Suzuki GSX-R1000

Daan750

MF'er
30 okt 2005
40
0
Rotterdam
Te koop mooie suzuki
Bj 2002
Km stand 13000!
Volledig Blauw-Wit, dus geen zwart
Doe een bod!

Ben heel slecht met computers, weet niet hoe ik de plaatjes erop krijg..
Wil ze best mailen of kan iemand mij erbij helpen, kan ze bijv. mailen en dat ze via die persoon erop worden gezet

Ps is niet de moto van hiernaast op het plaatje dat is m;n oude 750
 
Laatst bewerkt:
Als je ze snel mailt kan ik ze er nog even opzetten voor je..

bij deze:

2ywtgz6.jpg


2zez43d.jpg


ildq3r.jpg


mmwgh3.jpg


10q9a28.jpg


2m4q1xz.jpg


1zovlz6.jpg


9hmmp5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets, succes met de verkoop.

Een vraagprijs is vaak ook wel interessant om te vermelden.
 
Beetje kortaf allemaal ja...

Weet weinig over z'n specificaties.. heb hem sinds oktober in mijn bezit, heb tot 8 feb een 25 kw rijbewijs en mijn plan was er dan op te gaan rijden maar ben sinds 2 weken vader en vind het te onverantwoord als je hoort wat er tegenwoordig allemaal gebeurd.
En dan kan je wel zeggen, je bent er zelf bij hoe je rijd maar 9 van de 10 keer is het niet de schuld van de motorrijder en kan het geld voor belangrijkere dingen gebruiken..

Over de motor weet ik dat er een 'g-pack' op zit, een akrapovic uitlaat.. zie foto ja..
Alarm, volgens de vorige eigenaar is hij ontworpen door een reclame-bureau (zie achterkant)
Was van plan om hem schoon te maken en te poetsen voordat er foto's op het net zouden komen maar ben er nog niet aan toegekomen..

De VRAAGPRIJS ligt rond de 6700.. kom gerust kijken en proefrijden

Mijn tel 06-11520218

Mvg Daniel
 
Laatst bewerkt:
Beetje kortaf allemaal ja...

Weet weinig over z'n specificaties.. heb hem sinds oktober in mijn bezit, heb tot 8 feb een 25 kw rijbewijs en mijn plan was er dan op te gaan rijden maar ben sinds 2 weken vader en vind het te onverantwoord als je hoort wat er tegenwoordig allemaal gebeurd.
En dan kan je wel zeggen, je bent er zelf bij hoe je rijd maar 9 van de 10 keer is het niet de schuld van de motorrijder en kan het geld voor belangrijkere dingen gebruiken..

Over de motor weet ik dat er een 'g-pack' op zit, een akrapovic uitlaat.. zie foto ja..
Alarm, volgens de vorige eigenaar is hij ontworpen door een reclame-bureau (zie achterkant)
Was van plan om hem schoon te maken en te poetsen voordat er foto's op het net zouden komen maar ben er nog niet aan toegekomen..

De VRAAGPRIJS ligt rond de 6700.. kom gerust kijken en proefrijden

Mijn tel 06-11520218

Mvg Daniel

Is volgens mij een nette prijs, hier moet je hem wel voor kwijt zien te raken vooral met zo'n km-stand.

Succes en veel plezier met het vaderschap.
 
Thanks! Lijkt mij ook een mooie prijs hiervoor.. Blijft een vraagprijs dat wel.. Heb een beetje rond gekeken maar meeste van deze type zijn rond de zelfde prijs maar vaak met het dubbele aan km...

Inruil auto miss bespreekbaar
 
Laatst bewerkt:
Ben onderuit gegaan vanmiddag! heeft een beetje glijschade aan rechterkuip en knipperlicht rechtsvoor is gensneuveld.. geen scheuren alleen schaven.. door dit ongevalletje mag hij voor 4700 de deur uit!!! km stand is nu 13200!!
 
Ben onderuit gegaan vanmiddag! heeft een beetje glijschade aan rechterkuip en knipperlicht rechtsvoor is gensneuveld.. geen scheuren alleen schaven.. door dit ongevalletje mag hij voor 4700 de deur uit!!! km stand is nu 13200!!

Gvd zeg -O- -O- -O-

Da's balen. Wat gebeurde er? (schaam je niet :) )

Kzou eerst ff nieuwe foto's plaatsen, zodat mensen 't een beetje kunnen beoordelen.
Echt klote voor je, maar goed, zelf weinig tot niks aan overgehouden, neem ik aan (behalve gekrenkte trots)? Ik hoor je vriendin/vrouw al praten "weg dat ding, onmiddelijk!"... ;)

Hoop dat je 'm alsnog kwijtraakt, succes!

Kick!
 
Dus 200 km op het apparaat gereden en meteen maar gaan liggen?

Zonde man! Als de schade echt alleen een gebroken knippertje en een geschaafd kuipdeel is, dan is het nu helemaal een goeie prijs geworden. Het is dat ik niet op zoek ben naar een nieuwe supersport, anders had ik het wel geweten!
 
Nee dat ben ik niet geweest bij de motoport Rockanje.. Heb er alleen een zere heup aan overgehouden, Zal van het weekend de foto's erop zetten.. schade valt in mijn ogen reuze mee..
 
zonde van de val!

Waar staat de moto om een keer te komen kijken?

misschien ligt het aan mij, maar waar staat jou mailadres?
 
Kun je mij jouw email adres of telefoonnummer doorgeven?

M.vr.gr.

Jeroen5
jeroen5@zonnet.nl
06-20620995
 
Zou je de foto's van de schade hier kunnen neer zetten of eventueel mailen naar robbert (apestaart) moonwell (punt) nl

En waar is de motor te bezichtigen ? Zie dat je uit Rotterdam komt (kom zelf uit Hellevoetsluis dus is in de buurt)
 
Ik woon in hellevoetsluis daar is hij te bezichtigen, mijn tel nr is 0611520218, mijn email adres is danielcoen@hotmail.com, ik zal morgen foto's maken.. hoop wel dat ik ze op het forum krijg heb daar n.l. moeite mee, en anders mail ik ze gewoon naar de geinteresseerden

groeten daniel
 
Heb ik eindelijk de foto's gemaakt..

Ligt het kabeltje nog bij een vriend van me..

Kan hem morgen ochtend ophalen, zet ik ze er gelijk op!

Gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan