Suzuki gsx r1000 k7 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxerr1000

Die hard MF'er
28 feb 2005
259
0
st-willebrord
PRIJS IS VERLAAGD VAN 12000 EURO VOOR 10500 EURO
kilometers is nu geen 5900 maar net geen 6300 km

full


Bij deze is mijn motor te koop omdat ik alleen nog maar op het circuit rij en niet meer op straat.

Het is een blauw witte gsx r1000 k7 (bouwjaar 2007) :X

Heeft nog maar ongeveer 5900 km op de teller staan
setje bijna nieuwe pirelli's eronder (nu 650 km jong)

extra's

kop geflowed en een dunnere koppakking (gedaan door hoegee)
yoshimura uitlaat systeem (t.w.v.2800 euro)
pazzo rem en koppelings handels
velgen zijn wit gespoten
donker kuipruitje (smoke)
witte stalen remleidingen (voor en achter)

motor is bij hoegee afgesteld had daar toen 186 pk op het wiel
naaderhand is tie bij tovami op de bank geweest zomaar voor de lol met wat vrienden
daar had hij 189 pk op het wiel.
in iedergeval loopt super (en alle 2 de uitdraaien zijn aanwezig)

prijs is 12000 euro nu 10500 euro a.u.b. niet gaan biedden want laat al heel veel vallen erop als je gaat uitrekenen kom je al over de 21000 euro uit.
Eventuele inruil kan ook.

ps ook belangrijk hij heeft ook net zijn 6000 beurt gehad dus daar ben je ook weer zoet mee tot 12000 kilometer ongeveer.

reden dat ik heb weg doe is dat ik er veels te weinig op rij en dat is ook zonde
 
Laatst bewerkt:
Whoooow. wat een mooie Soes zeg. Ziet r helemaal af uit.

Strooi niet zo vaak met kickjes, maar deze verdient r 1.
suc6 met verkoop
 
Zou jij mij niet eerst even mail en als die (weer) in de verkoop ging?

Bruut mooi ding. Echt in super/showroom staat. Jammere is dat ik nu ben voorzien, een half jaar geleden had ik het wel geweten.
 
Zou jij mij niet eerst even mail en als die (weer) in de verkoop ging?

Bruut mooi ding. Echt in super/showroom staat. Jammere is dat ik nu ben voorzien, een half jaar geleden had ik het wel geweten.

oww heej was ik helemaal vergeten sorry wat heb je nu een 1098 das helemaal vet joh daar kan dezen nooit tegen op

hoe is tie trouwens verder
 
poeh das een goei heb ze via motorhuis seppe daar staat de fiets nu ook dus kan het nu niet zien zal van de week wel even kijken voor je

Ben blij met die van mezelf ;) maar zou wel graag horen van welk merk je remleidingen zijn.

Tevens een kick voor deze :9~ fiets
 
Ai ik tog miljonair was dan haj 'k dieze moter nu van oe gekocht!!! Maar ja, dromen mag wel he? Nog maar eens kick voor deze prachtmotor!!!
 
hmmmmm niemand interesse
is de prijs te hoog ofzo?????

kan het niet geloven dat tie te hoog is met al deze spullen erop en de orginele spullen er ook gewoon bij
 
hmmmmm niemand interesse
is de prijs te hoog ofzo?????

kan het niet geloven dat tie te hoog is met al deze spullen erop en de orginele spullen er ook gewoon bij

Misschien niet te hoog, maar het is wel een hoop geld.... ;)
Iemand moet het net hebben liggen/danwel over hebben voor een motor.

Succes in elk geval.

Gaaf ding :}
 
Prijs vind ik zeer netjes, verliezen doe je altijd op extra's maar je moet niet alles laten vallen.
Zeker niet bij kwaliteit spul als Yoshi en het werk van Hoegee.

Gewoon een dikke 1000 met lekkere extra's voor een nette prijs :}
 
Kweenie wat 't is, misschien te maken met de slechte economische berichten, maar dit is de zoveelste supermotor met een heleboel opties erbij voor toch wel een uiterst "nette" prijs (lees laag tot belachelijk laag), en er reageert zowat niemand, niet eens iemand met een serieus bod.

Als ik 't geld had liggen....maar dat heb ik nie...

Kick!
 
Kweenie wat 't is, misschien te maken met de slechte economische berichten, maar dit is de zoveelste supermotor met een heleboel opties erbij voor toch wel een uiterst "nette" prijs (lees laag tot belachelijk laag), en er reageert zowat niemand, niet eens iemand met een serieus bod.

Als ik 't geld had liggen....maar dat heb ik nie...

Kick!

Slechte economische berichten... Bah! Wat is dat een smerige woordencombinatie en een enorm slap excuus om niet een pracht van een motor te kopen!

De enige échte manier om de economie er bovenop te helpen is om geld uit te geven. En geloof mij: een motor als deze is zeker géén verkeerde investering!

Ik heb het geld ook niet, (Student) maar zeker weten dat ik hem gehaald zou hebben als ik het geld had en de ruimte om hem te stallen! :9~

Een keiharde schop d'ronder voor dit stukje Japans vakwerk!!
 
Kweenie wat 't is, misschien te maken met de slechte economische berichten, maar dit is de zoveelste supermotor met een heleboel opties erbij voor toch wel een uiterst "nette" prijs (lees laag tot belachelijk laag), en er reageert zowat niemand, niet eens iemand met een serieus bod.

Als ik 't geld had liggen....maar dat heb ik nie...

Kick!
Het is voor wat je krijgt relatief weinig geld. Maar buiten de motor om, het is en blijft 12k, en er zijn maar weinig mensen die dat even hebben liggen, en áls ze het hebben liggen, het aan een 2e hands motor willen uitgeven.

Desalwelteplus een prachtige motor.
 
jongens bedankt voor de mooie berichten allemaal
en dat economische gedeelte kan het goed begrijpen dat mensen nu minder uit willen geven.

ga zelf ook op me zelf wonen dat is ook de grootste reden waarom hij weg gaat.

niet dat het percee noodzakelijk is maar wat extra geld is nooit weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan