Suzuki gsx-r 600, Prijs???????

wp

MF'er
2 jul 2002
144
0
Barendrecht
Suzuki gsx-r 600

Ik kan een motor kopen uit 1992. Km 18885, andere uitlaat,nieuwe banden en een klein beetje schade aan de kap aan de linker kant.
Kleuren zwar, zilver

Hij vraagt 4750 euro

Is dit teveel en weet iemand of ik ergens bij de dealer kan halen, ik wil ongeveer 3800 euro uitgeven
 
Tis aan de dure kant vind ik....zo ergens rond de 4000 euro is reëel denk ik. Zeker als hij ook wat schade heeft. Wel weinig km's maar da's dan ook het enige wat er in z'n voordeel spreekt.

Ik wist trouwens niet dat er in 1992 al een GSX-R600 was? :?
 
Ik wist trouwens niet dat er in 1992 al een GSX-R600 was? :?
Is volgens mij Amerikaans model maar zeker weten doe ik het niet.

En ja ik vind deze prijs met iets schade ook aan de hoge kant.
Wat jij wil uitgeven klinkt mij veel beter in de oren.
 
De 2e hands markt vind ik toch wel een beetje vaag altijd (met alles)
Sommige prijzen zijn berekend op afdingers, sommige weer vaste prijs.
Dit lijkt me zeker een afdingprijs.

Nadat je over de schade bent begonnen en het jaartal dan zou ik zeggen "voor 4000 neem ik 'm mee".
 
En vraagtekens zetten bij de oprechtheid van de kilometerstand.......

Grtzz HagaSan, die 18000km in 10 jaar wel weinig vind. Ook die motor heeft een blije eerste eigenaar gehad...
 
gsx-r600rs.jpg


Zo een?
 
Is die toevallig tweederhands,want ik weet er ook 1
te staan.
Vraag hij ook 4750,- voor,op marktplaats staat ie.
Ik ben vandaag met mijn broertje wezen kijken.
Nou,dat valt niet mee,een racer zoeken onder
de 5000,- .
We wilde eigenlijk ook nog naar varseveld,daar
stond dezelde als op de foto en ook van '92,
die moest 3999,- kosten,maar helaas was al een beetje
laat.
Als je uit de buurt van nijkerkeveen komt,dan weet
ik ook nog een blade van 96 testaan,moet ie 5000,-
voor hebben,zit wel wat polijs werk aan.

O'ja en dat die 600 bestaan klopt wel,je komt
ze alleen heel weinig tegen.
 
Die in varsseveld heb ik ook bekeken. Bij zo'n kerel die ook met caravans doet, wisselink of zoiets. Ik heb er alleen naar gekeken en niet op gereden. Zonder inruil ging er 500 vanaf of niet? Fietsje zag er wel aardig strak uit, misschien wel de moeite waard voor een bezoekje. (is wel een ingevoerde met mijlenklok)

grtz
 
Ik kan een motor kopen uit 1992. Km 18885,
Weet je zeker dat tie zo weinig gelopen heeft? Kan ook zijn dat er een nieuwe teller opzit. Tegenwoordig voeren ze tellerstanden in bij de dealer wanneer ze voor een beurt komen, dus het is te achterhalen. Voor een motor van 10 jaar met schade vind ik het nog een stevig bedrag.
 
kan je er beter 1 uit belgie halen. zzag daar laatst een gsxr srad voor 3500
dus met invoeren erbij ben je nog een stuk goedkoper uit
 
Ik was vergeten te vertellen dat het een 25 kw is.

Als iemand nog een motor te koop heeft staan 25kw en in de ss klassen dan hoor ik dat graag.

greetz wp
 
Rev: Dat wist je toch wel, dat ie in 1992 al bestond. Maar was je denk ik vergeten ;) Ken uw GSX600R historie ! :P Ik weet ook dat de GSXF al in 1988 bestond. Een afgeleide van de GSXR!


Ennuh WP : Ik zou hier niet aan beginnen. De motor is vrij exclusief in Nederland. Heb je onderdelen nodig, dan zijn die waarschijnlijk vrij prijzig. Ik weet niet of je veel verdient, maar de meeste 25kw'ers zijn nog studenten met niet al te veel centen... ik zou met 25kw rijbewijs gaan voor een Kawasaki ZXR400. Dat is ook een SS en onderdelen volop verkrijgbaar.

Wil niet zeggen dat zo'n ouwe GSX600R een lelijke fiets is ! Ik vind 'm zelf ook erg mooi... deze had geloof ik nog het lucht/oliegekoelde blok?
 
Terug
Bovenaan Onderaan