Suzuki GSX-R 750 1988

Status
Niet open voor verdere reacties.

martindj

MF veteraan
4 dec 2006
1.160
0
Alphen aan den Rijn
Hierbij wil ik mijn Suzuki GSX-R 750 uit 1988 te koop aan bieden.

De feiten:
Merk: Suzuki
Type: GSX-R 750
Bouwjaar: 1988
KM stand: 67059 (+2300)
Meer specs: http://www.motorbikes.be/nl/Suzuki_GSX-R_750_J_1988.aspx

Technische staat: voor zover bekent prima in orde, netjes onderhouden
Optische staat: kan beter, ben niet zo'n poetser (wel netjes gewassen uiteraard)

Stukje historie:
Ik heb de motor in april 2007 gekocht van een mede MF-er, vlak na het behalen van mijn rijbewijs. Vrijwel direct na aanschaf heb ik een setje nieuwe banden laten monteren (Pilot Road 2) bij motormike.nl (factuur niet aanwezig). Helaas heb ik in mei dat jaar een ongeluk gehad waardoor het plezier maar van korte duur is geweest. Na weer helemaal hersteld te zijn ben ik begonnen aan het opknappen van mijn motor. Zoals ook op de schade foto's is te zien betrof het hier alleen optische schade. Deze schade heb ik inmiddels opgeknapt (daarbij is ook de tellerset vervangen, de vervanging had bijna 2200km minder gelopen dan mijn motor) en hierna heb ik de motor nog langs een schade-hersteller gebracht voor een kleine beurt en een check van de schade. Hierbij zijn nog de volgende reparaties uitgevoerd:
- Remblokken rondom vervangen
- Schakelaar jiffystand vervangen (was al defect)
- Voorwiellagers vervangen
- Lampje dashboard vervangen
- Remlichtschakelaar achter afgesteld
- Remolie ververst

De factuur hiervan is aanwezig en dateerd van 17 juli 2008. De kilometerstand was toen 63600 (staat ook op factuur).

Hierna is in april dit jaar door mijzelf nogmaals de olie preventief vervangen. Hiervan is uiteraard geen factuur aanwezig.

Zoals ook op de foto's te zien is er aan de optische kant van de motor minder zorg besteed dan aan de technische kant. De velgen kunnen nog mooi wit worden gepoetst (vandaag klein stukje getest, verder alleen gewassen), maar op de kappen zitten een aantal plekjes die niet helemaal mooi meer zijn.

Toekomst
Het lijkt erop dat de remschijven aan de voorkant binnenkort vervangen moeten worden. Het is verder niet bekent wanneer de klepspeling voor het laatst is gecontroleerd aangezien de onderhoudshistorie niet bij mij bekent is van voor de koop van de motor. Volgens de schade-hersteller was dit in ieder geval nog niet nodig.

Reden van verkoop
Ik wil woon-werk verkeer op de motor gaan doen en daar vind ik deze motor niet erg geschikt voor. Ook wil ik weer wat meer vertrouwen opbouwen in mijn eigen motor-rij-kwaliteiten op een wat makkelijker te rijden motor.

Vraagprijs:
950 euro
Motor mag nu weg voor een vaste prijs van slechts 850 euro!

Meer informatie:
Vragen staat uiteraard vrij en kan per mail, per PB of uiteraard via dit topic!
 
Laatst bewerkt:
De foto's:
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Extra's
De motor wordt nog geleverd met de volgende losse onderdelen:
- Originele uitlaat (inclusief bevestigingsbeugels)
- Duo-zitje
 
Kick!

Het is wel stil hier zeg. Is de advertentie niet duidelijk? De prijs niet netjes? De motor in de verkeerde kleur? :]
Mijn inziens aardig aan de prijs.
Motor heeft schadeverleden, hoge kilometerstand, remschijven die vervangen moeten worden, optisch niet een van de mooiste, niet de jongste meer.

Ik ben bang dat als je hem wilt verkopen je eerder richting de 750euro moet gaan.

Succes though!
 
'Suzuki GSX-R 750 1988, vraagprijs 1200e' > 'Suzuki GSX-R 750 1988'
 
Mijn inziens aardig aan de prijs.
Motor heeft schadeverleden, hoge kilometerstand, remschijven die vervangen moeten worden, optisch niet een van de mooiste, niet de jongste meer.

Ik ben bang dat als je hem wilt verkopen je eerder richting de 750euro moet gaan.

Succes though!

Vooruit, ik maak er 1100 euro van. Voor 750 euro rij ik er liever zelf mee door :)
 
Vooruit, ik maak er 1100 euro van. Voor 750 euro rij ik er liever zelf mee door :)
Zou ik in dit geval ook doen.
Vriend van mij heeft een 1989 gixxer en die ziet er ongeveer net zo uit. Blauw/wit versie dan. Heeft ook lichte schade, maar wel net iets minder als die van jou en hij zag er iets beter uit.
Had hem een tijdje op MP staan. De biedingen waren bedroevend. Zoiets kan je daarom ook maar beter afrijden.
 
Als ik de motor verkoop zonder originele uitlaat is hij los te koop, tot die tijd hou ik hem nog even zelf. Als ik de motor niet tijdig verkoop wil ik hem namelijk zelf gebruiken bij woon-werk verkeer. Weinig zin in ruzie met de buren als ik elke ochtend mijn motor start met deze uitlaat...

Ik hou je op de hoogte!
 
Ik was niet helemaal duidelijk, sorry.

Ik bedoelde of je de herrie uitlaat ook los wil verkopen. Zelf heb ik de standaard uitlaat eronder zitten.

Mail maar als je hem kwijt wil : jarnokuipers [ hotmail.com]
 
Laatst bewerkt:
Als ik de motor verkoop zonder originele uitlaat is hij los te koop, tot die tijd hou ik hem nog even zelf. Als ik de motor niet tijdig verkoop wil ik hem namelijk zelf gebruiken bij woon-werk verkeer. Weinig zin in ruzie met de buren als ik elke ochtend mijn motor start met deze uitlaat...

Ik hou je op de hoogte!


In de openingspost staat dat je er niet veel vertrouwen in hebt...

Is dat omdat de motor vrij zwaar en log is, of zitten er onder de kappen nog meer barstjes en scheurtjes?

Anyway, ik zie er wel een leuk winterprojectje in. Alleen de prijs hè ;)
 
In de openingspost staat dat je er niet veel vertrouwen in hebt...

Is dat omdat de motor vrij zwaar en log is, of zitten er onder de kappen nog meer barstjes en scheurtjes?

Anyway, ik zie er wel een leuk winterprojectje in. Alleen de prijs hè ;)

Het staat in de openingspost eigenlijk een beetje onduidelijk omschreven (heb dit nu ook aangepast).

Omdat ik een ongeluk heb gehad is mijn vertrouwen in mijn eigen rij-kwaliteiten behoorlijk afgenomen (zeker direct na het ongeluk). Dit in combinatie met een motor die redelijk zwaar is en op lage snelheid ook vrij log, zeker in vergelijking met mijn voormalige lesmotor, zorgt dat ik niet altijd even relaxt op de motor zit.

In de technische staat heb ik 100% vertrouwen, al kan ik als particulier uiteraard geen garanties geven.

Wat voor prijs heb je zelf in gedachten? Misschien komen we er uit als je serieuze interesse hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan