Suzuki GSX-R 750 k4 *6500km*

BoArDer

MF'er
6 mei 2004
106
0
City of Life Science
Te koop aangeboden:

Een Suzuki GSX-R 750 uit 2004 met 6500 km op de klok. Achterband kan nog wel 1500km mee maar moet dan wel vervangen worden.

Motor is helemaal origineel op het blauwe kuipruitje na.

Hier en daar wat kleine krasjes op de kuip, verder hele mooie motor.

Zoals je kunt zien op de foto zit er wel een verkeerde kleur duo seat cover op.

Vraagprijs: 7750 euro *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
full
 
Mooie bike, maar waarom zit er niet de originele seatcover bij? Zit het duozitje er wel bij? Hoe zijn de krassen op de motor gekomen? Kun je foto's plaatsen van de krassen? Waarom doe je hem weg?

Een hoop vragen hahaha :)
 
Mooie bike, maar waarom zit er niet de originele seatcover bij? Zit het duozitje er wel bij? Hoe zijn de krassen op de motor gekomen? Kun je foto's plaatsen van de krassen? Waarom doe je hem weg?

Een hoop vragen hahaha :)

Zat een duoseat op maar die is gejat :(
Toen via internet een 2e hands kapje gekocht, thuis uitgepakt, verkeerde kleur |(
Krassen=steenslag, valt echt reuze mee op een paar plekker stickers beetje beschadigd, geen diepe krassen ofzo.
Fotos maken van krassen hoeft echt niet geloof me, is het te weinig voor :)
Ik doe hem weg omdat ik een reis wil maken en daar eutjes voor nodig heb. Vrees niet, heb nog een bike hoor ;)
 
In welke regio staat de motor? En heb je de originele kuipruit er nog bij?
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik mis toch de originele onderdelen. Zelf kom ik helemaal uit het zuiden, dit is me te ver. Als de bike 100% origineel was (ik bedoel dus: Witte kuipruit, incl duoseat en bijbehorende cover) dan was ik wellicht komen kijken.
 
wat een reden om niet te kijken, het blauwe ruitje en kapje..
die motor is standaard en het is gewoon een scherpe prijs voor een fantastische motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan