Suzuki GSX R 600 uit Nijmegen gestolen

jord83

MF'er
16 jul 2010
96
0
In de nacht van donderdag 23 op vrijdag 24 september is mijn Suzuki GSX R 600 uit Nijmegen gestolen. Kenteken MV-TD-32. De kleurstelling is een zwarte basis, met daarover zilveren accenten.

Hij stond geparkeerd voor mijn deur, op drie sloten; het stuurslot, een remschijfslot en aan de hoes zat nog een ABUS-hangslot. Die klootzakken hebben het hele zaakje blijkbaar opgetild en meegenomen, terwijl ik een paar meter verder lag te slapen. Ik heb geen idee hoe ze het gedaan hebben.

Ik had de motor pas sinds een paar maanden en was er helemaal weg van. Had het blok tot aan de cilinders uit elkaar gehaald en bijgesteld/vernieuwd, nieuwe banden erop, remvloeistof, olie(filter), custom sticker erop, noema maar op. Natuurlijk alleen WA verzekerd, dus naar enig geld kan ik ook fluiten (jajaja, ik weet het.... dure les). Bovendien kan ik toch geen nieuwe motor kopen, omdat ik hem hier niet meer durf neer te zetten en een garage heb ik niet. Ben er echt naar de klote van.

Als iemand nog tips heeft, dan graag.

Alvast bedankt,

Jord
full
 
Misschien als je veel geluk hebt dat je nog iets van de politie hoort en hem onbeschadigd terug krijgt..

Dit is al de zoveelste in een week tijd, niet meer normaal:s
 
Hier is nog een plaatje van de sticker die hem uniek maakt. Dit is de algemene kleur, ik heb hem in een zilver metallic kleur.
GSXR_Flaming_Skull_web1.JPG
 
:N Echt ongelofelijk zuur.... -O- Gezien je woonplaats en de manier van meenemen is ie waarschijnlijk al het land uit.. opknopen die gasten :(
 
nijmegen is nog steeds koploper geloof ik qua gestolen motoren dit jaar.

word toch echt tijd voor een lokfiets incl. knokploeg lijkt me zo.

sterkte met je verlies en ik hoop het beste voor je.
 
Man dat is echt k*t voor je, zo'n mooie fiets. Hopelijk doet de politie bij jou geval wel iets ipv dat het onderop de stapel beland zoals bij de rest van de gestolen motoren...

De straffen voor het jatten moeten echt hoger, aan een dief heeft toch niemand iets. Iedereen probeert met hard en eerlijk werken een mooi leven op te bouwen en sommige mensen proberen dat dan af te pakken... Bij vatten gewoon handje eraf hakken, dan houd het vanzelf op. Veel van die criminelen zijn nog steeds half Nederlander half takkie wakkie land waarin ze hun handje kwijt zouden raken als ze zouden jatten, dus komen ze maar hier heen. Is nog meer te halen ook en er wordt toch niks tegen gedaan. Als ik geen geweten had zou ik ook gewoon voor een paar duizend euro jatten om vervolgens 10 uurtjes papier te prikken of 2 dagen te zitten. Snel verdient toch?
 
Was een mooi sradje zeg, zuur hoor. Langzamerhand zijn hier geen woorden meer voor. Alles is al zovaak gezegd hier. Fijn zo'n gemeente die bekeuringen uitdelen een hogere prioriteit geeft dan processen verbaal opmaken voor je gestolen motorfiets :r

Sterkte in ieder geval!
 
dit is ernorm balen!
In welke straat is de motor gestolen?

Het is in de klaroenstraat gebeurd. Neerbosch-Oost. Klote buurt natuurlijk, maar dat is natuurlijk geen aanleiding om te denken dat je motor zo snel gejat wordt.... Fcking hell.

Was zo'n mooie motor en na al dat werk reed ie ook nog eens ongelooflijk goed. Nou ja, iemand nog een goed idee voor een nieuwe?
 
er staat hier nog ergens een gsx f 400 te koop voor een paar honderd misschien een optie als je toch weer wilt rijden. kost minder dan een goede fiets.

blijft natuurlijk zwaar K dat ze je fiets jatten terwijl je 'm redelijk goed op slot hebt staan.
 
Tja, klinkt als een aardige optie, maar ik had echt mn hobby gevonden. Dus denk dat ik eers een garage ga kopen/huren en dan weer een echt juweeltje (of ruwe diamant) ga nemen. Zo'n gsx f 400 is mij net te weinig (no offense aan alle gsx f 400 rijders) ;-)
 
Klote voor je man....
Je mag je nieuwe aanwinst hier wel in de achtertuin stallen, goede buurt (nijmegen noord) en bewaking van 200 kilo hond....(leonberger & mastin espanol)
Ze hebben het hier een keer geprobeerd, en heel snel de poort weer dicht getrokken hahahaha...

gr Jim
 
man man man ................ Worden een hoop motoren gestolen Jij bent erg hard geraakt daar je slechts WA verzekerd bent

Erg veel sterkte
 
Tja, het is even slikken, maar ik heb besloten toch een nieuwe te kopen. Ik twijfel nog even tussen mijn 'oude' model en een Yamaha R6. Iemand advies?
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan welk bouwjaar jij voor de R6 kiest.
De R6en tot 2002 lees ik veel verhalen over de cilinderwand die scheurt...
Het schijnt een kwaal te zijn,en je kunt het niet verhalen bij Yamaha.
Mocht ik het verkeerd hebben corrigeer me maar hoor *D .

11092009357.jpg


zoiets dus......
 
Laatst bewerkt:
Man dat is echt k*t voor je, zo'n mooie fiets. Hopelijk doet de politie bij jou geval wel iets ipv dat het onderop de stapel beland zoals bij de rest van de gestolen motoren...

De straffen voor het jatten moeten echt hoger, aan een dief heeft toch niemand iets. Iedereen probeert met hard en eerlijk werken een mooi leven op te bouwen en sommige mensen proberen dat dan af te pakken... Bij vatten gewoon handje eraf hakken, dan houd het vanzelf op. Veel van die criminelen zijn nog steeds half Nederlander half takkie wakkie land waarin ze hun handje kwijt zouden raken als ze zouden jatten, dus komen ze maar hier heen. Is nog meer te halen ook en er wordt toch niks tegen gedaan. Als ik geen geweten had zou ik ook gewoon voor een paar duizend euro jatten om vervolgens 10 uurtjes papier te prikken of 2 dagen te zitten. Snel verdient toch?

Dit slaat natuurlijk nergens op maar dat weet je zelf ook wel. Wat had je ermee willen bereiken? Mijn fiets is ook wel eens gestolen. Gelukkig terug gevonden en de boeven kwamen niet uit jouw Takkie Wakkie land maar waren gewoon volbloed Hollanders zoals jij en ik. Nu jij...
 
Ligt eraan welk bouwjaar jij voor de R6 kiest.
De R6en tot 2002 lees ik veel verhalen over de cilinderwand die scheurt...
Het schijnt een kwaal te zijn,en je kunt het niet verhalen bij Yamaha.
Mocht ik het verkeerd hebben corrigeer me maar hoor *D .


Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord en er hebben meer mensen last van. Maar dit schijn pas te gebeuren als je alles echt te warm laat worden. Dus met een ruimere luchtfilter, te scherpe bougies etc. Ook pas vanaf 80.000. Maar het is inderdaad een risico. Bovendien heeft Suzuki vanaf de SRAD niet echt veel technische kwalen.

Maar de R6 is zo mooi....
 
Dit slaat natuurlijk nergens op maar dat weet je zelf ook wel. Wat had je ermee willen bereiken? Mijn fiets is ook wel eens gestolen. Gelukkig terug gevonden en de boeven kwamen niet uit jouw Takkie Wakkie land maar waren gewoon volbloed Hollanders zoals jij en ik. Nu jij...


Iedereen weet wat daarmee bedoeld wordt..
Is al erg genoeg dat 't meestal ook zo is..
 
ohja en Takkie Wakkie niet verwarren met Tackie graag :)


ff ontopic: erg klote dat ie gejat is..hopelijk komt ie gauw weer tevoorschijn..
 
Terug
Bovenaan Onderaan