Suzuki GSX-R 750 SRAD 1997 undertail

3 jul 2011
9
0
Maarssen
Suzuki GSX-R 750 SRAD 1997 undertail ookwel bodemplaat genoemd.

Ik ben opzoek naar een undertail voor mijn motor,

Gelieve een witte en een met ingebouwde verlichting.

Heb je er een liggen stuur me even een bericht en mischien kan ik je eraf helpen.

Gr nick :D
 
www.ricambi-weiss.de

niet al te duur, alleen zelf effe boren voor je lampjes (die je daar ook kunt bestellen)
 
.. zie net dat ze die lampjes niet meer verkopen, helaas want ik wilde hem zelf ook aanschaffen...
 
He top maar dan moet ik hem zelf weer spuiten en dat wordt natuurlijk niet zo mooi en of pasvorm goed is weet ik niet, heb je mischien nog andere tips?
 
He top maar dan moet ik hem zelf weer spuiten en dat wordt natuurlijk niet zo mooi en of pasvorm goed is weet ik niet, heb je mischien nog andere tips?

Tja.. hotbodies undertail aanschaffen, zijn alleen in de V.S te koop, ik heb eventueel een adres met contactpersoon aldaar voor je, alleen heb ik even niet bij de hand. Maar dat wordt dus wel verschepingskosten, invoerrechten en BTW bovenop je undertail.
En de aanschaf is reteduur, maar wel perfecte pasvorm.

Op marktplaats heb ik er overigens nog nooit 1 te koop zien staan, en op MF ook niet.. (en ik zoek al ruim een jaar).

Ik heb thuis wel een undertail voor me srad liggen, alleen voor een racer, dus zonder achterlicht mogelijkheden, denk dat ik die na het zomerseizoen maar pas ga maken. Ik weet anders ook niet hoe ik goedkoop iets kan vinden..
 
Ja die ken ik al, ze worden ook wel meer aangeboden op nederlandse sites, daar niet van...

Maar die prijs joh... 2 meier voor een stukkie kunststof :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan