Suzuki GSX-R K6 gestolen in Nijmegen

23 feb 2011
35
0
Nijmegen
Op Zaterdag 29 oktober tussen 16.00 - 17.00 is mijn Zwart/ grijs met rode accenten Suzuki gestolen op de Ninasimonestraat te Nijmegen.

Kenteken: MV-VF-92

Kenmerken:

Kort Racefit uitlaat
Vol carbon
Zwart ruitje
Custom stickers
Rode wielstripe
Zwarte remhendels
etc etc etc...

Kortom alles behalve origineel

Als iemand deze motor heeft gezien bel dan alstublieft met het volgende nummer: 0615959529

Alvast Bedankt,

Henry

img2011100300062.jpg
 
Laatst bewerkt:
*O* Weer in Nijmegen! *O*


Bovenstaande is sarcastisch bedoeld, ik zeg het er maar even bij. Klote heej. Succes met de afhandeling en verwacht vooral niet te veel inzet van de autoriteiten.
 
Hmmm... uit de garage onder het pand? Of van de straat?

Ben daar namelijk tegen 17:15-17:30 langs gekomen maar geen motor gezien daar :(
 
Op Zaterdag 29 oktober tussen 16.00 - 17.00 is mijn Zwart/ grijs met rode accenten Suzuki gestolen op de Ninasimonestraat te Nijmegen.

Kenteken: MV-VF-92

Kenmerken:

Kort Racefit uitlaat
Vol carbon
Zwart ruitje
Custom stickers
Rode wielstripe
Zwarte remhendels
etc etc etc...

Kortom alles behalve origineel

Als iemand deze motor heeft gezien bel dan alstublieft met het volgende nummer: 0615959529

Alvast Bedankt,

Henry

[afbeelding]

En je had em nog wel net gewassen :(

Sterkte :/

En toegevoegd aan de lijst.
 
:( Gvd.
Vind `m veel mooier dan een R1, hange dit tuig.
Hopen dat je `m snel trug vind.
 
ja is te gek voor woorden! Ben er echt wel kapot van! Stond naast het appartement onder mn balkon.. Maat van me was daar aan het verhuizen en had hem toen 20min geleden nog gezien. Vandaag aangifte gedaan, en nou afwachten op verzekering en de 30dagen voor eventuele terug vinden. komt weer zon zelfde terug, maar dan denk wel een 750cc

bedankt voor de mede leven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan