Suzuki GSX-R750/1100W circuitmotor

Hmmm idd een erg nette oplossing..

Heb je in het framebuis nog iets gedaan om te zorgen dat de dampen de goede kant opgaan?

Enne waar blijven de update's??
 
Hmmm idd een erg nette oplossing..

Heb je in het framebuis nog iets gedaan om te zorgen dat de dampen de goede kant opgaan?

Enne waar blijven de update's??


Hij heeft er een ontluchting op gemaakt dus die damp zal altijd daar naar buiten gaan omdat er altijd wel een beetje carterdruk is.
 
Nee ik leef nog maar voorlopig nog geen vorderingen, goesting ontbrak eigenlijk de laatste maand...

Rijdt nog op circuit met mijn straatmoto dus op dat vlak sta ik niet stil.

Ben nu terug bezig dus als er onderdelen af zijn zullen er wel foto's volgen.

Groeten,
Benjamin
 
*O* Benni! je leeft nog pppffffiiieeeuuuwwww ;)

Goed om te horen dat je je nog vermaakt... enne zodra er updatezs zijn.... FOTOS! :9

Wilt het circuitrijden een beetje lukken?

Gr Jan.
 
Ik vind je benaming van het ding nogal vreemd? Volgens mij is het een GT 647 Hawk namelijk. En het heeft weinig met NT(V) te maken.

Heb er zelf ook 2 gehad, vandaar.
 
Dat klopt, Laatste 2 weken 2 keer op Zolder gereden.

1ste dag snelste tijd rond de 2:00, vandaag een 1:57 gereden.

Op naar de 1:55 en sneller.

Toch een kleine 10 seconden sneller als de laatste keer met mijn 1100 (2 jaar geleden) en 5-8 seconden sneller als vorig jaar (cursus 1+).

Goed voor een 6de plaats van de 52 bij minder-snel, MSSZ raad aan om vanaf 2:00 bij snel te rijden.

Volgend jaar misschien toch eens doen want soms gebeuren er gevaarlijke dingen en voor tijden nog sneller te krijgen wordt te moeilijk :?

Kan eigenlijk nog veel sneller want sommige bochten (vooral de eerste 2 na de start/finish) zijn nog niet goed + zitpositie nog verbeteren.

Op rechte stukken, en vooral uitkomen van snelle bochten, mis ik toch wat extra pk om motoren in te halen.

600's hou ik bij maar vanaf 750cc rijden ze zo weg.

Motor wil maar pas goed doortrekken vanaf 10.000 toeren, binnenkort eens op de testbank zetten -O-
 
Laatst bewerkt:
ik werd afgelopen circuitdag in de middagpauze ook gevraagd om bij snel mee te rijden omdat ik onder de 2 minuten reed. Ik moet zeggen dat ik dezelfde angst als jij had (ook omdat het pas mijn 2e circuitdag was), maar dat ik blij ben dat ik het heb gedaan. Je leert er meer en het is naar mijn mening minder gevaarlijk omdat er minder snelheidsverschil is. Gewoon doen dus, als het niet bevalt kan je altijd vragen om terug in minder snel gezet te worden.
 
Youtube werk weer dus bij deze 2 filmpjes.

Misschien deze zaterdag nog eens op Zolder rijden als het weer meevalt.

Hoe zijn de weekend dagen daar?

Niet teveel wegpiraten die amper op circuit komen :+ ?


 
ik werd afgelopen circuitdag in de middagpauze ook gevraagd om bij snel mee te rijden omdat ik onder de 2 minuten reed. Ik moet zeggen dat ik dezelfde angst als jij had (ook omdat het pas mijn 2e circuitdag was), maar dat ik blij ben dat ik het heb gedaan. Je leert er meer en het is naar mijn mening minder gevaarlijk omdat er minder snelheidsverschil is. Gewoon doen dus, als het niet bevalt kan je altijd vragen om terug in minder snel gezet te worden.
:^ vorig jaar over gegaan naar snel. In derde sessie reed ik 1.55 terwijl ik bij minder snel rond 2 minuten bleef hangen.
 
Tis al efkes geleden sinds het laatste nieuws maar ik heb de afgelopen weken mij bezig gehouden met een nieuwe aankoop.

Groter freesmachine:

Kn0oHq.jpg


Wagdpb.jpg


Mys45f.jpg


aggw59.jpg


Alles op 380V zetten, noodstop bijplaatsen, 230V stekkers voorzien, koelwater ververst, nieuwe olie op de versnellingbak/tandwielkast van de tafel en algemeen onderhoud.

Bedoeling is om het gat van de achterbrug groter te maken zodat ik een Suzuki SRAD brug kan pasmaken, met die achterbrug kan ik wel het ducati 999r wiel gebruiken.

Ander plan vanaf nu.

Wou het eerst op het werk laten gebeuren maar geen tijd.

Freesmachine heeft:

Voeding en uitlezing op 3 assen
Snelspan voor spantanghouder
ISO-40 opname
Koelwater
Smeerpomp
Kop is verstelbaar (zie foto)
Kan gebruikt worden voor te boren en tapen
Voeding op de kop
Draairichtingen verstelbaar
Toerental is traploos verstelbaar (max 3750)
Perslucht
...

Véél meer mogelijkheden tov mijn ander exemplaar.

Circuitrijden zal dit jaar wel wat minder worden omdat er nu wat centjes weg zijn.

Groeten,
Benjamin
 
Terug
Bovenaan Onderaan