Suzuki GSX-R

Quentin

MF'er
15 jan 2002
36
0
Rotterdam
Wie heeft er voor mij een goede tip voor een uitlaat (losse demper of compleet systeem) voor m\'n 1999 GSX-R750. Yoshimura is voor de hand liggend maar er zijn waarschijnlijk andere onder jullie die goede ervaringen met andere merken hebben!

M\'n GSX-R is te zien op www.gsxrhouse.com (een nederlandse site!!). M\'n membernr, op de homepage in te vullen, is 198.

Groeten,

Quentin
 
:^ http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2662&page=2 (www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2662&page=2)
Zie deze link hier boven om te zien waar Maximum heet over heeft. :)

(Teunis R-house member 232)
 
:^ http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2662&page=2 (www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2662&page=2)
Zie deze link hier boven om te zien waar Maximum heet over heeft. :)

(Teunis R-house member 232)

Jou was ik idd al eens tegen gekomen op die site :)
 
Hé mannen,

Als ik aan een uitlaat denk, denk ik aan datgene wat ik zie op een machine die aan het SBK meedoet. Ik moet me sterk vergissen, maar Leo Vinci zie ik daar volgens mij niet echt op machines geschroefd zitten!

Ik zoek gewoon ervaringen met Yosh, Arrow, Akropovic, V&H, etc. Zeg maar de gerenomeerde merken.

Groeten,

Quentin
 
Hé mannen,

Als ik aan een uitlaat denk, denk ik aan datgene wat ik zie op een machine die aan het SBK meedoet. Ik moet me sterk vergissen, maar Leo Vinci zie ik daar volgens mij niet echt op machines geschroefd zitten!

Ik zoek gewoon ervaringen met Yosh, Arrow, Akropovic, V&H, etc. Zeg maar de gerenomeerde merken.

Groeten,

Quentin

Beter rondkijken. Leo Vince timmert aardig aan de weg, ook in het WK Superbike.
 
Hi Joris,

Bedankt voor je (wat cynische) opmerking! Ik zal m\'n ogen opendoen.

Mijn vraag blijft: Wat zijn jullie ervaringen met de uitlaatsystemen op een 99-er EFI SRAD750?

Ik wacht af!

Groeten,

Quentin
 
ik heb een bosh apparaat onder me gsx-r \'99 laten zetten, weet niet hoe die er uit ziet, weet niet hoe die klinkt... moest snel een nieuwe uitlaat hebben, maar me motor staat nog bij safe, ben benieuwt of ik hem ubberhoud nog ooit zal horen.. hehehe
 
Hé mannen,

Als ik aan een uitlaat denk, denk ik aan datgene wat ik zie op een machine die aan het SBK meedoet. Ik moet me sterk vergissen, maar Leo Vinci zie ik daar volgens mij niet echt op machines geschroefd zitten!

Ik zoek gewoon ervaringen met Yosh, Arrow, Akropovic, V&H, etc. Zeg maar de gerenomeerde merken.

Groeten,

Quentin

Akropovic??? :? Het is AKRAPOVIC ;)
 
Vrind...

Klik http://www.motor-forum.nl/misc/gsx.jpg (hier) voor een demper (met een motor er nog aan)

Dit was mijn (zeer geliefde) motor.

De demper is zoals je ziet een Leovinci SBK demper.

Gloedjenieuw, want na aankoop had ik vrij snel een circuit-dag, waardoor ik de originele demper weer (even) moest gebruiken.
Na de circuitdag is het er niet meer van gekomen om \'m erop te zetten, zodat \'ie nog steeds thuisligt.

- Leo SBK rond carbon voor GSX-R 600/750 van \'96 tot \'99
- ongeveer 500km gebruikt, geen krasje te bekennen.
- incl. doos en zelfs de stickers

Mail me als je interesse hebt.

O ja, nieuw kost \'ie E453,78 (precies 1000 piek dus)
 
Laatst bewerkt:
000473-1.jpg


dit is een vette...
ik ben niet zo\'n suus man...maar deze vindt ik heeeel mooi!
 
Bedankt allemaal voor jullie reactie! Ik laat wel ff weten wat het geworden is!!

Groeten,

Quentin

PS. Ik vind dit wel een \'vette\'

 
Terug
Bovenaan Onderaan