Suzuki GSX-R 600 K4

Zeer nette prijs voor zo'n fijne motorfiets ;)

Hopen dat je er snel vanaf komt, enne pas op met proefritjes he. Verdwijnen de laatste tijd veel gixxers.
 
Valt er nog iets aan de prijs te doen? Een maatje van mij is nog op zoek naar een mooie gsx-r.

Super dikke fiets iig ;)
 
Kom eerst maar eens kijken, hebben we het dan over de prijs. Je zult zien dat hij dit meer dan waard is. Kan natuurlijk de Yoshimura met gemak los verkopen. Maar ja dat zou zonde zijn in mijn beleving.

Valt er nog iets aan de prijs te doen? Een maatje van mij is nog op zoek naar een mooie gsx-r.

Super dikke fiets iig ;)
 
Kom eerst maar eens kijken, hebben we het dan over de prijs. Je zult zien dat hij dit meer dan waard is. Kan natuurlijk de Yoshimura met gemak los verkopen. Maar ja dat zou zonde zijn in mijn beleving.

Je hebt hem al gesproken volgens mij ;)
 
wow, echt gruwelijk!

zo mooi, en de prijs is echt ook zeer netjes!
Succes met de verkoop, moet toch wel lukken met zo'n beauty hehe *D
 
Hij is nog te koop... 8-)
En Groningen ver? Dat valt wel mee toch of kom je lopend? ;)

Naja... :P Groningen is het verste wat je kan gaan als je in Limburg geboren bent :9
Alleen de sneeuw is nu een beetje roet in het eten aan t gooien...
 
Via Duitsland is dat maar even... maar met dit weer wordt er niet op gereden.

Naja... :P Groningen is het verste wat je kan gaan als je in Limburg geboren bent :9
Alleen de sneeuw is nu een beetje roet in het eten aan t gooien...
 
Laatst bewerkt:
Via Duitsland is dat maar even... maar met dit weer wordt er niet op gereden.
Ja daar kan je vliegen ;) maar aangezien ik niets heb wat harder gaat dan een trein moet ik het daar mee doen :P Btw logisch dat er nu niet op wordt gereden... PEKEL = TROEP!

KICK!
 
A.s. zaterdag zoals het nu lijkt een eerste kijker.
En ik denk dat ik hem niet teleur stel in wat hier staat.

Laatste kick?
 
Terug
Bovenaan Onderaan