Suzuki GSX-R 750 SRAD (blauw/wit)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grolsch

MF veteraan
5 mrt 2002
4.032
0
Aadorp
Hallo Mede forummers,

Hierbij zet ik m'n motor te koop.
Vlekkeloos gekopieeert van Marktplaats:

Te koop aangeboden mijn suzuki GSX-R 750 SRAD
Bouwjaar = 1996 (in 1997 voor het eerst op de weg gekomen)

KM stand is 30.100, dus zeer weinig voor dit soort motoren! Bij de koop zitten vele extra's, zoals:
Stalen remleidingen voor
DP Racing remblokken voor
K&N Power luchtfilter'

donkere "hogere" kuipruit
Yoshimura Uitlaat (origineel is ook aanwezig)
Duo-zitje en Mono-zitje
bagage-rekje speciaal voor dit model motor fiets, past probleemloos.
12 Volt aansluiting voor het onderweg opladen van telefoon / luchtbed pompje etc.
Haynes werkplaatshandboek.
Verder zijn er wel wat kleine krasjes op de motor. Deze zijn nog van de vorige eigenaar, zelf nooit wat mee gehad.

Ik heb 24.000 km met deze motor probleemloos gereden.

Er liggen momenteel BT014 banden onder waar ik zo'n 2000 km mee gereden heb, dus nog zo'n 60% profiel achter.
Bij 26.000 km heeft deze motor een grote beurt gehad, waar de volgende zaken zijn gecontroleerd / vervangen.
olie+filter
De Ketting + tandwielen zijn bij 24.000 km vervangen, dus ook nog voor 70% in orde.
Kleppen gecontroleerd
nieuwe olie in de voorpoten
nieuwe bougies
nieuwe remolie
Carbs gesynchroniseerd
+ standaard controles

e-mail = a punt kamphuis apestaart home punt nl

vraagprijs € 3600,00

x8aw8S0Rh14=.jpg

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
tnx, had me vergist met m'n email

e-mail = a punt kamphuis apestaart home punt nl
 
http://www.motor-forum.nl/forum/txt.php?user=1138 ((Afbeelding)) 8-)

Succes met de verkoop Grolsch !

En, wat wil je graag als vervanger hebben dan ?

tnx, kben aan het denken over een suzuki 1000 K6, maar alle opties zijn nog open :P
als jij bijvoorbeeld aan "partner ruil" wilt doen, kan ik moeilijk nee zeggen :W *O*
 
Hmmz, heeft me eigenlijk net even teveel kilometers, maar op zich wel een hele mooie motor zo te zien.. (Ik rij ca. 16k per jaar..)

Wat voor Yoshi zit er trouwens op?
Even een fotootje van maken hè, staat beter in je advertentie :P
 
Hmmz, heeft me eigenlijk net even teveel kilometers, maar op zich wel een hele mooie motor zo te zien.. (Ik rij ca. 16k per jaar..)

Wat voor Yoshi zit er trouwens op?
Even een fotootje van maken hè, staat beter in je advertentie :P

ik zal hem binnenkort eens ff goed poetsen, en dan foto's maken van de nieuwe kuipruit + uitlaat.

Persoonlijk vind ik 30.000 km niet echt veel voor een motor uit dat jaar
30.000 / 9 jaar is zo'n 3333 km / per jaar.

Ik heb hem zelf gekocht met 6024 km op de teller destijds, en hij heeft alle beurten + controles gehad.
 
Sorry, misschien komt het een beetje verkeerd over.. Ik bedoel dat ik eigenlijk een fiets zoek met minder kilometers omdat ik hem dan ook redelijk makkelijk weer kwijt zou kunnen als ik er bijvoorbeeld 2 jaar mee rij en dik 30.000km verder ben ;)

 
Laatst bewerkt:
Sorry, misschien komt het een beetje verkeerd over.. Ik bedoel dat ik eigenlijk een fiets zoek met minder kilometers omdat ik hem dan ook redelijk makkelijk weer kwijt zou kunnen als ik er bijvoorbeeld 2 jaar mee rij en dik 30.000km verder ben ;)

ksnap het ;)
als lijkt mij zo'n racer toch niet wat om echt veel km's mee te maken, dan zijn er wel fietsen te vinden waar je wat relaxter op kunt kilometeren.
 
en algtijd netjes bereden aan je avatar plaatje te zien :X








geintje man, succes met de verkoop, wel jamnmer dat er geen witte of oranje wielen op zitten! Heb je deze overgespoten?
 
en algtijd netjes bereden aan je avatar plaatje te zien :X

haha, kheb dit jaar nog niet gewheelied omdat ik een beetje bang ben dat ik eraf sodemieter :+ alleen poserfoto'tjes zijn mooi hé ;)
geintje man, succes met de verkoop, wel jamnmer dat er geen witte of oranje wielen op zitten! Heb je deze overgespoten?

nope, originele kleuren, 1997 model heeft witte velgen (wat ik persoonlijk dus geen ruk aan vind, maar smaken verschillen)
 
Prijs is niet verkeerd hoor.. Maar maak nou eens een paar fatsoenlijke blitse foto's met de Yoshi en je donkere kuipruitje en zet die in je openingspost. Dan smoelt 'ie meteen nog een stuk beter en ben je hem vast zo kwijt. Het is zo te zien gewoon een nette motor, goed kleuren en geen exorbitante kilometerstand O-)

Dus, pak je camera, dan kijk ik over een half uurtje even wat je ervan gemaakt hebt :)
 
Ik zal hem morgen eens een flinke poetsbeurt geven, en nieuwe foto's maken.
M'n soesje schreeuwt gewoon om aandacht van een nieuw baasje :+
 
kheb wel een plaatje van dat ik in Lédenon reed.
Is zonder kuipruitje maar met yoshimura.

full
 
hmm, zit precies die banner doorheen

daar waar die deksel in het kuipdeel zit, voor mijn linker knie zeg maar.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan