Suzuki GSX-R 600 Corona/Alstare 25kw!

MiXxMunky

MF veteraan
5 jun 2006
2.812
0
Groningen
Bij deze bied ik mijn Soes te koop aan. Het gaat om een Suzuki GSX-R 600 Corona/Alstare uitvoering. De motor is begrensd op 25kw door JR tuning te Veendam. Uiteraard is daar een uitdraai van aanwezig.

Ik ben sinds 11 april 2007 de 2e eigenaar van deze motor. Ik heb de motor gekocht van een belgische helikopterpiloot die de motor enkel met mooi weer had gereden. Hij wist in 7 jaar tijd slechts 16.400 km op de klok te noteren. Tevens heeft hij de motor naar eigen zeggen "maniakaal" onderhouden. Voor mij geldt hetzelfde. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig. Zo ook het originele onderhoudsboekje en owners manual.

De motor is helemaal origineel, dus geen zelf aangebrachte stickers, geen aparte knipperlichten, alleen de demper is van Laser, maar de originele is wel aanwezig. De motor staat zowel voor als achter op Michelin Pilot Powers die zeker nog 80% tot 85% goed zijn. De ketting en tandwielen kunnen ook nog zeker een seizoen mee. Luchtfilter is helemaal schoon en het oliefilter en olie is vervangen bij 23.000km.

De motor heeft nog nog nooit zout danwel sneeuw gezien. De motor heeft altijd binnen gestaan met de "voetjes van de vloer". De accu heeft de winter door gebracht in de kamer en heeft dus niet te lijden gehad van de koudere temperaturen.

Kortom, fantastische motor die maniakaal is onderhouden.


Toch maar even een prijs erbij: € 4500,-

Nog even de specs op een rij:

- Bouwjaar: 2000

- Km stand: 23.600 as we speak

- Volledige onderhoudshistorie aanwezig inclusief de originele boekjes

- Laser uitlaat (origineel ook aanwezig)

- Seatcover/Duozitje

- Michelin Pilot Power voor en achter 85% goed

- Ketting en tandwielen goed

- Luchtfilter goed

- Olie en oliefilter 600km geleden vervangen


Voor vragen: PB me maar of stel ze via dit topic


257376852.jpg


253697769.jpg


257376859.jpg


305316340.jpg


305316327.jpg


305317405.jpg


305317396.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet zozeer een richt- of vraagprijs want ik weet niet wat de markt hiervoor biedt. Ik weet wel dat het verwijderen van de 25kw set € 196,- kost. Dan is inclusief uitdraai van het maximale aantal pk's. *D
 
Het kan officieel pas vanaf 03 modellen geloof ik. Maar dan moet je ook flink in de buidel tasten, want er moet een bepaalde chip vervangen worden. Je kan prima met uitdraai rijden. Ik ben gewoon verzekerd bij KNMV. Ik heb daar specifiek gevraagd of het een probleem is, en daar is dat geen probleem. Ze hebben de uitdraai ook in hun bezit.
 
Het kan officieel pas vanaf 03 modellen geloof ik. Maar dan moet je ook flink in de buidel tasten, want er moet een bepaalde chip vervangen worden. Je kan prima met uitdraai rijden. Ik ben gewoon verzekerd bij KNMV. Ik heb daar specifiek gevraagd of het een probleem is, en daar is dat geen probleem. Ze hebben de uitdraai ook in hun bezit.

Precies, gewoon bij je verzekering ff informeren wat mogelijk is :) En verder niet al te angstig zijn voor alle regeltjes en onzinnigheden die die land kent :9

En: kick!
 
Precies, gewoon bij je verzekering ff informeren wat mogelijk is :) En verder niet al te angstig zijn voor alle regeltjes en onzinnigheden die die land kent :9

En: kick!

:^

Ook altijd met een uitdraai van 25kw op mn Thundercat gereden... helemaal niets aan de hand dus...

denk dat sowieso de meeste 25kw`ers niet 25kw op kenteken hebben
 
Idd, vaak een te dure ingreep voor iets wat maximaal 2 jaar duurt. Een vriend van mij is aangehouden en toen was verder ook geen probleem!
 
Terug
Bovenaan Onderaan