Suzuki GSX-R600 K4 € 6950 (prijs aangepast)

poldermodel

Die hard MF'er
7 aug 2005
805
1
Apeldoorn
Wegens beëindiging hobby te koop:

2004 Suzuki GSX-R 600 (K4)
Kleur : Oranje Zwart
KM stand : 13.800
vraagprijs: 7250,00

Volledig orgineel, altijd onderhoud gehad.
Inclusief Duo-zit en afdekkapje
Heeft krasje op de tank

Staat in Arnhem, mail gerust voor meer info.
staat ook op marktplaats en Motortrader

mail: reppie25@hotmail.com

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/411875/95b7cb6f2ab94c2d8a3952ea3701ef5c (foto zijkant 1.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
full


ff beetje hulp & suc6 met de verkoop.
 
thnx!

Aanvulling op de openingspost:

Morgen ben ik naar de superbikes en bij lekker weer kan de km stand dus nog iets oplopen ;)
 
Heb net nog even gekeken; Staan er 5 op marktplaasts en deze is het scherpst geprijsd...

waarom dan toch die stilte?
 
hey Apeldoorn!

thnx voor het schoppie.

Voorlopig wel.
Ben begin 2006 met eigen zaak begonnen en loopt erg goed, maar daardoor helaas eigenlijk nauwelijks meer tijd meer om motor te rijden. Dus voorlopig lekker hard werken, beetje sparen en dan komt er vast ooit (in 2008 ofzo) wel iets anders (Speed triple, Super Duke, Tuono.. zoiets lijkt me dan wel wat :9 )

hebben jullie nog steeds zo'n fanatiek hecht groepie?
 
hey Apeldoorn!

thnx voor het schoppie.

Voorlopig wel.
Ben begin 2006 met eigen zaak begonnen en loopt erg goed, maar daardoor helaas eigenlijk nauwelijks meer tijd meer om motor te rijden. Dus voorlopig lekker hard werken, beetje sparen en dan komt er vast ooit (in 2008 ofzo) wel iets anders (Speed triple, Super Duke, Tuono.. zoiets lijkt me dan wel wat :9 )

hebben jullie nog steeds zo'n fanatiek hecht groepie?

Jammer dat je er geen tijd meer voor hebt,maar de zaken gaan voor :Y en we zijn nog steeds erg close :P :+

Suc6 met je werk en de verkoop van deze mooie Soes :9
 
jaarkaart :?

Kom wel eens bij de NS als je dat bedoelt, maar rij vééls te weinig om een jaarkaart zinvol te maken ..

ik ben meer van een beetje rijden en vooral veel kijken ;)
 
nee hoor, nooit gehad ook niet trouwens.


Ben jij toevalling de persoon (uit Arnhem) met wie ik vrijdagavond aan de telefoon gehangen heb? In dat geval; ik had je vanavond nog willen bellen, maar ben pas net klaar met werk, en wilde je het niet meer aandoen om zo laat nog gebeld te worden. Morgen, hopelijk iets eerder klaar en dan probeer ik het vast nog even; immers als je neef echt interesse heeft, moeten we toch snel maar even wat afspreken :)
 
nee hoor, nooit gehad ook niet trouwens.


Ben jij toevalling de persoon (uit Arnhem) met wie ik vrijdagavond aan de telefoon gehangen heb? In dat geval; ik had je vanavond nog willen bellen, maar ben pas net klaar met werk, en wilde je het niet meer aandoen om zo laat nog gebeld te worden. Morgen, hopelijk iets eerder klaar en dan probeer ik het vast nog even; immers als je neef echt interesse heeft, moeten we toch snel maar even wat afspreken :)

Nee dat ben ik niet helaas :W

Wij hebben elkaar wel eens getroffen op de ring ik zit bij de apeldoorn clan :X
 
mezelf ff een schopje geven *O* *O*


ACTIE: ** wie hem dit weekend koopt krijgt dikke korting **


(en mooi weer op de koop toe :Y :Y )
 
Terug
Bovenaan Onderaan