Suzuki GSX-R750, SRAD, circuitmotor

Stierenek

MF'er
6 jun 2005
69
0
Belgica
Ik verkoop mijn circuitmotor...omdat ik zin had in iets anders en nu een Honda Hornet heb klaarstaan voor vrij rijden:


GSX-R-800.jpg


GSX-R5-800.jpg


GSX-R4-800.jpg





Bouwjaar 1997 (carbu-model)
Kilometerstand: +/-52000 (wat sinds de afgelopen 4 circuitdagen bijkwam is teveel door veranderde eindverhouding)

Gebruikt voor vrij rijden, maar alle BELGISCHE papieren aanwezig (straatgebruik tot oktober 2007)

De circuit-opties:
-extra achtervelg mét remschijf en dempingsrubbers
-verhoogd ruitje (gp500)
-monozit
-valblokken (Distriparts)
-valstopjes op de assen (Bike design)
-carbon Nikko racing uitlaatdemper, volledig open, dus slechts beperkt in te zetten
-originele uitlaatdemper
-WP stuurdemper boven balhoofd, de bevestiging is gerepareerd omdat die door foute montage (vorige eigenaar) was gebarsten
-zeer recente D.I.D. racekettingkit met achteraan 2 tandjes meer (dus 16/45)
-recente staalomvlochten remleidingen (Hel) voor en achter

Het hielplaatje aan de linkervoetsteun is een eenvoudig bewerkt stukske alu plaat (origineel hebben ze gepikt)


Recent vervangen/bijgewerkt:
-koppelingsplaten (vorig seizoen)
-remschijf achteraan (gsx-r 600 '03 dacht ik)
-luchtfilter
-nokkenasketting, geleider en spanner (systeem van '99 model)
-binnenwerk achterremklauw gereviseerd
-diverse dichtingen aan het blok

Ik had er graag nog 2000 Euro voor gekregen.


Ik wou er eerst nog wat mee doorrijden, vandaar ook de uitgevoerde werken, maar de "nieuwe" leek me meer geschikt voor een mindere held als ik en nu heb ik wat plaats nodig.

Voor meer info: wildwolfheart [at] telenet . be

Ik woon +/-80km van Antwerpen, en een 45km van Luik
 
Terug
Bovenaan Onderaan