Suzuki gsx-r 750 K7 blauw/wit weinig km, veeeeeel opties

jammer van de carbon covers/uitlaat. en zoals je al zei ze konder er niet af.

Anders had ik je nog wel een mooi bod willen doen.

Tevens Een lekker schopje :D

uitlaat is het probleem niet, heb de originele nog gewoon ;)
mocht je meer detail van de covers willen zien kan dat geregeld worden, het ziet er iig beter uit dan zonder want die lak wat op het frame zit gaat er bij bijna alle gixxers vanaf en dan zit je met zilveren plekken op je frame wat het ook niet mooier maakt


Uitlaat is trouwens pas nog gepolished waardoor ie als nieuw is. De kat heb ik niet gedaan, beetje ondankbaar want als je een keer door een buitje rijd is t weer vuil.
Mocht iemand de kat ook als nieuw willen wil ik mij er nog wel eens aan amuseren :)
 
Laatst bewerkt:
mocht je meer detail van de covers willen zien kan dat geregeld worden, het ziet er iig beter uit dan zonder want die lak wat op het frame zit gaat er bij bijna alle gixxers vanaf en dan zit je met zilveren plekken op je frame wat het ook niet mooier maakt

:? :? :?
Nog nooit van gehoord.
Heb zelf een K6 gehad, maar geen klar plekken of lak die los laat hoor
 
:? :? :?
Nog nooit van gehoord.
Heb zelf een K6 gehad, maar geen klar plekken of lak die los laat hoor
zal ermee te maken hebben dat je wss geheel leren laarzen hebt. Bij mij zaten die er namelijk wel op.

Heb 3 vrienden gehad die ook een k6/7 hadden, en hadden allemaal vergelijkbare 'problemen' bij enkels/knieen.

foto's staan hier
Ik heb dat eerst opgelost door een sticker erop te plakken, maar dat hielt niet lekker

20gcqph.jpg


33yi3ut.jpg


qrdcfr.jpg
 
Laatst bewerkt:
zal ermee te maken hebben dat je wss geheel leren laarzen hebt. Bij mij zaten die er namelijk wel op.

Heb 3 vrienden gehad die ook een k6/7 hadden, en hadden allemaal vergelijkbare 'problemen' bij enkels/knieen.

foto's staan hier
Ik heb dat eerst opgelost door een sticker erop te plakken, maar dat hielt niet lekker

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ahja, bij de achterbrug en bij het frame waar je laarzen tegenaan komen. Daar had ik wat kleine zwarte stukjes ductape geplakt. Viel niet op en geen slijtage. Maar echt op het frame bij je knieen had ik geen last.
Maar dat is bij iedere motor met een zwart poedercoatframe/achterbrug lijkt mij.
 
Ja goed id, a.ls jij nu even een mooie prijs doet zodat ik geld over hou om hem over te laten spuiten....!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan