Suzuki GSX-R600 K4 € 6950 (prijs aangepast)

achterband moet nieuwe op
ketting / tandwielen prima.
voorband nog goed voor paar duizend km.

bel of mail me anders gerust ff voor meer info.

reppie25 @ hotmail . com

06 - 46 284 207

ps. heb op marktplaats de prijs aangepast naar € 6950. dat geldt hier natuurlijk ook :Y *O*
 
HOi,

Kan je nog eens wat andere foto's posten van deze bike?
Op die foto vind ik de motor echt niet tot zijn recht komen.

Ik weet niet of ik wel van deze kleurencombi hou... kan het niet echt beoordelenen via 1 foto.

Bedankt,

Groeten
Mark
 
Fotootje van motor center venlo toch :9 :Y

zou goed kunnen, heb het plaatje al heel lang en is idd niet mijn brommer.
Aangezien mijn motor volledig standaard is en ik zelf geen digi camera heb, heb ik de foto "geleend". zit dan ook uiteraard verder geen verschil tussen.

krijg wel van meer mensen de vraag om meer foto's, dus zal toch maar eens een camera gaan lenen en wat uitgebreider plaatjes schieten. ;)
 
HOi,

Kan je nog eens wat andere foto's posten van deze bike?
Op die foto vind ik de motor echt niet tot zijn recht komen.

Ik weet niet of ik wel van deze kleurencombi hou... kan het niet echt beoordelenen via 1 foto.

Bedankt,

Groeten
Mark


foto's wordt dit weekend aangewerkt.
is overigens gewoon standaard deze kleurencombi, dus zou niet echt van mijn foto's af hoeven hangen of je de kleur mooi vindt toch? in het eggie komen ze toch wel regelmatig voorbij.

wellicht nog verstandiger om bijvoorbeeld a.s. zondag even "live" te komen kijken ;)
 
thnx voor het bellen Seen,
'k vind dat toch altijd een stuk makkelijker / sneller dan mailen.

denk er maar rustig over na en wat het ook wordt... iig veel plezier ermee ;)
ik hoor graag van je.
 
Yep praat idd een stukje gemakkelijker.

Ik ga het me allemaal nog eens ff goed bekijken en dan eens kijken of ik een keuze kan maken :)
Heb er toch nog geen haast mee... de winter staat alweer op de stoep bijna en mijn rijbewijs zal ook nog wel zo'n 6 weken duren.

In elk geval bedankt voor de info en succes met de verkoop.

Groeten
 
heb inmiddels wat foto's gemaakt. zijn alleen veel te groot, dus moet nog even tijd vinden om wat aan te passen en zal proberen ze vanavond hier op te krijgen.
 
nu inclusief plaatje:

full
 
schoppie, omhoog met dat ding!

kom op mensen, wie koopt zich nog deze superfiets om volgend jaar fantastisch te kunnen motorrijden. :]

ivbm - in iedergeval de komende jaren - beëindigen van de hooby, heb ik er eventueel ook nog een helm (suomy), leren Dainese jas en handschoenen, beide met protectie bij.
 
sorry voor trage reactie, ben paar dagen erg druk geweest.

ja foto van kras heb ik wel. alleen heb ik al eerder naar iemand gestuurd en hoewel die het mee vond vallen vond die het toch nog moeilijk vanaf foto te beoordelen.

als je concreet interesse hebt, is het daarom slimmer om even te bellen en eventueel een keertje af te spreken met elkaar. waar kom je vandaan?

laat maar even weten: 06 - 46 284 207. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan