Suzuki GSX-R600

wat een gelul van die topic opener. Ga eens Nederlands leren.........toggggggggggggggggggggggggggggggggg
 
waar slaat deze opmerking nu weer op?
is het ooit in je opgekomen dat sommige mensen dyslexie kunnen hebben (ik weet niet of TS dat heeft maar ik iig wel!)

of maak je nooit zelf geen spelling's fouten om dat je een neerlandicus bent?

sorry als dit te :( overkomt maar denk ff na.



GR NEMO

Gaat waarschijnlijk niet om de spelling maar om de interpunctie...

[edit: nee toch niet, zitten wel wat punten in, het is meer de vreemde zinsopbouw]
 
Laatst bewerkt:
Oorzaak: Reactie's zoals die van TS

Gevolg: Licht rijbewijs van 18 t/m 21 naar ?18 t/m ?????
 
ja joh, gaaaaaaann met die gixxer man!! 25kw is voor mietjes! onbegrenst en onverzekerd, dan maak je pas indruk op je vriendjes. Zeker doen, want 180 is natuurlijk niet genoeg op een dijk.
Ik zou de begrenzer eruit laten halen en gelijk vragen aan de dealer om de tandwielverhouding wat aan te passen, dan heb je een hogere top man! doen weetjewel en laat weten hoe hard je kunt he
 
:W
full
 
ik snap het wel... maja behoeden doen mijn ouders genoeg
ik ben jong en gek van motor rijden ik ben zelf verantwoordelijk
voor mijn daden, en ik let zo goed mogelijk op beter kan ik het
niet doen. als me best. ieder geval bedankt voor de info
en hij kwam uit 2003 als het goed is :]

lieve schat, ik ben zelf ook jong en gek van motorrijden
en heb al een vriendin, en eigenlijk zelfs 2! *kijkt naar motor*

wat ik bedoel te zeggen is, dat het een beetje zuur is als je iemand dood of invalide rijd en je de rest van je leven moet betalen :), dus werkt voor een ander. en een schuld gevoel heb.

en je kan je heus wel vermakenmet een gsx-r600 op 25kw denk ik
 
waar slaat deze opmerking nu weer op?
is het ooit in je opgekomen dat sommige mensen dyslexie kunnen hebben (ik weet niet of TS dat heeft maar ik iig wel!)

of maak je nooit zelf geen spelling's fouten om dat je een neerlandicus bent?

sorry als dit te :( overkomt maar denk ff na.


GR NEMO

dit heeft niks met dyslexie te maken, aangezien het gewoon kromme zinnen zijn, en de spelfouten volgens mij best mee vielen?
 
Als ik z'n beetje door dit topic scroll, dan zie ik eigenlijk nergens interpunctie en correcte zinsbouw.

Verder, of TS zich nou wel of niet aan de wet houdt, dat heeft verder toch geen impact op jou? Wanneer hij een ongeluk maakt, dan betaalt de verzekering en TS mag het weer terug aan zijn verzekering betalen.

Dus.... nu dan eindelijk een
full
?
 
Laatst bewerkt:
Wat ik nu grappig vind is dat Mr.Montana niet meer reageert :+

De 25 Kw regeling is er inderdaad niet voor niets. Rijd zelf ook met kitje en ik zou zeggen leer eerst gewoon eens goed omgaan met de motor en begin dan met je stoere praat over snelheid en dergelijk.

Rest heeft gelijk met betrekking tot het 'onverzekerd' rijden. Je veroorzaakt een ongeluk (hoe goed jij ook oplet) en je betaald je leven lang.

Profiteer gewoon van de tips die ze hier geven:Y
 
mijn zx6r staat ook op 25kw en ik heb zelf echt niks te klagen.
met touren kan ik de volvermogen motors redelijk tot goed bij houden.

als je met een licht rijbewijs op een volvermogen motor rijd vindt ik dat je echt onverantwoordt bezig bent. door dit soort reacties die jij uit, is waarschijnlijk de 25kw regel in het leven geroepen.

en mocht je iemand aanrijden op een motor waar je eigenlijk niet op hoort, dan hoop ik dat die gene je na afloop flink de waarheid komt vertellen als diegene dat nog kan.

groetjes van een stoere 25 kw rijder :]
 
Lijkt mij dat, ongeacht het wel of niet krijgen van een financiele vergoeding, het invalide zijn voor de rest van je leven toch echt wel zeer ernstig is. Het slachtoffer zit dan zeer zeker met de spreekwoordelijke gebakken peren.

tuurlijk, het stukje wat je hebt gemarkeerd is alleen bedoeld om onjuiste info te corrigeren..

Dat onze meningen overeen komen kan je uit de rest van mn post wel afleiden..
 
mijn zx6r staat ook op 25kw en ik heb zelf echt niks te klagen.
met touren kan ik de volvermogen motors redelijk tot goed bij houden.

als je met een licht rijbewijs op een volvermogen motor rijd vindt ik dat je echt onverantwoordt bezig bent. door dit soort reacties die jij uit, is waarschijnlijk de 25kw regel in het leven geroepen.

en mocht je iemand aanrijden op een motor waar je eigenlijk niet op hoort, dan hoop ik dat die gene je na afloop flink de waarheid komt vertellen als diegene dat nog kan.

groetjes van een stoere 25 kw rijder :]

:^ veel mensen vergissen zich nog in hoe hard het gaat (en op bochten heb je helemaal niks te verliezen) als ik met volvermogen motoren mee rijd, zeggen de meeste (als ze voor het eerst met mij rijden) ga jij maar voor op jij hebt "maar" 25kw.. 9 van de 10 keer zie ik ze na 10 minuten niet meer in mijn spiegel }) (en nee ze zijn me dan ook niet voorbij gekomen ;) )
 
Lijkt mij dat, ongeacht het wel of niet krijgen van een financiele vergoeding, het invalide zijn voor de rest van je leven toch echt wel zeer ernstig is. Het slachtoffer zit dan zeer zeker met de spreekwoordelijke gebakken peren.

"verder niet tog?"

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan