Suzuki GSX-R600 SRAD Circuitracer

MasterP

MF veteraan
11 mei 2004
1.657
1
Breda
Omdat ik mijn tijden niet meer kon verbeteren door later te remmen of eerder op het gas te gaan :+ , heb ik een nieuwe racer gekocht. Daarom zoekt mijn "oude" nu een nieuw vriendje.

Het gaat om een Suzuki GSX-R 600 SRAD uit 1998 (17.000KM). Ik heb deze motor iets meer dan een jaar gehad en er zo'n 15 circuitdagen mee gereden. Ik heb met deze motor ontzettend veel progressie geboekt, mede omdat deze motor zo snel vertrouwd aanvoelt.

Daarom IDEAAL voor de beginnende circuitrijder.

De motor heeft de volgende opties:

* Voorvering voorzien van hyperpro-veren (Rekening aanwezig van half augustus)
* Achtervering voorzien van hyperpro-veer
* Gearindicator
* Stalen remleidingen voor
* Teenbeschermer
* EBC remblokjes (Remmen als een malle!)
* Race-kuip met snelsluiters
* Valproppen
* Explosafe in de tank (tegen het klotsen)
* Stille uitlaatdemper (NOOIT geluidsproblemen=onbezorgd rondrijden)
* Extra clip-ons
* Extra onderkuip + kontje
* Voor en achterbok
* Klein spul (tandwiel, hendel ed.)

Als je niet te veel over de prijs gaat zeuren, krijg je er een set regenwielen + banden bij *O*

Voor deze motor vraag ik 2250 euri. Voor dit geld kom ik hem nog brengen ook :Y

Paulluijken @ Versatel.nl
06 28 42 93 55

full

full

full

full

full
 
Succes volgend jaar met je nieuwe fiets! En uiteraard succes met de verkoop van deze :Y

Ex-TL-rijders-circuit-meet moet maar eens komen *O*
 
Wat voor rondetijden op Zolder? Ik heb ook zo zn SRAD. Probeer ik te vergelijken met ander SRADs ;) Wat kost de extra velgen los (als je dat wil doen)?
 
Hey die ken ik! ;)

Schop voor deze mooie racer. :Y

Ps. echte helden rijden op langzame motoren
 
Laatst bewerkt:
goh die komt me bekend voor. en hij deed het idd goed zo hard als je langskwam :P

je bent net ff een maand of 6 te vroeg, anders had ik er cker over gedacht :)
 
een stomme vraag miss.. maar heeft deze ook papieren?? kenteken papieren?? of zit er geen framenr op ofsow.. ben onbekend in deze circuit dus vandaar dak met zon vraag aankom. moet toch ergens mijn info vergaren :D
 
Nice bike!!
Inderdaad een goede beginnersfiets...en betaalbaar!! Ook best belangrijk voor een beginner

Is zo'n Explosafe eigenlijk een beetje balangrijk?
En wat is jou ervaring met die Hyperpro vering?

Hoe bevalt je nieuwe bike trouwens? Ging t hard op Zolder??
 
een stomme vraag miss.. maar heeft deze ook papieren?? kenteken papieren?? of zit er geen framenr op ofsow.. ben onbekend in deze circuit dus vandaar dak met zon vraag aankom. moet toch ergens mijn info vergaren :D

Nope, geen papieren... Wel een framenummer, maar daar kun je niks mee (tenzij je er een koplamp, knippers en een toeter opzet :+ )
 
Nice bike!!
Inderdaad een goede beginnersfiets...en betaalbaar!! Ook best belangrijk voor een beginner

Is zo'n Explosafe eigenlijk een beetje balangrijk?
En wat is jou ervaring met die Hyperpro vering?

Hoe bevalt je nieuwe bike trouwens? Ging t hard op Zolder??

Explosafe is wel handig tegen het klotsen... Verder verkleind het je tankinhoud iets (totaal niet belangrijk bij een racer).
Hyperpro: goede prijs-kwalitietsverhouding :} Vering doet z'n werk uitstekend.

Nieuwe bike gaat als een raket :Y Man man, wat is dat ding snel. Wheelyend het rechte stuk op in 2 en 3 :} puur op het gas. -6 seconde van m'n snelste tijd *O* *O* *O*
Heb trouwens 3 dagen val de vienne geboekt... Iets voor jou? ;) Kun je je roze monster eens goed aan de tand voelen *O*
 
Laatst bewerkt:
HAHA.

Ja mooi roze is niet lelijk.
Ben al hard aan t schuren hoor. weet alleen nog niet wat voor kleur ik m ga spuiten. Heb jij toevallig nog een mooie kleure combi in gedachte. Tot nu toe staat slechts één ding vast, namelijk witte velgen.

Heb je toevallig een link van val de vienne??
 
Ben zeer geïnteresseerd in deze srad 600 racer *O*
Maar moet eerst mijn TLR verkopen

Hoe staat het met de nokkenasketting en spanner + geleiders?
En hoe staat het met olie verbruik van deze srad?
 
Ben zeer geïnteresseerd in deze srad 600 racer *O*
Maar moet eerst mijn TLR verkopen

Hoe staat het met de nokkenasketting en spanner + geleiders?
En hoe staat het met olie verbruik van deze srad?

De nokkenaskettingspanner rammelt net zoals 'tie doet bij alle SRAD-jes. Je zou er een nieuwe in kunnen zetten. Ik zou het niet doen...

Wat olieverbruik betreft... Hij verbruikt GEEN DRUPPEL olie *O*
Hier verbaasde ik me ook over toen ik olie ging wisselen. Daarom denk ik dat het qua motorslijtage wel goed zit :Y
 
Ik rij 1:49ers ;) Het ligt niet aan jou motor. Mijn motor is niet getuned, gewoon standard. Ik hoor het wel over de velgen! Grt Jim
 
Ik rij 1:49ers ;) Het ligt niet aan jou motor. Mijn motor is niet getuned, gewoon standard. Ik hoor het wel over de velgen! Grt Jim

:o da's aardig rap met een sradje... :}

Vandaar een 1000. Reed spontaan een 1.51 voor het eerst met de 1000 :P Ik denk dat een 1000 me beter ligt ;)
 

Zodra de data bekend zijn, ga ik er een aantal boeken. In ieder geval alle ZAC-wedstrijden wil ik meepakken (duitsland misschien niet :N )...

Hoe meer (TL-)zielen, hoe meer vreugde !!!


O ja... Wat de SRAD betreft. Ik heb de WP-veren die in de voorpoten zaten er ook nog bij _O-

D'r zijn al een aantal belangstellende voor deze bike, maar nog niemand die hem komt halen -O- -O- -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan