Suzuki gsx r1000 k7 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn, heb je hem ook op de MP en Speurders staan? Voor die prijs dacht ik dat je hem allang kwijt was.
 
mm, toch geen mail.. :N
krijg hem nl terug.. mail mij anders even...?
roy.leenders@gmail.com

Grt GSX-Roy
 
Damn, heb je hem ook op de MP en Speurders staan? Voor die prijs dacht ik dat je hem allang kwijt was.

nee hij staat nu alleen nog maar op motor-forum
maar ik denk wel dat ik dat ga doen (bedankt voor de tip)
dan ben ik er mischien iets sneller van af.
kanb het ook wel begijpen ik heb hem al eerder kunnen verkopen maar toen bedacht ik me zelf om het tog maar niet te doen.
dus mijn eigen domme schuld
 
Ik heb zelf een kawa 636 met 14000 km staat ook op motor-forum
mischien kunnen we een deal sluiten?
 
inruil suzuki gsxr 750 van 2001 mogelijk heeft wel veel km rij namelijkdagelijks, km stand is nu 68000.

laat maar iets horen of stuur een pm
 
inruil suzuki gsxr 750 van 2001 mogelijk heeft wel veel km rij namelijkdagelijks, km stand is nu 68000.

laat maar iets horen of stuur een pm

zou kunnen ligt er een beetje aan wat jij zou willen bijleggen maar ik hoor het wel
je kunt me een mail stueren op mw.monsieurs @ home.nl
zonder al die spaties dan
 
Knap prijsje voor deze prachtige fiets.
Probleem is alleen het geld, en het gebrek aan een rijbewijs....

maar zo te zien ben je toch aan het onderhandelen geslagen, ik hoop dat je hem kwijt kunt!
 
Hoi, heb je interesse in een ruil met een KTM 950 SMR uit 2007.
Het is de supermotard met het oranje frame en andere aanpassaingen tov de gewone 950 SM. Er zijn er maar een bepertkt aantal geleverd en je zult hem dus niet zo snel rond zien rijden.
Ik hoor het wel.

Ik heb even een afbeelding toegevoegd, maar kan altijd eventueel nog echte foto's maken van de motor.

Ik hoor het wel.

groeten,

Peter

Zevenbergen
full
 
zou kunnen ligt er een beetje aan wat jij zou willen bijleggen maar ik hoor het wel
je kunt me een mail stueren op mw.monsieurs @ home.nl
zonder al die spaties dan


Dat wordt een aardig bedragje bijleggen dan lijkt me :+

Ik zie dit topic dus net weer, en dacht bij mezelf "WTF :? :? , NOG niet weg voor deze prijs?" :N :N :N
On-ge-loof-lijk, echt waar.

Maar kan nu niet echt meer lang duren lijkt me, zeker als je 'm ook nog op MP en Speurders zet.

Succes!
 
Tuurlijk wel. Nog steeds. Ik moet je alleen nog even overhalen om supermotard te gaan rijden(als je erop gereden hebt, wil je hem waarschijnlijk niet meer kwijt en gewoon gaan rijden).
De KTM die ik heb is wel een beperkt geleverde serie en ik denk dat je deze (vooral op het LC8-forum) eerder kwijt bent dan de Suus. Het blijft ongetwijfeld een mooie motor voor een mooie prijs.
Ik heb zelf de K5 black edition gehad en zoals je ziet blijft het kriebelen als ik weer zo'n Suus zie.
 
Tuurlijk wel. Nog steeds. Ik moet je alleen nog even overhalen om supermotard te gaan rijden(als je erop gereden hebt, wil je hem waarschijnlijk niet meer kwijt en gewoon gaan rijden).
De KTM die ik heb is wel een beperkt geleverde serie en ik denk dat je deze (vooral op het LC8-forum) eerder kwijt bent dan de Suus. Het blijft ongetwijfeld een mooie motor voor een mooie prijs.
Ik heb zelf de K5 black edition gehad en zoals je ziet blijft het kriebelen als ik weer zo'n Suus zie.

snel de jouwe verkopen dan en deze k7 kopen
maar inruil is voor mij ook om door te verkopen en niet zelf te rijden.
reden dat ik aan inruil doe is omdat het dan mischien makkelijker is voor meer mensen om deze motor te kopen.
Alleen het jammere daarvan is dat ik mijn motor scherp prijs en de meeste denken dat ze voor hun inruiler een dikke prijs terug krijgen.
maar als ik een motor inruil wil ik er snel weer vanaf dus moet die ook scherp geprijst zijn.
liefste ruil ik wat oudere modellen in die zijn makkelijker te verkopen.
 
'setje bijna nieuwe pirelli's eronder (nu 650 km jong)'

bij 5250 km je banden wisselen? wat doe jij met je banden? :?
 
snel de jouwe verkopen dan en deze k7 kopen
maar inruil is voor mij ook om door te verkopen en niet zelf te rijden.
reden dat ik aan inruil doe is omdat het dan mischien makkelijker is voor meer mensen om deze motor te kopen.
Alleen het jammere daarvan is dat ik mijn motor scherp prijs en de meeste denken dat ze voor hun inruiler een dikke prijs terug krijgen.
maar als ik een motor inruil wil ik er snel weer vanaf dus moet die ook scherp geprijst zijn.
liefste ruil ik wat oudere modellen in die zijn makkelijker te verkopen.
 
snel de jouwe verkopen dan en deze k7 kopen
maar inruil is voor mij ook om door te verkopen en niet zelf te rijden.
reden dat ik aan inruil doe is omdat het dan mischien makkelijker is voor meer mensen om deze motor te kopen.
Alleen het jammere daarvan is dat ik mijn motor scherp prijs en de meeste denken dat ze voor hun inruiler een dikke prijs terug krijgen.
maar als ik een motor inruil wil ik er snel weer vanaf dus moet die ook scherp geprijst zijn.
liefste ruil ik wat oudere modellen in die zijn makkelijker te verkopen.







Ik begrijp het. Succes ermee.

groeten,

Peter
 
'setje bijna nieuwe pirelli's eronder (nu 650 km jong)'

bij 5250 km je banden wisselen? wat doe jij met je banden? :?

dit is het 3e setje al gewoon zachte banden kopen en flink bochten alleen deze banden is niet veel mee gebocht bijna aleen rechtuit (snelweg)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan