Suzuki GSX-R 750 K models ! Part VI Summer Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.




aaaa :$ hebben jullie me gemist :$

:W

full


was best spannend eigenlijk O-)

en dat waren de laatste bochten van de 48 :X
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer van die rare vent :X O-)_O- :}

hoe is het met jou gegaan die vrijdag? en hoe was het in Frankrijk...... ;)O-) vandaag de 10000 voorbij....

2900 km in één week......
was helemaal geweldig :} :}http://www.thetankslapper.biz/buy/tankprotector_ts/suzuki.html
Kms gaan hard haha ;)
Bij mij nu 4400km gepasseerd. Baal nu dat ik paar dagen niet heb kunnen rijden maarja :( Maandag maar ff wat regelen met de baas voor paar vrije dagen volgende week of die week dr op dan ben ik toch maar 2 dagen aan wezig _O-
 
Laatst bewerkt:
hallo,
Ben sinds een aantal maanden in het bezit van een zwarte gsxr 750 K7. Heb hiervoor altijd een R6 gehad. Maar men wil wel eens wat anders.

Mijn vraag is. Heeft iemand ervaring met tankfolie zodat deze niet zo snel beschadigt?[afbeelding]
Ja, prima spul :Y Blijft goed zitten, beschermt goed en je kunt de ergste vuiligheid er zo afhalen. Zie ook de link die eerder genoemd werd door GSX-steR als je 't wil bestellen
 
Laatst bewerkt:
hoe is het met jou gegaan die vrijdag? en hoe was het in Frankrijk...... ;)


vrijdag??? wat was er toen?? fris m'n geheugen eens op

frankrijk vertrek ik morgen pas heen

nog flink wat uren in moeten steken om motor circuitklaar te krijgen
allemaal kuipen die ik gespoten heb en achteraf toch niet zo goed schijnen te passen
nieuwe kuipen erop gegooit achterbrug alle uitsteksels afgeslepen blijkt iet toch een beetje heel errug krom te zijn
uiteindelijk bestaat mijn circuitset nu uit 1 gebroken originele kont (zwart grijs)
voorkant en onderkuip is nu ongespoten circuitkuipje en de tank is rood
ziet best wel uhm appart uit allemaal :P

maar het ergste van alles is hoe lang ik wel niet bezig ben geweest met demonteren van een blok, nieuwe zoeken, nieuwe ophalen (in friesland 300 km hiervandaan) en weer alles monteren
heb er nu wel een k3 blok onder met 5000 km
morgen alle spulen inpakken en naar Ales gaan *O*

maar... hoe was het met jou vakantie
 
staat in bestelling ! ...ben benieuwd

Als een K1 gashendel hetzelfde is als K4/K5 tenminste :?
Zo ja, jij veel plezier voor weinig geld :Y

was dat goed te doen??? en wat pak je precies van de R1 dan alleen de hendel of ook stukje elektronica? (kill-switch enz enz)

Heel makkelijk :Y Alleen het handvat zonder de electronica. Kabel lossen, behuizing openmaken, kabel losmaken, stuurgewicht eraf, gashendel eraf, R1 hendel erop, kabels weer vastmaken, behuizing weer dichtmaken, stuurgewicht erop, kabel stellen en klaar :P
Ow ja, en de ring die op de R1 hendel zit niet in de behuizing doen maar eraf knippen, gas dicht gaat anders best zwaar :X

Zie linkie: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=110247&highlight=throttle
 
Laatst bewerkt:
vrijdag??? wat was er toen?? fris m'n geheugen eens op

frankrijk vertrek ik morgen pas heen

nog flink wat uren in moeten steken om motor circuitklaar te krijgen
allemaal kuipen die ik gespoten heb en achteraf toch niet zo goed schijnen te passen
nieuwe kuipen erop gegooit achterbrug alle uitsteksels afgeslepen blijkt iet toch een beetje heel errug krom te zijn
uiteindelijk bestaat mijn circuitset nu uit 1 gebroken originele kont (zwart grijs)
voorkant en onderkuip is nu ongespoten circuitkuipje en de tank is rood
ziet best wel uhm appart uit allemaal :P

maar het ergste van alles is hoe lang ik wel niet bezig ben geweest met demonteren van een blok, nieuwe zoeken, nieuwe ophalen (in friesland 300 km hiervandaan) en weer alles monteren
heb er nu wel een k3 blok onder met 5000 km
morgen alle spulen inpakken en naar Ales gaan *O*

maar... hoe was het met jou vakantie

:X :N

Top vakantie :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag mijn Pazzo racehendels besteld, de korte versie in zilver, blauw
hopen dat ze een beetje snel komen, maak dan wel ff leuke plaatjes
 
wie van hier gaat 14 sep naar de MFMM?
en naar de gixxer meeting de 21e van september?
 
Ook weer terug van vakantie uit Duitsland, leuke weggetjes hebben ze daar voor motoren je mag er niet eens rijden in het weekend O-)
Gelukkig kan je doordeweeks er wel lekker knallen :]
full
 
hallo allemaal,, ik ben hier al een tijd niet meer geweest en heb nu een 750 k8 gekocht zw/or. dus nu me eigen maar weer eens aangemeld.
had hier voor een honda firestorm uit 1999 best wel een lekker fiets was dat hoor.
mare jah ik dacht laat ik een x gek doen en een suzuki gaan rijden en jah het bevalt met wel alles rijd lekker soepel en idd echt snel
mare of die sneller is als een firestorm weet ik nog niet zeker want ik heb pas 1500 km op me k8 staan en moet nog eens flink doortrekken dus hij is pas ingereden,ik ben benieuwd.
hebben jullie nog wat leuke suggesties voor wat er leuk is voor die k8 om te veranderen.
tot ziens allemaalllllllll........
 
Laatst bewerkt:
heb ik nog helaas niet , ik ga altijd een stukje rijden om een foto te maken maar als ik eenmaal op dat ding zit kom ik er bijna niet meer vanaf het is een zware verslaving hihi, dus ik heb altijd een reden om te gaan rijden whaha .
maar ik zal binnenkort serieus wat foto's gaan maken ...........................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan