Door de week ben ik aan het werk,nu in Assen,s,middags zo rond 17.00u weer thuis.
We hebben het druk,dus geen vrije dagen meer tot wk 30.
Morgen kan ook,laat maar weten.
 
Als 'ie jou niet in de weg ligt dan wordt het 13 juli. Wij komen al die middgag/avond naar Assen om te overnachten en dan rij ik vanaf daar even langs.
Komt jou dat ook uit?
 
Laat me tzt even weten hoe laat dat zal zijn?
Marten is dan nog niet op reis,kijk er al wel naar uit om met dat blauwe ding op weg te gaan,
 
Ja uiteraard is goed.
Hahaha jaa dat snap ik! Pittig hoor dat je zo'n reis maakt met een racer. Mijn rug protesteerde al toen ik een weekend naar Duitsland ging 😅
 
Okee,zie het wel juh...
Het reizen met die dingen gaat nog altijd goed,het is dat ik daarom deze gsx-r heb gekocht,heb ook op een sx 1000 gereden,rijd heel goed maar dat gewicht is voor mij als klein kereltie net wat te veel.
Is je rug dan slecht?met drie hernia,s en beide benen lam kan ik de hele dag nog rijden maar deze dikke trekt je de armen van het lijf.
Zet maar eens een paar andere clipons op die motor,iets breder en wat rechter,dat zit een heel stuk beter,de nieuwe 1000 heeft het ook al anders dan de 750,kon het de allereerste meters direct voelen,had er nog nooit op gereden,zo gekocht dat ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan