Suzuki GSX-R600 SRAD gestolen in Nijmegen!

Greenday

MF'er
29 aug 2005
129
0
Nijmegen
Mijn SRAD is vanacht gestolen uit de stalling hier in Nijmegen aan de Neerbosscheweg.

Stond naast deze Blade:

Zwarte 2004 fireblade gestolen (Nijmegen-west)


Het is een '97-er Suzuki GSX-R600 in blauw witte kleurstelling. Opvallendheden:

- Lichte valschade en deuk in tank aan rechterkant
- Alleen aan de linkerkant een valprop op het frame.
- Oranje harten van remschijven
- LeoVinci uitlaat.

Kenteken is: MX-19-XR

Chassisnummer: JS1AD111100101294

Foto:

d3wGoWyaOCGbh2yMqw==.jpg


Ik kan woensdag pas aangifte doen.. Als je iets ziet, de mijne of de Blade die ernaast stond, laat het dan aub weten!

Thijs
 
alweer in Nijmegen...damn...politie maakt daar overuren...

Vraag ook ff of ze hem in het topic van overzicht gestolen motoren zetten...
 
Laatst bewerkt:
Idd erg zuur....

Lijkt me verder duidelijk dat ik nooit mijn motor in Nijmegen neer ga zetten... Allejezus, dis is al de 4e? in een week in nijmegen...

Je zou bijna denken dat het een bende is, omdat het ook allemaal racers zijn...
 
laten we met z'n alle 1 motor te koop zetten en met z'n alle 24/7 wacht houden?
in nijmegen

ik stel m'n motor niet beschikbaar bdw :+
 
Laatst bewerkt:
Jezus man, echt fucked up. De mijne is vorige week donderdag in rotterdam gestolen. Zie topic gestolen motoren. Precies zo een als jij....
 
Niet lang geleden ook al zo'n golf van diefstal in Nijmegen, toen gelukkig tijdje rustig (kunnen slapen) en nu dus weer. -O- |(

Zal er naar uit kijken, je weet maar nooit.
 
Laatst bewerkt:
man man man man man man man.. wat een geouwehoer is dat toch steeds weer hier.. het is toch g3#$@#$!% belachelijk hoe veel er in nijmegen word gejat.
lijkt idd weer een golf van diefstallen te zijn, vorige week ook al 2 geloof ik.

nah, iig sterkte ermee! ik hou mijn ogen voor je open uiteraard!
 
zijn de gestolen motoren en hun rijders toevallig op de waalkade geweest?
wij waren er ook een keer en het viel toen op dat er gastjes liepen die fotos maakten van de motoren en kentekens.
mss komen ze er zo achter waar ze staan en slaan dan hun slag.
 
Het is al in meerdere topics ter sprake gekomen, maar ook deze motor is dus gestolen terwijl hij te koop stond. Stond / staat hij te koop via bijv. Marktplaats? Verder worden er veel motoren gestolen die gestald staan in gezamenlijke / openbare parkeergarages zoals je die hebt onder appartementen. Zo is de motor van mijn neef ook gestolen tegelijkertijd met 2 andere supersports die er naast stonden. Er stond ook nog een Fazer en die hebben ze laten staan.
 
Ben niet recent op de waalkade geweest met de motor, hij stond al een poosje te wachten op een nieuw baasje..

Verder denk ik eerder dat iemand gezien heeft dat er wat te halen was. En inderdaad, andere motoren die in de stalling staan zijn ongemoeid gelaten. Dus ik denk dat het ze alleen interesse in de racers hadden..
 
hmm.. da's inderdad al wel heeeel erg toevallig aan het worden, die van mij stond ook te koop op marktplaats, en bij een aantal andere was het precies hetzelfde hier in nijmegen.

maar ja,, heb je zo weinig aan
 
Ze moeten echt die functie toon advertentie op kaart van hun site slopen :(

of gewoon ander postcode invullen.. ;)

degene die komen kijken, bellen toch voor 'n straatnaam en huisnummer.. :X dan kan je altijd nog beslissen bij iets neutraals af te spreken.. :)
 
of gewoon ander postcode invullen.. ;)

degene die komen kijken, bellen toch voor 'n straatnaam en huisnummer.. :X dan kan je altijd nog beslissen bij iets neutraals af te spreken.. :)

maar ik als koper zou het dan ook weer niet vertrouwen als bob de verkoper persee bij de mac wil afspreken ipv bij hem thuis..
 
maar ik als koper zou het dan ook weer niet vertrouwen als bob de verkoper persee bij de mac wil afspreken ipv bij hem thuis..


Spreek je toch op de stoep voor één of ander flatgebouw af.
Geen hond die er dan niet van uitgaat dat jij in één van die flats woont en dat je motor normaal vermoedelijk in een box staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan