Suzuki GSX-R 750: Niet te zwaar, niet te licht! #16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zo'n Valtermoto laatst gekocht en volgens de Suzuki dealer moet de originele verlichting passen maar dat is niet het geval.
Misschien is de kentekenverlichting van een K7 kleiner dan een L0
 
Heb zo'n Valtermoto laatst gekocht en volgens de Suzuki dealer moet de originele verlichting passen maar dat is niet het geval.
Misschien is de kentekenverlichting van een K7 kleiner dan een L0
359fk3d.jpg

Hier zie je het beter.
 
Heb zo'n Valtermoto laatst gekocht en volgens de Suzuki dealer moet de originele verlichting passen maar dat is niet het geval.
Misschien is de kentekenverlichting van een K7 kleiner dan een L0
Hart/hartafstand van mijne is 54mm.
 
Bedankt Erik, ik zal vanavond eens meten. De gaten komen in ieder geval niet overeen met bouten in de verlichting en het gat waar de fitting doorheen gaat is ook te klein in de houder.
 
Bedankt Erik, ik zal vanavond eens meten. De gaten komen in ieder geval niet overeen met bouten in de verlichting en het gat waar de fitting doorheen gaat is ook te klein in de houder.
Dat laatste is het probleem niet lijkt me... Eventueel gewoon 2 gaatjes bij boren als er wel genoeg metaal voor is.
 
Thanks! Ja zeker door dat voorval de veilige kilometers.
Zit alleen nu met een aardig probleem.

Probeerde verzekering om te zetten bij ANWB. Blijkt dat ze voor die fiets 3 schadevrije jaren nodig hebben. En door dit ongeval met de Z750, kom ik uit op -3 schadevrije jaren, dus negatief. (Vorig jaar mijn rijbewijs pas gehaald).

Probleem is nu, ANWB weigert mij, maar ik denk dat ik alle verzekeringen ook op mijn buik kan schrijven nu. Of is er een oplossing hiervoor? Ben nog in afwachting van mijn tussenpersoon van mijn autoverzekering, of zij wellicht mij kan helpen.

Wil het topic niet te veel vervuilen, dus mocht iemand iets weten, stuur maar een prive bericht.

Ik weet dat er een speciaal verzekeringen topic is.
Maar ja, ik heb er geen ervaring mee dus kan je niets nuttigs zeggen verder.

Voor verzekeringen ben ik een risico, woorden van ANWB zelf. Er wordt mij niet eens een alternatief aangeboden, dat lijkt me toch niet echt klantvriendelijk.

KNMV heb ik al een verzekering aangevraagd, met die situatie erin vermeld (meldplicht).
Al betaal ik meer premie, motorrijden moet ;)@ hieronder, independer.nl is toch alleen voor auto verzekeringen? of ben ik abuis.

Idd, een verzekering is een bedrijf, die moet ook geld verdienen. Iemand die nog voor de opbouw van noclaim al een goeie schade rijd en ook nog eens een jonge bestuurder is kost geld. Simpel rekensommetje voor ze.

quick-lock! Is perfect! heb zelf de 12V variant zodat ik stroom in de tas heb :D

Maar zijn wel allemaal een stuk kleiner als 1 met magneten.
Zolang je tank maar mooi schoon is...

Wel een vriendin/sponsor :Y
(Gelukkig) geen kinderen :N ;)

Als je er nog zo 1 weet....

Volgens mij zijn we toe aan een nieuw deeltje *O*

Ga ik ff regelen!
 
Dat laatste is het probleem niet lijkt me... Eventueel gewoon 2 gaatjes bij boren als er wel genoeg metaal voor is.
Klopt met veel vijlwerk kom ik qua gaten wel uit maar de hoogte van mn lamp is dusdaning dat de plaat dan horizontaal komt te staan ipv schuin naar achteren.

Ik zou de plaat kunnen laten zakken maar dan komt het vlakke deel wat achter de plaat hoort er bovenuit dat is ook geen porum.
 
Laatst bewerkt:
Klopt met veel vijlwerk kom ik qua gaten wel uit maar de hoogte van mn lamp is dusdaning dat de plaat dan horizontaal komt te staan ipv schuin naar achteren.

Ik zou de plaat kunnen laten zakken maar dan komt het vlakke deel wat achter de plaat hoort er bovenuit dat is ook geen porum.
Inderdaad..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan