Suzuki GSX-R 600 K1 22.600 km

knaaien

Rookie
27 apr 2009
14
0
Veenendaal
Te koop aangeboden:

Te koop aangeboden:

Model: Suzuki GSX-R 600
Bouwjaar: 2001
Km stand: 22.600 km
Kleur: blauw-wit
Vermogen: 81 kW (110 pk)

Opties en accessiores:

Leovinci SBK ovale uitlaat
Soloseat in kleur
Duoseat aanwezig
LED-achterlicht inclusief richtingaanwijzers
Mini richting aanwijzers verwerkt in voorkuip
Voor- en achterband 4.000 km oud
Merk banden: Michelin Pilot-Power 2CT

De motor heeft altijd de beurtjes op tijd gehad en is onderhouden door Suzuki-dealer de Valkenier te Barneveld

vaste prijs € 3.500,-

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Mwaaah gertje :N Hoezo verkoop je zo'n fijne motor, die er nog eens goed uitziet ook nog is en lekker rijdt :] ?! Kun je is foto laten sien van kontje met ander achterlicht?! :$
 
@junadee; sorry voor de late reactie, ben dit weekend het slechte weer ontvlucht. Je kunt me bereiken op knaaien at hotmail punt com
 
Laatst bewerkt:
@Sjohnie; Ik heb de afgelopen 4 jaar met plezier op deze motor gereden. Ben er altijd zuinig op geweest, na ieder ritje de witte velgen schoonmaken, je kent het wel. Het is tijd voor iets nieuws, ben aan het kijken naar een GSX-R uit 2007 ofzo. Ik zal een foto van het achterlicht toevoegen.
 
@Sjohnie; Ik heb de afgelopen 4 jaar met plezier op deze motor gereden. Ben er altijd zuinig op geweest, na ieder ritje de witte velgen schoonmaken, je kent het wel. Het is tijd voor iets nieuws, ben aan het kijken naar een GSX-R uit 2007 ofzo. Ik zal een foto van het achterlicht toevoegen.

Hmmm i get your point :+ 2007 model is weer heeeeeeeeeel wat :9~ Ik zit nog te twijfelen over de ledunit, want op een zonnige dag kunnen de mensen achter je maar moeilijk zien naar welke kant je richting geeft denk ik zo. Safety above all :')

En die loeiers van een knipperlichten die erop zitten zijn wel erg duidelijk :Y mooi is anders haha _O-

Iig succes met de verkoop, super fijne stuurmotoren voor de beginnende bestuurder(zelf moet ik nog 25KW tot 9 september, BAM daarna vol vermogen :] *O* :W )
 
@Sjohnie; thanks man! Overigens heb ik alle onderdelen nog origineel, uitlaat, achterlicht, knipperlichten voor en achter. Heb jij zelf ook een GSX-R?
 
Terug
Bovenaan Onderaan