Suzuki GSX-R1100 project/onderdelen

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Model: Suzuki GSX-R 1100
Bouwjaar: 1992
Tellerstand voor demontage: 14648ml/23.450km

Algehele staat voor demontage: Schadevrije en probleemloze motor, geen olieverbruik of compressieverlies, geen bijgeluiden in het blok, perfecte versnellingsbak, elektra probleemloos, bij 14.470ml voor aankoop motor vermogensuitdraai laten maken: 122,5 Achterwiel Pk/ 104,6 Nm koppel, kortom voor mij toen reden deze aan te kopen en verbouwen tot een Streetfighter maar door omstandigheden gaat dit er niet meer van komen, en dus mag deze compleet of in onderdelen weg, de lijst met wat ik nog heb en wat ik er minimaal voor wil hebben staat hieronder te lezen! Onder deze prijzen bieden heeft geen zin aangezien ik het niet weg ga geven en er zelf al een behoorlijke duit aan uitgegeven heb en er uiteraard al behoorlijk op toe ga leggen!

-Frame met kenteken, het frame is deels aangepast voor montage enkelzijdige achterbrug, met 2 vulbussen is de originele achterbrug weer te monteren, linksysteem en ophangpunten zijn aanwezig aan het frame. Subframe is van het hoofdframe afgeslepen! Prijs frame 50 euro plus overschrijven kenteken.

-Voorpatbord compleet in de blauwe kleur, Prijs 35 euro

-De voorvork is in goede staat, zitten originele veren in maar heb er eventueel een nieuwe set Ohlins veren bij! Prijs voorvork 150 euro, prijs Ohlins veren 50 euro. ***Vork en veren verkocht***

-Enkelzijdige achterbrug is afkomstig van een Honda VFR750 RC36ll, is in keurige staat compleet met linksysteem en eventueel achterwiel! Prijs enkelzijdige achterbrug 150 euro VFR achterwiel verkocht

-ABM superbike kroonplaat/ABM superbike stuur dikwandig zwart! Prijs ABM kroonplaat 70,= euro ***Kroonplaat verkocht***, prijs ABM stuur 20,= euro. ABM stuur verkocht

-Voorwiel met goede lagers zonder remschijven! Prijs 35 euro.

-Motorblok in zeer goede staat met 23.450 eerlijke kilometers, type blok V710 bouwjaar 1992 zonder carburateurs/inlaatrubbers! Prijs 400,= euro. Verkocht

-Carburateurs zijn afkomstig van een GSXR750 bouwjaar 1991 dus de echte 38mm carburateurs! Deze zijn compleet ultrasoon gereinigd bij Ruud Federiks te Goes, ook zijn ze daarna voorzien van een stage 3 K&N kit, alle rubbers/afdichtingen/aftappluggen vlotterbakjes zijn vernieuwd met originele Suzuki onderdelen! Bij deze carburateurs heb ik ook de 38mm inlaatrubbers [gebruikte] met toebehoren en ik heb nog een set nieuwe K&N Filters de RU-2922, deze set mag in delen of als geheel weg! Prijs 38mm carburateurs 200,= euro, prijs 38mm inlaatrubbers met nieuwe afdichtingen 25,= euro, prijs nieuwe K&N filters 60,= euro……..prijs compleet als set mag voor 250,= euro weg! ***Complete set verkocht***

-ABM remschakelset classic, deze set is hagelnieuwe en dus niet gemonteerd geweest! Prijs remschakelset 150,= euro ***Remschakelset verkocht***

-Koplamp deze koplamp is nieuw en heb er eventueel LSL koplampsteunen bij! Prijs koplamp 50,= euro, prijs LSL set 65,= euro, als complete set 100,= euro. ***Complete set verkocht***

-Complete onverknipte kabelboom, compleet met 2 CDI’S/bobines/stuurschakelaars! Prijs 125,= euro.

-Een zeer nette deuk en roestvrije tand kleur zwart/rood, deze tank heeft een paar kleine lakbeschadingetjes maar is verder keurig netjes, binnenzijde roestvrij en is na demontage en spoelen ook in de olie gezet! Prijs zwart/rode tank 75,= euro

-GSX-R1000 K5-6 kont/untertail/zade/antivrouwenkapjel en achterste deel subframe, compleet met achterlicht/richtingaanwijzers en nieuwe led kentekenplaat ophanging/verlichting! Kont compleet verkocht

-Gefreesde lampenoren ooit gekocht via OST. Prijs 35,= euro ***Lampenoren*** verkocht

-Jiffy compleet gemaakt door Robinjo, teven ook nog aanwezig de originele jiffy! Prijs Robinjo jiffy 65,= euro ***Verkocht*** /prijs originele jiffy 20,= euro

-Achterschokbreker Suzuki GSXR1000K4 en achterschokbreker Honda CBR1000RR ’07 beide in keurige staat! Prijs per achterschokbreker 50,= euro.

-2 maal contactslot en tankdop met sleutel, beide goede staat! Prijs per set 35,= euro.

-Onderkuipje/bellypan, geen dunne rommel maar een degelijke! Prijs 30,= euro.
Voor de rest ligt er nog meer klein spul in de dozen op de foto maar kan ik bijvoegen als dit project compleet verkocht wordt! Losse verkoop van dit alles is dus ongeveer 2000,= euro, alles in 1 koop mag voor 1500,= euro weg! Voor de duidelijkheid ik heb geen oliekoeler/uitlaatsysteem/remschijven enz, wat er hierboven staat is aanwezig, prijzen zijn minimumprijzen, bij meerdere onderdelen in 1 keer mag je altijd een bod doen, ophalen of verzenden indien mogelijk [blok/frame is lastig] geen probleem tegen verzendkosten! Ik heb uiteraard veel meer foto’s, kan er altijd maken en het project vanaf aankoop is ook in dit forum te vinden voor een duidelijker beeld! Ik heb dit project op meerdere fora te koop gezet!


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijst werk ik nog bij maar gereserveerd zijn;

Rem/schakelset
Koplamporen
ABM Kroonplaat
Koplamp met LSL steunen
Voorvork met Ohlins veren
 
Laatst bewerkt:
Lijst werk ik nog bij maar verkocht zijn;

Rem/schakelset
Koplamporen
ABM Kroonplaat
Koplamp met LSL steunen
Voorvork met Ohlins veren
Carburateurs met inlaatrubbers
Robinjo Jiffy
1 benzinekraan
VFR achterwiel
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze Tociko's in zeer nette staat natuurlijk ook nog maar moet ik nog even met nieuwe revisieset/ontluchtingsnippels/pinnen enz in elkaar zetten......mogen daarna dan ook weg!

360.jpg
 
Verkocht;

Rem/schakelset
Koplamporen
ABM Kroonplaat
Koplamp met LSL steunen
Voorvork met Ohlins veren
Carburateurs met inlaatrubbers
Robinjo Jiffy
1 benzinekraan
VFR achterwiel
Complete kont
ABM stuur
Rood/zwarte tank compleet met slotenset
Motorblok
K&N filters
 
Laatst bewerkt:
Remklauwen weer netjes, voorzien van een complete revisieset, nieuwe pinnen en ontluchtingsnippels! Vanaf 150,= euro mogen ze weg!

360.jpg


360.jpg


360.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan