Suzuki GSX-R 750: Niet te zwaar, niet te licht! #16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Drommels! Ben ik lekker klaar met werken, zit er een brief in mijn stuur. Dacht eerst weer een bekeuring? Gelukkig niet!

Hoi allemaal! Mochten jullie zin hebben in een bakkie kan je altijd bij me terecht!
Een bakkie? *D
Jullie hebben toch veel meer dan 'een bakkie'? *D

Ben je er alleen als de motor er staat?
Of heb je nog iets met een dak? :) dan weet ik wanneer we 'langs' kunnen komen :)

Mooi zadel! Te koop? *D
 
We hebben inderdaad meer dan een bakkie hoor :) Ik ben er zelf alleen als de motor er staat. Zadeltje is niet te koop waar moet ik anders op zitten. Jullie komen uit de buurt neem ik aan?
 
Ruilen dan? Voor mijn zadel? *D (originele)

... ik moet eerlijk bekennen dat het gewoon een sticker is die er opgeplakt zit :) (niet doorvertellen). Als je hem er goed op plakt blijft ie bijzonder lang goed zitten.

Ik denk dat ik er nog wel eentje heb. Zal morgen even kijken voor je
 
We hebben inderdaad meer dan een bakkie hoor :) Ik ben er zelf alleen als de motor er staat. Zadeltje is niet te koop waar moet ik anders op zitten. Jullie komen uit de buurt neem ik aan?
Welkom! Ik kom ook uit Utrecht inderdaad :-) Heb alleen geen idee waar coendostress jouw motor heeft gespot maar mss moet je dat ook maar niet publiekelijk posten ;-)
 
iemand ervaring met deze tanktas?
Tanktas%20Sport-500x500.jpg
 
iemand ervaring met deze tanktas?[afbeelding]

Heb precies deze tanktas maar dan origineel van connection bags met tankring en model tas: engage sport. Werkt super!!

Ik Zou wel, aan de voorkant op de tas de 2 loshangende bevestigingen voor eventueel over de schouder dragen met een bijgeleverde schouderband, eraf snijden. Op den duur weet ik nog van mijn vorige motor dat je 2 doffe plekken krijgt op de tank omdat deze daar net op de tank liggen. Uiteraard als je net als ik toch geen gebruik maakt van het omtoveren naar een schoudertas :P
De regenhoes die erbij zit werkt ook perfect ( vorige motor woon werk mee gereden) en je kan aan 1kant de opbergruimte eraf ritsen voor huiptas gebruik (zelf nog nooit gebruikt)
Onderkant van de tas kan je helemaal rond open risten zodat er nog meer opbergruimte is.

Google en youtube: connection bags engage sport
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan