Suzuki GSX-R750 Srad full-option!!! 123,5 pk achterwiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

diok

MF'er
3 feb 2008
169
0
Te Koop: Suzuki GSX-R750 Srad FULL-OPTION!!! 123,5 PK op het achterwiel

Bouwjaar: december 1997 is het injectie model van '98
Kilometerstand: 29687

Opties:
- Laser-works full system
- Power commander (dyno maps + bank uitdraai, aanwezig)
- K & N luchtfilter
- Nieuwe Carbon Lorain remblokken voor
- Gemodificeerde nokkenas spanner + beurt bij Groenewold in Delft (Bon aanwezig)
- Stalen remleiding
- Dubbel Bubble smoke ruit van Zero Gravity
- Voorvork verstellers
- Race haaks ventiel voor
- Kleine knippers (voor en achter)

Na jaren van plezier staat mijn GSX te koop. Rede: ik ga een nieuwe motor kopen.

Motor draait en rijdt perfect. Is in erg goede staat en heeft altijd binnen gestaan.

Bellen is sneller dan e-mailen.

Prijs: €4200,-

Tel: 06-41011976

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Dankje man, ik heb hem net gepoetst. Loopt nog water uit. Dankje voor je reactie!
 
toevallig Tim je naam?

zo ja..dan veel succes met de verkoop van je motor..hoorde dat er een leuke nieuwe gaat komen..

Je neefje..
 
He Job,

wat leuk dat ik je hier tegenkom. Binnenkort een stukje toeren met mijn nieuwe bak?

Groet, Tim
 
Mocht je het orginele ruitje nog hebben, zodat je die terug kan/wil monteren. Dan heb ik interesse in je kuipruitje.

Groeten "Krayn"
 
ik weet niet hoeveel pks op het achterwiel ze standaard hebben, maar weet dat de injectimodellen 135pk op de krukas hebben.
Dat jij dan "slechts" 123,5 pk hebt op je achterwiel hebt vind ik voor jouw set-up beetje weinig.
135*0,90= 121,5 PK op het achterwiel. (standaard zou dat moeten zijn)

Neemt niet weg dat het echt een mooie srad is!

Gr

Brakke
 
ziet er goed uit, alleen een beetje vaag, bouwjaar 97, en injectie. prototype ofzo?


Ja ik weet ook het fijne er niet van maar hij komt echt uit december 1997. Schijnt dat ze eind 1997 al de nieuwe 1998 modellen eruit gedaan hebben bij Suzuki. Op mijn papieren staat 1997. Het is een injectie model anders kan er natuurlijk niet een powercommander op
 
ik weet niet hoeveel pks op het achterwiel ze standaard hebben, maar weet dat de injectimodellen 135pk op de krukas hebben.
Dat jij dan "slechts" 123,5 pk hebt op je achterwiel hebt vind ik voor jouw set-up beetje weinig.
135*0,90= 121,5 PK op het achterwiel. (standaard zou dat moeten zijn)

Neemt niet weg dat het echt een mooie srad is!

Gr

Brakke

Ja hij is getuned bij de importeur van powercommander, dus die weet wel hoe het moet. Ik heb een uitdraai van de dyno. Ik heb alles zwart op wit staan. Ze kunnen wel zoveel schrijven dat hij standaard zoveel pk moet hebben maar daar gloof ik niet zoveel van. De fabrikanten gaan altijd uit van idiale omstandigheden wanneer ze motoren testen. Het gaat erom wat er daadwerkelijk op de weg komt
 
Laatst bewerkt:
is goed hoor... als het weer wat lekkerder is (kom net uit een regenbui met de motor...echt niet normaal!)

SP2 voor in de plaats? klinkt goed!

groetjes,

Job
 
altijd binnen gestaan? hoe kom je dan aan die kilometerstand???

dat ik pas de eerste ben die dat vraagt..
 
(Skup die motor Up)
hij is flauw.. maar opzich wel grappig (dat km stand grapje)
maaruh..hele leuke fiets..
zoeits koop ik over jaartje ongv dus helaas nu nog geen intressen

Succes met de verkoop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan