Suzuki GSX-R 750 Deel 12: Time to hit the streets!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hem online bij bcc besteld. Was een van de goedkoopste die ik kon vinden en na even bellen kreeg ik te horen dat ze er nog een stuk of 40 hadden dus maar meteen online besteld.Op zich zou hij er makkelijk af kunnen, door het tussenstuk los te draaien.

[afbeelding]
Zoiets zit er bij dus kan je makkelijk los draaien.

Echter zit hier 1 groot nadeel aan, de stroom kabels zitten vast aan het stuk waar je de garmin in klikt. Hierdoor kan je dit dus niet zomaar van je motor afhalen.


Oke dat is idd een van de goedkoopste!

zijn er meer mensen die een 660 hebben en em op deze manier vast hebben zitten ?

Hoe zit dit dan bij de 550 gewoon in de navigatie zelf ?
 
Heb hem online bij bcc besteld. Was een van de goedkoopste die ik kon vinden en na even bellen kreeg ik te horen dat ze er nog een stuk of 40 hadden dus maar meteen online besteld.Op zich zou hij er makkelijk af kunnen, door het tussenstuk los te draaien.

[afbeelding]
Zoiets zit er bij dus kan je makkelijk los draaien.

Echter zit hier 1 groot nadeel aan, de stroom kabels zitten vast aan het stuk waar je de garmin in klikt. Hierdoor kan je dit dus niet zomaar van je motor afhalen.
Stekkertje tussen maken :Y
 
Heb hem online bij bcc besteld. Was een van de goedkoopste die ik kon vinden en na even bellen kreeg ik te horen dat ze er nog een stuk of 40 hadden dus maar meteen online besteld.Op zich zou hij er makkelijk af kunnen, door het tussenstuk los te draaien.

[afbeelding]
Zoiets zit er bij dus kan je makkelijk los draaien.

Echter zit hier 1 groot nadeel aan, de stroom kabels zitten vast aan het stuk waar je de garmin in klikt. Hierdoor kan je dit dus niet zomaar van je motor afhalen.

Die is hetzelfde als de 550 :Y

Maar dat het niet los kan is echt een heel groot nadeel vind ik. Zeker als je m wil gebruiken met 2 motoren. Moet je 2 houders kopen en je rijdt altijd rond met dat ding.

Voor mij dus een goeie reden om niet te gaan voor een 660 :Y
 
heb ik al.
wilde graag een simple boekje,waar staat uitgelegt hoe ik alles instel.
had ik bij me 600f ook,ik dacht dat die er voor de soes ook wel zal zijn.

Staat hier ook in :? Alleen in het engels :)

Link is niet naar een service manual maar naar het owners manual, dus plat gezegd de gebruikershandleiding. Op pagina 14 staat wat je wilt weten ;)
 
@bosscher

Hier wat fototjes

garmin1.jpg

garmin2.jpg

garmin3.jpg

garmin4.jpg
 
Vandaag een briefje dat TNT langs is geweest met de Zumo 660, komen morgen weer. Pffff, vermoeiend.
Voor mij helaas geen touren, ga de komende 2 weken met kinderen op zomerkamp.
Daarna maar eens eindelijk die Garmin uitproberen!!!

@Ster, veel plezier daar!
 
Vandaag een briefje dat TNT langs is geweest met de Zumo 660, komen morgen weer. Pffff, vermoeiend.
Voor mij helaas geen touren, ga de komende 2 weken met kinderen op zomerkamp.
Daarna maar eens eindelijk die Garmin uitproberen!!!

@Ster, veel plezier daar!

*D Gaat lukken :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Zondag ff een stukkie :] Beetje richting het Sauerland :Y Voor een weekje ofsow *D
Niet verkeerd ;)
Mijn vriend start vandaag met zijn spoed opleiding en dan maandag en dinsdag nog.
Hopelijk houdt ie t vol met dit weer rijden haha. Motorvakantie staat iig al geboekt *O*
 
Zondag ff een stukkie :] Beetje richting het Sauerland :Y Voor een weekje ofsow *D

Als je het langgenoeg uit houdt daar, komen wij je ook nog tegen misschien :)
Wij gaan een weekje later, ook door sauerland, op doorreis naar de Moto GP Sachsenring :]
We doen dan altijd even een terrasje pakken in Winterberg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan