Suzuki GSX-r 600 K1 Telefonica Movistar

Status
Niet open voor verdere reacties.
godver de godver wat een schitterende motor :9~ :9~ :9~ :9~

heb net vorige maand me meisie beloofd om over een jaar of ander half pas voor een ander te gaan kijken ;( ;(
 
Thnx Roel.
Dan gaat deze schone dame aan je neus voorbij helaas...

Bedankt voor t compliment.
 
Zondagochtend schopje

0404_schop.gif
 
Totaal geen reacties behalve schoppen.. doe toch iets fout.. wellicht is t seizoen te ver over...
 
Hallo Alex,

Ik ben sinds kort ook bezig mijn motor te verkopen/ ruilen, maar inderdaad is er maar weinig rectie vandaag de dag. Iedereen wil voor een prikkie een super motor hebben. 2 dingen die je kan doen, geduld hebben, of gewoon vet zakken met prijs. Beide erg lastig.

Ik ben in gesprek met iemand die een GSXR 600 tegen mijn duc wil ruilen.

Dus even een vraagje voor jou, hoe lang ben jij en hoe zit dat op de 600. Ikzelf ben 1,92, en best soepel.

En hierbij dus een extra schop omhoog.

Succes met de verkoop.

de groeten
Thanas
Arnhem
 
Hey Thanas,

Ik ben rond de 1.80m. dus wel iets korten dan dat jij bent maar de motor past me prima. Nooit last gehad van kramp oid.
Welke 600 wil ie inruilen tegen je Duc?

Grt
 
Totaal geen reacties behalve schoppen.. doe toch iets fout.. wellicht is t seizoen te ver over...
Toen ik op zoek was naar een TDM ben ik er een paar tegen gekomen bij een motorzaak die in bemiddeling stonden. Dan staatie in een showroom van een motorzaak en kun je er volgens mij wel de prijs voor vragen die je zelf wilt, alleen helpen zij je verkopen.
Mss is dat iets...
Ik weet alleen niet wat je daarvoor moet afdragen aan de garage in kwestie.

Staatie wel meer in de kijkert...



Schopje
 
Laatst bewerkt:
Effe een vrijdagmiddag schop.

Dan is iedereen het werk zat en gaan ze op zoek naar een nieuwe motor. :P

En de zon schijnt hier, dat scheelt misschien ook. :+

(schopje)
 
En bedankt maar weer..
gaat m niet worden dit jaar denk ik met de verkoop...

He wat jammer nou ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan