suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
En P.I.M.B.? Nog kou geleeje in de eifel, vond het vanmorgen maar fris op de motor. Bij motorcenter venlo op een R6 gereden, wat een jankerige toerenmachine, 6k toeren; niets, 8k toeren; niets, 10k toeren; hell breaks loose

Dan ben ik toch blij met mijn 3kwart liter hoor.
 
En P.I.M.B.? Nog kou geleeje in de eifel, vond het vanmorgen maar fris op de motor. Bij motorcenter venlo op een R6 gereden, wat een jankerige toerenmachine, 6k toeren; niets, 8k toeren; niets, 10k toeren; hell breaks loose

Dan ben ik toch blij met mijn 3kwart liter hoor.

Het hield niet over maar heb het droog gehouden. Zo'n lekker thermopakkie onder het leer en gaan met die banaan.

Morgen meer zon, ritje Limburg, Brabant, Bels.
 
En P.I.M.B.? Nog kou geleeje in de eifel, vond het vanmorgen maar fris op de motor. Bij motorcenter venlo op een R6 gereden, wat een jankerige toerenmachine, 6k toeren; niets, 8k toeren; niets, 10k toeren; hell breaks loose

Dan ben ik toch blij met mijn 3kwart liter hoor.

idd :Y vind het ook niks
 
En P.I.M.B.? Nog kou geleeje in de eifel, vond het vanmorgen maar fris op de motor. Bij motorcenter venlo op een R6 gereden, wat een jankerige toerenmachine, 6k toeren; niets, 8k toeren; niets, 10k toeren; hell breaks loose

Dan ben ik toch blij met mijn 3kwart liter hoor.
'Hell breaks loose' op een 600? Echt niet!
;)
 
Nja, ik vind het allemaal zo abrupt, veel aan uit reacties, en wandelaars en fietsers houden je voor gek dat je met zoveel toeren langs komt jagen.

Had dezelfde ervaring met de R1 in 2010, ook een proefrit, op de dag dat ik mijn huur K7 terug bracht, vraagt meneer yamaha naderhand;En ? Ik zeg gewoon eerlijk dat ik het een onding vind, zeker omdat ik net een hele dag op de soes had gereden, die r1 moet gewoon alleen maar hard op zijn flikker gegeven worden, en daarvoor heb ik geen motor, ik rijdt vaker met onervaren vrienden dan met ervaren cracks, daar is een r1 veel te nerveus voor. De voorrijder reed gisteren op de R1 ( crossplane) en zei naderhand dat ie maar de traction controll had aangezet omdat ie het ding anders niet fatsoenlijk kon handlen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan