Suzuki gsx-R Serie

Sandman

MF veteraan
5 aug 2002
1.160
0
c:/home
ff een vraagje

Kunnen jullie mij de rij-eigenschappen vertellen van een gsx-r 600-750-1000
Acceleren, sturen, remmen etc
Is de motor zenuwachtig of rijdt hij als een mak lammetje?
Ik wil namelijk binnenkort wat proefritjes gaan maken maar weet eigenlijk niet wat me te wachten staat.

Ik denk aan een soes van rond 2001/2002. Hebben alle drie de typen al injectie of is er toch nog 1'tje met een carburateur.
Rijdt een carb versie lekkerder dan een injectie of is het net andersom???

Toch moeilijk zo'n beslissing

Alvast bedankt


Sandman
 
Laatst bewerkt:
ff een vraagje

Kunnen jullie mij de rij-eigenschappen vertellen van een gsx-r 600-750-1000
Acceleren, sturen, remmen etc
Is de motor zenuwachtig of rijdt hij als een mak lammetje?
Ik wil namelijk binnenkort wat proefritjes gaan maken maar weet eigenlijk niet wat me te wachten staat.

Ik denk aan een soes van rond 2001/2002. Hebben alle drie de typen al injectie of is er toch nog 1'tje met een carburateur.
Rijdt een carb versie lekkerder dan een injectie of is het net andersom???

Toch moeilijk zo'n beslissing *zucht :]

Alvast bedankt


Sandman

Qua rijden is het gewoon proberen en zelf oordelen. Ik persoonlijk vond mijn k2 (2002) erg fijn tot ik hem met 150 een weiland instuurde. De k1 (2001) had al wel injectie maar wel handchoke en nog een bakkelieten uitlaatbocht bij je voetsteunen verder geen verschil met elkaar. Heb nu de k4 (2004) en die rijd ook erg fijn alleen de injectie is wat nerveus. Nu is dat opgelost door ff een 85 euro te spenderen om hem bij Hoegee motor techniek ff op de bank te finetunen. Wel iets meer trillingen maar niet storend naar mijn smaak.
 
Hum twijfel tussen een 600 en 750 of 750 en 1000 kan ik begrijpen, maar tussen 600 en 1000.

Ik kan je wel vertellen dat je niet weet wat je mee gaat maken op de 1000. Wil je vergelijken dan moet je op allemaal hetzelfde stuk rijden en met dezelfde hoeveelheid gas. Vergeet vooral met de 1000 niet volgas te geven. Ik zou beginnen op de 1000 dan geef je in ieder geval niet teveel gas.

Kort om have fun en don't underestimate the 1000 power
 
Hum twijfel tussen een 600 en 750 of 750 en 1000 kan ik begrijpen, maar tussen 600 en 1000.

Ik kan je wel vertellen dat je niet weet wat je mee gaat maken op de 1000. Wil je vergelijken dan moet je op allemaal hetzelfde stuk rijden en met dezelfde hoeveelheid gas. Vergeet vooral met de 1000 niet volgas te geven. Ik zou beginnen op de 1000 dan geef je in ieder geval niet teveel gas.

Kort om have fun en don't underestimate the 1000 power
ja kijk uit op de 1000!!!!
 
De 750 is de gulden middenweg :} Zijn heerlijke fietsen met meer dan genoeg power voor de NL wegen. Stuurt ook fantastisch.
 
ik heb 750 van 98 ben hier zeer tevreden mee een duizend is misschien wel het ultieme genot maar een 750 loopt al zo hard alleen wheelies zal die beter doen mijn tip huur zon ding en kijk dan wat je wilt groeten geert
 
De duc gaat zeker niet weg...doe ff normaal

Echter een maat van mij is zeer geinteresseerd in een soes gsx-r 750 (misschien ik ook in de toekomst, je weet maar nooit) maar hij twijfelt een beetje.
Daarom ook deze vragen.
Ik ga daarom ook zo te werk alsof ik zelf een gsx-r wil kopen dan weet ik tenminste dat ik het grondig bekijk.

Maar zijn er ergens testen te vinden met betrekking tot de gsx-r serie (en dan met name de 750)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan