Suzuki GSX-R 600 K4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shit, is deze mooie brommer nou nog niet verkocht? Denk dat ik die van mij maar ga inruilen dan.....
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik denk dat dat voor mij ook de enige optie gaat worden als t zo door gaat :+

Het is gelukkig een luxe probleem. Maar toen ik deze mooie brommer kocht had ik nooit durven denken dat er bij eventueel verkoop geen interesse voor zou zijn.....
 
Het is gelukkig een luxe probleem. Maar toen ik deze mooie brommer kocht had ik nooit durven denken dat er bij eventueel verkoop geen interesse voor zou zijn.....


Ik heb wel reacties gehad al.
Maar een aantal van die figuren die een mailtje sturen met 1001 vragen, geef je netjes antwoord en vervolgens hoor je niks meer.
En 1 echt serieus geinteresseerde maar helaas gingen zijn ouders zich er op het laatste moment mee bemoeien ( iets dat dit te gek was om mee te beginnen,blablabla... haha... )
Jammer , want ik durf echt te zeggen dat hij echt heel netjes is en de volgende eigenaar er nog lang veel plezier van zou hebben.


Ach, het mooie weer moet nog komen dus wie weet... ;)
 
Ik heb wel reacties gehad al.
Maar een aantal van die figuren die een mailtje sturen met 1001 vragen, geef je netjes antwoord en vervolgens hoor je niks meer.
En 1 echt serieus geinteresseerde maar helaas gingen zijn ouders zich er op het laatste moment mee bemoeien ( iets dat dit te gek was om mee te beginnen,blablabla... haha... )
Jammer , want ik durf echt te zeggen dat hij echt heel netjes is en de volgende eigenaar er nog lang veel plezier van zou hebben.

Ach, het mooie weer moet nog komen dus wie weet... ;)

Ja die vage reacties ken ik. Hoe meer vragen, hoe minder interesse vaak. Iemand die echt interesse heeft, heeft gewoon een aantal heel gerichte vragen. En komt daarna ter zake :Y

En ik heb jouw brommer een keer in Veenendaal zien staan. Als hij er nog steeds zo uit ziet als toen, dan is hij idd heel mooi :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan