Suzuki GSX-R 600 K4 Blauw/wit

LucasM

MF'er
4 okt 2007
32
0
Amersfoort
Hallo,

Bij deze bied ik mijn Suzuki GSX-R 600 K4 (2004) te koop aan.
Ik heb de motor pas sinds dit seizoen in mijn bezit maar moet helaas weer naar een nieuw baasje vanwege financiele omstandigheden..
Het is echt een top fiets, alles werkt naar behoren!

Kmstand 26.334
Splinternieuwe achterband
Voorband z.g.a.n.
Ketting + tandwielen in prima staat.

Ik heb de motor 2 maanden geleden gekocht bij een motorzaak, daar heeft hij toen een afleverbeurt gehad waarbij alle vloeistoffen zijn ververst. Plus oliefilter en luchtfilter vervangen. Verder is alles nagekeken en gesmeerd.

De motor heeft ook nog enkele opties:
Laser Hotcam open uitlaat (ingekort) geeft een SUPER geluid. DB-killer zit er ook bij.
Originele uitlaat krijg je er bij.
Witte rimstriping met 'GSX-R 600' tekst
Wit meegespoten underseat
Kleine knippers achter.
Hotbodies knippers voor.
Halogeen koplamp (wit/paarsachtig)

Kortom een perfecte fiets waar ik met pijn in mijn hart nu alweer afstand van moet doen.

Vraagprijs E 5950,- Pricedrop: E 5750,- E 5550,-

verkoop.jpg


verkoop2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets en zeker nette prijs voor de kilometerstand + accesoires!

Hopen op een snelle verkoop!
 
Tsjah stickerloos he, dat schrikt af ;)
Mooie fiets hoor, prijs ziet er ook zeker niet gek uit. Succes met de verkoop.
 
Another pricedrop!
Pff wat een slechte tijd om te verkopen, come on people ik heb het geld nodig en deze fiets staat ook leuk in de garage tijdens de wintermaanden ;)
 
vind m zeer bruut, heb alleen net mijn motor naar de puin gereden en moet nog herstellen + sparen :P hehe, misschien int voorjaar ;)
 
ik zeg: aantrekkelijke kleine lening afsluiten en deze motor voor n lage prijs kopen. In het voorjaar zijn ze altijd duurder en dan ben jij nu met een beetje rente betalen over je leningkje goedkoper uit als je hem nu koopt ;)

Plus je hebt lekker de hele winter om hem te poetsen en naar je zin te maken *O*
 
Is lastig met 1 arm in het gips :P
Ik hoop voor je dat je em kwijt bent tegen de tijd dat ik weer kan rijden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan