Suzuki GSX-R 750 vanaf bj. 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

karagoz

MF'er
2 feb 2002
60
0
amsterdam
Hai,

Het begint weer aardig te kriebelen, al dat geweld van voorbij razende motoren laat me niet onberoerd. Daarom ben ik op zoek naar een superbike, en wel een Suzuki GSX-R 750 vanaf bj. 2004 en maximaal 20000 km. Het liefst met een Yoshimura pijp of een andere vergelijkbare racepijp.

Ik ben gek op de kleurstelling zwart, maar de originele suzuki kleuren blauw-wit zijn ook acceptabel.

Mocht je een motor hebben die enigzins aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, dan hoor ik graag van je middels een bericht in deze topic. De bouwjaar en kilometrage zijn harde voorwaarden.
 
Topic mag op slot, ik dacht dat ik deze subforum ook tkg motors topics kon plaatsen, maar nu lees ik dat het "onderdelen" betreft.
 
Topic mag op slot, ik dacht dat ik deze subforum ook tkg motors topics kon plaatsen, maar nu lees ik dat het "onderdelen" betreft.
Moet het een 750 zijn of heeft een 600 ook je interesse?

Topic hoeft niet op slot, kan ook verplaatst worden. Rechts bovenaan in het scherm staat een geel driehoekje en daar kan je je bericht plaatsen en zal een modje het lezen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan