Suzuki Gsx-R 750 Telefonica Movistar special!!

Ec300

MF'er
9 feb 2006
136
0
Driebergen
Aangeboden: Suzuki Gsx-R 750 Telefonica Movistar special!!

MOTOR IS NOG STEEDS TE KOOP!

Ziet er héél goed uit en start/rijdt uitstekend.
Deze motor is tevens voorzien van een Bos 4-2-1 uitlaatsysteem, dit zorgt voor een toffe sound en geeft 'm waarschijnlijk ook nog wat extra pk'tjes mee.
Gewoon een hele nette Gixxer, heeft kortgeleden een kleine beurt gehad waarbij de remblokken, de bougie's, het oliefilter en ook de olie vervangen is.
Deze Gixxer heeft tevens beide originele sleutels nog.

Prijs: (E3250,00) NU VOOR DE LAAGSTE PRIJS: E2500,-
DAT MOET DEZE MOTOR TOCH ECHT WAARD ZIJN!

Event. inruil mogelijk.

Nb. deze motor staat momenteel in de schorsing omdat er gewoonweg niet op gereden wordt.

Serieuze boden gaarne via de telefoon.
06 55 72 63 07

Mvg. Olivier

12lc2.jpg

26xm.jpg

54nd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aangeboden: Suzuki Gsx-R 750 Telefonica Movistar special!!

Ziet er héél goed uit en start/rijdt uitstekend.
Deze motor is tevens voorzien van een Bos 4-2-1 uitlaatsysteem, dit zorgt voor een toffe sound en geeft 'm waarschijnlijk ook nog wat extra pk'tjes mee.
Gewoon een hele nette Gixxer, heeft kortgeleden een kleine beurt gehad waarbij de remblokken, de bougie's, het oliefilter en ook de olie vervangen is.
Deze Gixxer heeft tevens beide originele sleutels nog.

Vraagprijs: E3250,00
Inruil mogelijk.

Nb. deze motor staat momenteel in de schorsing omdat er gewoonweg niet op gereden wordt.

Serieuze boden gaarne via de telefoon.
06 55 72 63 07

Mvg. Olivier

http://img240.imageshack.us/img240/3941/12lc2.jpg ((Afbeelding))
http://img77.imageshack.us/img77/2203/26xm.jpg ((Afbeelding))
http://img77.imageshack.us/img77/5814/54nd.jpg ((Afbeelding))
 
Tis handig als je nog even het jaartal en de kilometerstand meldt. Schopje voor deze leuke fiets trouwens :)
 
Haha inderdaad, ik vergat ook al de prijs en drukte daarom per ongeluk op de quote maargoed.
Belangrijke informatie:
Vraagprijs: 3250,00
Km. stand: 64.000
Bouwjaar: 1994

Verder...vraag maar raak! *D
 
ondanks dat ik dit type mooier vind dan de srad is je vraagprijs aan de hoge kant.. een maandje geleden zag ik hetzelfde type met originele kleuren met 30k en zonder maar 1 krasje op de lak staan voor jouw prijs bij een dealer :X
 
2 verschillende schijven zie ik nu ook zitten ja _O-
Is mij niet eens eerder opgevallen trouwens, maja niemand die er dan ook onder leidt volgens mij? :P

Het verhaal is in ieder geval zo, ik heb deze motor een tijdje terug ingeruild op een KTM (zonder kenteken) met het idee er op te gaan rijden als ik m'n rijbewijs heb, maar gezien het verzekeren met een uitdraai me toch niet helemaal lekker zit en het daarbij ook niet echt een beginnersfiets is wil ik 'm weg doen.
Het is gewoon écht een prachtding en ík zou het niet graag op me geweten willen hebben om hiermee onderuit te gaan :N

Maargoed, inruil van een andere fiets zou dus event. mogelijk zijn, voorkeur gaat dan uit naar een 25KW ER-5 of CB1 oid.
En wat betreft de schijven, niet zo netjes dat het zo naarvoren komt inderdaad en wat betreft de prijs dan...Ik zou zeggen doe me een mooi bod! :Y

Nog even een kleine edit: Én nog even over de prijs die ik vraag, ik ben een beetje uitgegegaan van de prijzen die ik op marktplaats tegenkom.
Je betaald inderdaad E3250,00 bij de dealer voor eenzelfde motor, máár dan heb je een type van 1992 en de kleurstelling vind ik van de nieuwere modellen mooier, bovendien geeft die 2jaar verschil je toch een setje mooie 6-zuiger tokico's mee, dikke 30mm schijven( :P ) en een leuke blauw geanodiseerde USD vork :W

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_suzuki/42325636.html?return=eJwliuEOgiAURt%2FFTf8FXtDpcMzVm7ByySC98%2BIiW%2B8e1L9zvvMZBeptVT2QAtmpgiazXedhDgEV527FaWEPs7mA3phAbPH8f2E44xi9hupGOqylPEMpLz4kOCxmjHlr%2Bq7%2FhVeyppUA2dwzGe3H7mwpWlHfKZ62tK9kUxAVaiiGzxdVRi%2F1&df=1&fta=

Dit lijkt dan weer wat meer op die van mij:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_suzuki/47276566.html?return=eJwliuEOgiAURt%2FFTf8FXtDpcMzVm7ByySC98%2BIiW%2B8e1L9zvvMZBeptVT2QAtmpgiazXedhDgEV527FaWEPs7mA3phAbPH8f2E44xi9hupGOqylPEMpLz4kOCxmjHlr%2Bq7%2FhVeyppUA2dwzGe3H7mwpWlHfKZ62tK9kUxAVaiiGzxdVRi%2F1&df=1&fta=

:)
 
Laatst bewerkt:
schijven maken op zich weinig uit maar KAN ja KAN hoeft dus niet onbalans veroorzaken door verschillend gewicht
 
Ik heb overigens wel een vaag vermoeden vanwaar de verschillende schijven, 1vd. 2 schijven is namelijk van het nieuwere type Gsx-r (98+), de andere is gewoon de originele.
 
Heb de motor inmiddels ook online gezet op marktplaats en 2dehands.
Heb em daar staan voor 2750, voor die prijs mag ie weg en dan heb je een absolute nette en goede motorfiets!
 
Het KAN zijn dat de vorige eigenaar een beetje een kluns is geweest en misschien zijn schijfrem slotje is vergeten af te halen bij het wegrijden!! :X :X

Maar ja...dat KAN!! O-)
 
Ik zak ook niets voor niets met de prijs hea;-)
Al maakt 2verschillende schijven geen verschil met rijden/remmen op deze motor, in ieder geval, ik merk er niks van. Het viel me dus ook pas op toen iemand het hier zei.
Maargoed, de koper heeft dan wat speling in de prijs om event. de schijven toch te vervangen voor een setje dezelfde oid.

Maja bieden mag vrijblijvend hoor :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan