Suzuki GSX R 750 2006

Riza

MF'er
19 apr 2007
59
0
Hierbij bied ik,als eerste eigenaar, mijn Suzuki 750 K6 te koop.

Hij heeft naast Xenon verlichting op het dimlicht en oranje velgstriping geen verder mods.
De huidige kilometerstand is ongeveer 17.000
Alle onderhoudsbeurten heeft hij gehad bij Motorhuis Seppe in Bosschenhoofd.(Suzuki dealer)
De volgende onderhoudsbeurt is een kleine beurt die hij moet krijgen bij 18.000 km (kosten ongeveer €100,-)
De motor is nooit gevallen of ernstig beschadigd ,de enige beschadiging die hij heeft is een kleine scheur in het voorspatbord
Ja,dit is idd gebeurd door een schijfremslot maar dit is achteruitlopend gebeurd (zeer lage snelheid) en het heeft zeer zeker geen schade aan de remmen opgeleverd
De banden voor en achter zijn ongeveer 50%

Ik vraag voor deze motor € 9550,-

full
 
Laatst bewerkt:
Hierbij bied ik,als eerste eigenaar, mijn Suzuki 750 K6 te koop.

Hij heeft naast Xenon verlichting op het dimlicht en oranje velgstriping geen verder mods.
De huidige kilometerstand is ongeveer 17.000
Alle onderhoudsbeurten heeft hij gehad bij Motorhuis Seppe in Bosschenhoofd.
De volgende onderhoudsbeurt is een kleine beurt die hij moet krijgen bij 18.000 km (kosten ongeveer€100,-)
De motor is nooit gevallen of ernstig beschadigd ,de enige beschadiging die hij heeft is een kleine scheur in het voorspatbord
Ja,dit is idd gebeurd door een schijfremslot maar dit is achteruitlopend gebeurd dus het heeft geen schade aan de remmen opgeleverd

Ik vraag voor deze motor € 9550,-

[afbeelding]

Mooie motor, succes met de verkoop moet wel lukken denk ik. :9~
 
Iedereen doet het...
Dus ik vraag je ,waarom ik niet?

Hier komt ie dan....KICK....naar boven jij...!!!

:)
 
Omdat ik een eigen bedrijfje wil beginnen gaat deze terug naar de leasemaatschappij

full


En ik zal wel een koekblik moeten blijven rijden dus daarom zal deze eruit moeten.

Wel jammer maar zo gaat het.

 
Terug
Bovenaan Onderaan