Suzuki GSX-R600 model K8/L0, bouwjaar 2008. Vr.pr. 4500 euro

gRRaafie

MF veteraan
5 okt 2005
25.479
2
Sommigen van jullie zullen mijn verhaal n.a.v. de verkoop van mijn vorige circuit fiets nog wel weten, sommige ook niet, maar ongeluk blijft me echter achtervolgen (letterlijk). Ik heb een redelijk ernstig auto ongeluk gehad afgelopen week. Om die reden moet ik de motor met pijn in m'n hart de verkoop in doen.

Het betreft een Suzuki GSX-R600 model K8/L0 - bouwjaar 2008


Km stand 6900

Ik heb deze motor een paar maanden geleden gekocht bij JVP motorproducts, tot 2012 een straat motor geweest, daarna heeft de vorige eigenaar door JVP motorproducts de motor om laten bouwen tot circuit motor.
Je kunt John van JVP motorproducts wat mij betreft ook altijd even bellen voor meer informatie over de motorfiets, hij kent de motorfiets en de vorige eigenaar.

Zitten papieren bij, geen Nederlandse, is een buitenlandse motor oorspronkelijk. Door de vorige eigenaar daar aangekocht en meegenomen naar NL. Reden dat ik de motor gekocht heb is omdat de vorige eigenaar weer ging werken in het buitenland en daardoor geen tijd meer had om met deze motor op het circuit te rijden.

De motor komt met de volgende opties:

- JVP racekuipen (professioneel gespoten, onbeschadigd)

- JVP tankcover (professioneel gespoten, onbeschadigd) Zit een onbeschadigde tank onder, kleur zwart.

- K-Tech compleet aangepast binnenwerk voorvork (1x mee gereden)

- Translogic Quickshifter (een paar keer mee gereden)

- Arrow uitlaatdemper (gebruikt)

- Tsubaki 520 ketting (nieuw!)

- 15 tands voortandwiel (nieuw!)

- 45 tands achtertandwiel (nieuw!)

- PP tuning rem-/schakelset (nieuw!)

- Braking Wave remschijven (slechts een paar keer mee gereden)

- De bouten welke borgbaar moeten zijn conform OW cup reglement zitten erin


Vraagprijs: €4500,-



Foto's:

68uhl5.jpg


2i12i4i.jpg


2hzo5ja.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey kerel das niet zo mooi . -O-
Ik hoop voor je dat het niet blijvend is zodat je toch nog kan circuit rijden.
Veel beterschap en suc6 met de verkoop van je mooie racer :/
 
~
Sommigen van jullie zullen mijn verhaal n.a.v. de verkoop van mijn vorige circuit fiets nog wel weten, sommige ook niet, maar ongeluk blijft me echter achtervolgen (letterlijk). Ik heb een redelijk ernstig auto ongeluk gehad afgelopen week. Om die reden moet ik de motor met pijn in m'n hart de verkoop in doen.

Het betreft een Suzuki GSX-R600 model K8/L0 - bouwjaar 2008


K
 
Laatst bewerkt:
Succes met de verkoop kerel, maar zal geen probleem zijn voor dit geld. Veel te weinig als je het mij vraagt.
 
Ff een kickie voor gRRaafie. Rij zelf nog geen racers, maar lees graag je posts in de algemene motorsport topics. En wat is het een mooie Soes.
 
Bedankt voor de berichten allemaal!! Het gaat naar omstandigheden redelijk, maar racen gaat helaas echt niet volgend jaar.

@NOSfearatu, een auto ongeluk gehad afgelopen week. Niet zo heel best...
 
Ik zie wel vaker bij advertenties het type gsx-r etc staan met lo er bij. Waar staat die K8/ "LO" voor dan? K8 snap ik wel.
In ieder geval beterschap en succes met de verkoop.
 
Ik zie wel vaker bij advertenties het type gsx-r etc staan met lo er bij. Waar staat die K8/ "LO" voor dan? K8 snap ik wel.
In ieder geval beterschap en succes met de verkoop.
Wat DucatiDude zegt.

L0 staat dus voor het 2010 model, in het geval van de GSX-R600 dus K8 t/m L0.
 
Laatst bewerkt:
Het zit je niet mee gozer, geen blijvende schade hoop ik.

Misschien tot op cpz?
Hey Steef, als het goed is geen blijven schade. Moet de komende tijd gaan uitwijzen.

Wanneer rijden jullie op CPZ, altijd gezellig, dan kom ik wel ff langs als het lukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan