Suzuki GSX-R 750 K5: Probleem met cockpit

GerwinPort

MF'er
13 mei 2008
83
0
Beste mensen,

Ik heb sinds een week een Suzuki GSX-R 750 K5. Bewust particulier gekocht zonder garantie om zo een geschikte prijs te krijgen.
Echter loop ik tegen een probleempje aan, wat zich uit bij heftig accelereren en schakelen bij hoge toerentallen. Op het moment dat ik schakel valt het cockpitje even uit, en start dan opnieuw op (dus toerenteller reset, dash gaat aan/uit, zelfde als controlelampjes)
Dit stoort me nogal, en ik denk zelf dat het ergens een draadbreuk is of een slechte stekkerverbinding.
Is dit een bekend probleem bij dit model, en kan iemand mij hiermee iets dichter bij de oplossing brengen?

Vast bedankt
 
Geen standaard probleem nee.

Dichterbij een oplossing kom je met een meet apparaatje om wat volt/ohm/ampere etc. te kunnen meten.

Kan je enkel succes wensen en zou even kijken wat er nog meer raar is aan de motor want dit komt zelden tot niet voor. Even kijken of de motor niet "versleuteld" is.
 
Ik zal dit even gaan controleren, of alles nog goed vastzit.
Ga denk ik gelijk de stekkers van de kabelboom van cockpit even checken.
Iig vast bedankt voor de tips!
 
Vanaaf aan het zoeken geweest, kabels nagekeken, verbindingen en stekkers gecontroleerd.
Hierbij kwam ik 1 stekker tegen waar van 1 pin terug was geschoten. Dus deze heb ik weer goed gezet, en warempel na een testritje kwam het probleem niet meer terug.
Dus (vooralsnog) opgelost.

Bedankt voor de hulp in deze!
 
Terug
Bovenaan Onderaan