suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Iedereen,

Ik had all een leuk voorstel rondje gedaan Bij nieuwe gebruikers, Met pics :P

+1x Gixxer rijder erbij!


Nog druk bezig met het behalen van mij Atje, Kan niet w8ten... heb alles all klaar in de schuur staan... dit is echt niet tof!! haha,
 
Hallo Iedereen,

Ik had all een leuk voorstel rondje gedaan Bij nieuwe gebruikers, Met pics :P

+1x Gixxer rijder erbij!


Nog druk bezig met het behalen van mij Atje, Kan niet w8ten... heb alles all klaar in de schuur staan... dit is echt niet tof!! haha,
Ik ben wel begonnen met 25kw _O- mijn gixxer (600 K6) stond ook al start klaar moest alleen nog ff afrijden. maar op de dag dat ik naar vol vermogen mocht (was op een maandag) stond gixxergirl om 23.45 uur al start klaar met mijn 750 k8 om te vertrekken _O- _O- wachten tot het 0.00 werd haha.
 
@ TS

Graag bij mods toevoegen
- Carbon dynamodeksel
- Carbon koppelingsdeksel

(is in nov al gemonteerd, alleen vergeten door te geven zie ik :X )

To do lijstje mag je verwijderen

Thnx *O*
 
Reden Van aanschaf van een 750 Is meer het punt dat ik netjes gespaard heb. Vanwege mij mijn slechte ervaringen met AUTO´S! heb ik besloten om een nieuwere 2dehands te halen met weinig KM. Dat ik zeker weet dat ik geen gedonder heb, Ben ook niet van plan om de Motor binnen 4 a 5 jaar weg te doen.... Dus als je dat in het achterhoofd houd. had de meeste mensen hetzelfde gedaan.
 
Reden Van aanschaf van een 750 Is meer het punt dat ik netjes gespaard heb. Vanwege mij mijn slechte ervaringen met AUTO´S! heb ik besloten om een nieuwere 2dehands te halen met weinig KM. Dat ik zeker weet dat ik geen gedonder heb, Ben ook niet van plan om de Motor binnen 4 a 5 jaar weg te doen.... Dus als je dat in het achterhoofd houd. had de meeste mensen hetzelfde gedaan.
Je moet doen wat je zelf wilt he :+
 
*O* weer terug uit de moesel :]

O-) weet nu ook dat die snelheidsmeter niet verder gaat dan 299km/h })
 
OP is weer bij.

zal hem van de week even opschonen.
nu aan de slag ik huis :X
 
als ik mijn koplampunit er uit wil hebben moet ik dan de hele voorkant slopen of hoe zit dat?
 
rsv31: waarom doe je hem weg als ik vragen mag?

dit weekend 350 km op 1 dag gedaan, waarvan niet 1km snelweg; zalig maar s'avonds was ik stikkapot :)
weer eens gemerkt hoe goed de gixxer wel is, had me even verkeken op een bocht die wat scherper werd, de gixxer lachtte er eens mee en liet zich gewillig op zen oor leggen :)

man ik hou van dat ding :Y ;)
 
Into Foreign Customs, May 23, 2011, 11:24 am, NETHERLANDS Arrived Abroad, May 23, 2011, 11:23 am, NETHERLANDS
International Dispatch, May 19, 2011, 11:11 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Acceptance, May 18, 2011, 3:42 pm, IRVINE, CA 92619
Electronic Shipping Info Received, May 17, 2011


Das goed nieuws over me uitlaat! hijs in het land aangekomen!!! alleen de bovenste zin bevalt me niet....
 
rvw30, i kzie in de op dat je uit sld komt! moeten we maar eens een mooi fototje maken samen..

@ de op
mods:
Zwarte verkorte remhevel.
Zwarte verkorte koppelinshevel.
Olie tempratuur meter.
Yoshimura R55 Full System.
Zwarte double bubble kuipruit.
GSX-R Sok resevoir.
Pilot 15led powerd Stadslicht.



oke om moedeloos van te worden... het pakket ligt nu dus bij de douanne volgens track&trace.. ff belletje gepleegd.. Nee meneer dit is een fout van de track en trace service.. t pakket ligt in een hele groote hal in schiphol samen met nog 80.000 andere pakketjes die liggen te wachten tot dat de douanne er tijd voor heeft....de gemiddelde wachtijd is inmiddels 4-6 weken... *Zucht*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan