SUZUKI GSX-R 750 1990 oliekoeler Streetfighter Naked Bike incl. kuipwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

TRIF

Rookie
19 sep 2020
13
2
Bij deze bied ik aan, (mijn eerste motor) de legendarische
SUZUKI GSX-R 750 1990 oliekoeler.
Echte krachtpatser van een machine.
Een bochten monster.
In de hogere toerentallen krijg je het gevoel gelanceerd te worden.

Vraagprijs € 900
Motor staat in Loppersum (Gr.)

+ Punten:
Banden net vervangen dus genoeg profiel.
Benzine kraan gereviseerd.
Carburateurs gereinigd en vlotters afgesteld.
Nieuwe koppelings kabel.
Verse olie.
Oliefilter.
Luchtfilter en bougies zijn nog niet lang geleden vervangen.
Ketting en tandwielen kunnen nog wel even mee.
CDI vervangen
Bobine rechts vervangen
Olie leidingen vervangen
Polisport koplamp spoiler
Alle electrische instrumenten werken

- Punten
Kontje / zitje van Kawasaki ZX7R beschadigd bij montage punten.
Word niet los verkocht.

GSX-R Kuipdelen zitten er ook bij.
Foto's met kuip er op heb ik ontvangen van de vorige eigenaar, heb het er zelf bewust afgelaten.
Koplamp kuip schijnt van '91-er te zijn.
Deze delen mogen ook als set los van de motor verkocht worden.
Doe maar een bod.

Bieden vanaf een serieus start bedrag van €700
Denk voordat u bied!
Vragen over de motor staat vrij.

Ik verkoop dit omdat ik een andere motor heb aangeschaft.
 

Bijlagen

  • IMG_20200418_173841.jpg
    IMG_20200418_173841.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 48
  • IMG_20200418_173853.jpg
    IMG_20200418_173853.jpg
    737 KB · Weergaven: 54
  • IMG_20200418_173903.jpg
    IMG_20200418_173903.jpg
    944,5 KB · Weergaven: 62
  • IMG_20200909_170013.jpg
    IMG_20200909_170013.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 50
  • IMG-20201103-WA0016.jpg
    IMG-20201103-WA0016.jpg
    220,2 KB · Weergaven: 42
  • IMG-20201103-WA0012.jpg
    IMG-20201103-WA0012.jpg
    259,4 KB · Weergaven: 49
  • IMG-20201103-WA0006.jpg
    IMG-20201103-WA0006.jpg
    163,1 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
Even weer omhoog.
Foto's met kuip.
Bieden maar... :)
 
Laatst bewerkt:
@ Deanevo:
Dat is wel jammer als dat zo is 😕
Zou kunnen, is van vorige model dan zeker?
Ik ben nooit daarmee bezig geweest of in verdiept.
Heb het er bewust af gelaten.
Weet u welke bouwjaar?
Dan zet ik dat er bij.
 
De hele kuip weet ik niet, maar de koplampen unit zijn van de generatie na 1990 zo te zien.
 
Mochten er mensen zijn die mij wellicht op basis van hun mening en ervaring hun advies willen delen over de prijs dan ben ik benieuwd of ik enigszins goed zit. Ik kom er namelijk achter met verkopen van verschillende producten dat mensen alleen interesse hebben als ze iets spot goedkoop kunnen kopen maar afhaken bij een eerlijke prijs.
Is een €700 - €800 realistisch?
 
De prijs is goed wanneer verkoper en koper tot overeenstemming komen 🤓
Vergeet niet dat het najaar is. En je verkoopt een motor met werk.
 
Inderdaad begrijp ik dat de periode van het seizoen ook mee speelt.
Ik rijd zelf trouwens nog steeds door zolang het niet ijzelt...
Motor met werk, in de zin van?
Alles werkt en is rijdbaar.
Hij is niet in originele verzamelaars staat en oude motor heeft altijd mogelijkheid tot verbetering of persoonlijke aanpassing...
 
Bedoel het werk gedeelte niet verkeerd, ik geloof ook wel dat ie technisch in orde is. Maar het zitje zou voor de net wel beter kunnen toch? Probeer het ook maar te verklaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: TRIF
Geen makkelijke verkoop denk ik. Je hebt het over een motor van 30 jaar oud, flink onder handen genomen zodat-ie is gaan lijken op een - met alle respect - herstelde schademotor. Groningen is niet de meest dichtbevolkte plek in het land. Het is winter, en qua prijs zit je in de categorie "liefhebber" of "arme student". Liefhebbers zijn schaars, en de arme studenten ook, want op dit moment worden er volgens mij maar mondjesmaat of zelfs helemaal geen rijexamens afgenomen. Dit is denk ik zo'n typisch gevalletje voor ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl: pak je nu 150 euro en ben je er van af, of kies je voor het inzetten van je netwerk en geduld.

Zul je zien dat-ie morgenochtend verkocht is. :+
 
twonha,

Inderdaad, een liefhebbers motor met een niet al te dikke budget.
Een leuke basis om op verder te gaan.
Als ik zelf een werkplaats had ging ik er zelf mee verder maar kan het niet houden helaas.
Ik zal de geduldige weg volgen en wellicht in het voorjaar meer kans.
 
In principe hoeft er technisch niks aan te gebeuren. Het is een rijdende machine. Maar er zijn altijd details te verbeteren zoals de montage van het zitje bijvoorbeeld...
Hij is 30 jaar oud vandaar is er altijd wel wat aan te verbeteren of naar persoonlijke smaak te veranderen.
Ik heb geen werkplaats om aan een project te beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan