Dus... na 3 jaar rijden/racen mag hij wijken voor jongere 600cc opvolging. Hij zal slechts kort als geheel te koop staan. Daarna gaat alles in delen weg waar ik er zeker weten meer voor zal krijgen maar dat kost iets meer tijd dus ik probeer het tot 1 november zo!
Mailen voor onderdelen mag al wel!
Ik heb hem op 7 oktober 2012 gekocht met 13.272km op de teller (aantal circuit/weg km's onbekend) hij staat nu op 19021km en er komt 19 oktober nog 1 ZAC racedag bij, daarna is hij echt te koop.
Hij is nooit zwaar gecrasht dat ik (of de vorige eigenaar) weet. Er zitten wel wat lichte puntjes rechts op het frame en op de tank van grindbak valschade maar niets ernstigs!
Op de laatste racedag van 2014 is mijn 5e versnelling kapot gegaan (nokjes op de zijkant van het tandwiel kapot) en is het blok compléét los geweest. Toen is ook de kop geflowd. Versnellingsbak problemen bleven echter en uiteindelijk heeft Hoegee de versnellingsbak opnieuw opgebouwd en uitgeshimd en sindsdien werkt alles perfect! (Zgan 600 versnellingsbak, nieuwe schakelvorken, schakelas) Op de testbank bij Hoegee kwam de 145pk er uit. De STVA is door gesoldeerd (kwaaltje van de k4/5), nu geen problemen meer dus. Van bijna alle onderhoudszaken, testbank uitdraai ed heb ik de bonnen!
Om de 3-4 dagen nieuwe olie en filter 10w40 Motul 300V volsyntheet, nu wel weer tijd.
Met mij erop ben ik tot 1.52ers op Assen gekomen. Ik heb er nu 2 jaar ZAC mee gereden het eerste jaar alleen aantal trackdays. Dit jaar al zo goed als kampioen SportCup 1000
www.facebook.com/royracing185
Alle aanpassingen op een rij:
Eventueel ook nog:
Volgens mij heb ik dan alles wel vermeld behalve de prijs en foto's... (Heb nog véél meer foto's van onderhoud en op circuit maar Gmail me even en vraag naar wat je wil zien.
Prijs: 3245 euro
Mailen voor onderdelen mag al wel!
Ik heb hem op 7 oktober 2012 gekocht met 13.272km op de teller (aantal circuit/weg km's onbekend) hij staat nu op 19021km en er komt 19 oktober nog 1 ZAC racedag bij, daarna is hij echt te koop.
Hij is nooit zwaar gecrasht dat ik (of de vorige eigenaar) weet. Er zitten wel wat lichte puntjes rechts op het frame en op de tank van grindbak valschade maar niets ernstigs!
Op de laatste racedag van 2014 is mijn 5e versnelling kapot gegaan (nokjes op de zijkant van het tandwiel kapot) en is het blok compléét los geweest. Toen is ook de kop geflowd. Versnellingsbak problemen bleven echter en uiteindelijk heeft Hoegee de versnellingsbak opnieuw opgebouwd en uitgeshimd en sindsdien werkt alles perfect! (Zgan 600 versnellingsbak, nieuwe schakelvorken, schakelas) Op de testbank bij Hoegee kwam de 145pk er uit. De STVA is door gesoldeerd (kwaaltje van de k4/5), nu geen problemen meer dus. Van bijna alle onderhoudszaken, testbank uitdraai ed heb ik de bonnen!
Om de 3-4 dagen nieuwe olie en filter 10w40 Motul 300V volsyntheet, nu wel weer tijd.
Met mij erop ben ik tot 1.52ers op Assen gekomen. Ik heb er nu 2 jaar ZAC mee gereden het eerste jaar alleen aantal trackdays. Dit jaar al zo goed als kampioen SportCup 1000
www.facebook.com/royracing185
Alle aanpassingen op een rij:
- Extra set velgen (met redelijk afgereden set regenbanden)
- Nog 1 extra achtervelg
- Rode wheelstriping (op alle sets)
- Haakse ventielen (op alle sets)
- Stalen remleidingen (1 per kant)
- Brembo RCS 19 rempomp (Standaard pomp ook mogelijk)
- Braking wave discs (op 1 set velgen, regenset heeft standaard schijven)
- Stuuruitslag beperking
- Snelgas dmv R6 gashendel
- Kop geflowd (145pk aan het wiel, uitdraai aanwezig)
- Yoshibox afgesteld
- Voorvork TRS aangepast (Andere veren, winter 2014 geserviced)
- Achtershock TRS aangepast (Andere veer en shimsetting, winter 2014 geserviced)
- Laptimer (Aim MyChron Light)
- Valdoppen
- R&G koppelingsdeksel cover
- Omgekeerd schakelen (Eenvoudig terug te zetten)
- Voetsteunen ingekort
- Camera steun (achter een beugel en voor gat voor camera met plaatje)
- Grip pads op tank
- MRA kuipruit
- 15-44 tandwiel verhouding (17-43 standaard)
- Anti tenen afhak bescherming
- Leovince volledig systeem met Leovince SBK demper
Eventueel ook nog:
- Diverse achter tandwielen
- Clip-ons
- Hendels
- Voetsteunen (orgineel + valtermoto set)
- Complete ongespoten kuipset (voor standaard zadel)
Volgens mij heb ik dan alles wel vermeld behalve de prijs en foto's... (Heb nog véél meer foto's van onderhoud en op circuit maar Gmail me even en vraag naar wat je wil zien.
Prijs: 3245 euro
Laatst bewerkt: