Suzuki GSX-R600 van 25KW. naar vol vermogen

The Great

Rookie
12 sep 2006
2
0
Amsterdam
Ik heb een Suzuki GSX-R600 die is terug gezet naar 25KW. Nu mag ik weer vol vermogen rijdenIk wil hem graag zelf terugzetten naar vol vermogen. Wat ik begrepen heb van degene die mijn motor heeft terug gezet naar 25 KW. was dat hij ringen bij het inlaatgedeelte had geplaatst en een soort van stop op me gashendel heeft gezet. Mijn gashendel kan dus niet helemaal open.

Weet iemand hoe ik die ringen er uit kan halen (volgens mij gewoon de kop er af halen en dan de ringen er uit?) en hoe ik de stop van mijn gashendel er af haal?
 
Ik dacht dat het zo was dat het bij de officiele dealer moet gebeuren.
Die heeft ook formulieren liggen die ze moeten invullen en dan opsturen naar de RDW.

Lijkt me ook logischer trouwens want hoe is er anders controle of 'n motor op 25kw is gezet of andersom dus.

Die ringen zitten waarschijnlijk in de inlaatkanalen.
Dus de carburateurs eraf halen,niet de kop!.
 
Inderdaad de carbs eraf om de inlaat rubbers te laten vervangen. Als je je papieren (met 25kW melding) inlever bij de dealer kan deze ze op sturen naar de importeur en krijg je met een paar weken een nieuw setje papieren waar de 25kw restrictie niet meer op vermeld staat.

Voorwaarde is wel dat de begrenzing naar 25kw op een officiele manier is gebeurd (ook via de importeur).

Van 25kw naar vol vermogen kan je dus wel zelf doen, andersom (zonder keuring) niet.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan